IT-företag ger bort rekordstor adventsgåva!

Mentech håller i år en rekordstor adventsutlottning. Den är större och vildare än någonsin, och det gröna IT-företaget är glada att kunna ge tillbaka till sina många kunder i Danmark, Sverige och Norge. Det kommer att lottas ut bland prenumeranter på Mentechs nyhetsbrev. Deltagarna har möjlighet att vinna antingen en MacBook Air 13 2020 M1, Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Asus ZenBook 13 OLED eller iPhone 13 Pro 128 GB.

Mentech håller i år en rekordstor adventsutlottning.

Mentech ger tillbaka

Mentech håller utlottningar varje söndag i advent och ger därför bort helt fantastiska priser. IT-företag vill gärna använda denna december för att ge tillbaka till sina många kunder, och de gör det med en högtidlig och stor giveaway.

Deltagarna har möjlighet att vinna antingen en MacBook Air 13 2020 M1, Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Asus ZenBook 13 OLED eller iPhone 13 Pro 128 GB. Alla priserna är begagnade, men i fint skick, för att kunna ges bort i sann Mentech-anda!

Tävling för nyhetsbrevsmedlemmar

Mentech håller denna speciella tävling för sina nyhetsbrev-prenumeranter. Det betyder att Mentech ger sina medlemmar möjligheten att vinna helt fantastiska priser.

Företaget är enormt glada att kunna ge tillbaka till sina många prenumeranter. Företaget rekommenderar sina deltagare att berätta för andra familjemedlemmar om denna stora giveaway, och därmed få större möjlighet att kamma hem priser till sig själv eller någon de håller kär.

Mentech drar en vinnare varje söndag i advent och informerar sedan vinnarna kort därefter. Vinnarna av Mentechs adventsgåva måste dessutom besöka ett av deras många servicecenter för att hämta ut priset. Tävlingen gäller både för deltagare i Danmark, Sverige och Norge.

En grön IT-servicecentral

Mentech är inte bara ett auktoriserat servicecenter, det är ett företag som försöker skapa en grönare värld. Det gör de genom att främja återbruk och informera om att det är bättre att reparera elektronik och därigenom ge den ett nytt liv, istället för att den hamnar i en soptunna. Mentech är en auktoriserad IT-servicecentral med syfte att vara i fronten för den gröna omställningen inom elektronikens värld.

Mentech håller i år en rekordstor adventsutlottning.
Mentech front staff, smiling, in Mentech Glostrup