PostNord-konkurrence skal mindske juletravlhed på posthusene

Black Friday og julen står for døren, og det betyder mange ekstra pakker og rigtig mange mennesker, der skal en tur forbi deres lokale posthus. Nu lancerer PostNord en konkurrence, der skal få folk til at hente deres pakker hurtigt og dermed give kortere kø på udleveringsstederne.

PostNord

December er lig med ekstra mange pakker, der transporteres land og rige rundt for at nå frem, inden juleaften står for døren. De store pakkemængder fylder hylderne på posthusene hurtigt op og gør juletiden særlig travl på udleveringsstederne.

For at mindske overfyldte hylder og lange køer, afholder PostNord i år en konkurrence, der skal få folk til hurtigt at hente deres pakker på posthusene, så der bliver plads til nye. Konkurrencen kører frem til d. 17. december så presset på udleveringsstederne i årets travleste periode mindskes.

- Mange handler online i forbindelse med Black Friday og jul, og vi ved fra tidligere år, at de mange pakker kan give ekstra travlhed på posthusene, fordi de hober sig op. Vi håber, at konkurrencen kan få flere til at hente deres pakker hurtigt, og på den måde aflaste posthusene. Vi har gjort det før, så vi ved, at det gør en positiv forskel, siger Helle Nielsen, Direktør for Retail i PostNord.

Alle kunder, der henter deres PostNord-pakke inden for 24 timer, er automatisk med i konkurrencen om et gavekort på 2.500 kr. til den butik, hvor pakken er afhentet. Der trækkes hver uge fem vindere, der får direkte besked.

Du kan læse mere om konkurrencen på www.postnord.dk/jul.

Hvordan deltager du?

1. Bestil en vare online med levering til et PostNord-posthus.
  2. Få besked om, at pakken er klar til afhentning.
  3. Hent pakken inden for 24 timer.