PostNords nye kampagnefilm sætter fokus på talentudvikling
PostNord har lanceret endnu en kampagnefilm, som lige nu ruller over danskernes digitale kanaler. Kampagnen har fokus på talentudvikling og PostNords nye tagline ’Til tiden’.

Det er en velkendt stemme, man hører, når kampagnefilmen ruller. Det er nemlig journalist, digter og cykelkommentatoren, Jørgen Leth, der med sin genkendelige klang og poetiske stemme minder os om, at talentudvikling det meste af tiden foregår i skyggerne med ambitionen om at nå lyset.
I kampagnefilmen møder man den unge og talentfulde cykelrytter, Tobias Aagaard. Man ser ham i intense øjeblikke, hvor han træner i skyggerne og reflekterer over vejen tilbage til rampelyset på podiet. Man møder også et e-commerce talent, der knokler for at skabe resultater for dansk e-commerce og et pakkebud, der er ude at levere pakker til danskerne.
- Tobias Aagaard repræsenterer et af de mange dedikerede talenter, som PostNord støtter gennem sponsorater og partnerskaber. Vi tror på, at talentudvikling og flid er nøglen til succes, både på cykelbanen og i erhvervslivet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Talentudvikling er nøglen til fremtiden
Selv arbejder PostNord målrettet mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør. I en tid præget af hastigt teknologisk udvikling og intens konkurrence på pakkemarkedet, er det ingen hemmelighed, at det er mennesker og især talenterne, der gør forskellen, inspirerer og gør, at man kan skille sig ud i mængden og sætte nye standarder.
- For at sikre fremtidig succes er det afgørende at udvikle og fastholde talent. Uanset om det drejer sig om talenter fra dansk cykelsport, e-handel eller vores egne medarbejdere, er talentudvikling nøglen til fremtiden og bør altid være en topprioritet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Kampagnefilmen fremhæver også PostNords engagement i at udvikle talenter på arbejdspladsen. PostNord er dedikeret til at skabe en mangfoldig arbejdsplads, hvor medarbejdere kan udvikle sig og dyrke deres talent, uanset hvor de er i karrieren.
”PostNord tror på talentet, der løfter hverdagen lidt højere, hver dag”, og med disse ord afrunder Jørgen Leth kampagnefilmens sidste sekunder.
Kampagnefilmen er udviklet i samarbejde med Drum CPH og produceret af Plotworks.
Se kampagnefilmen 'Talenter. Til tiden.' her: https://www.youtube.com/watch?v=yvT1uuizW10
Kontakter
PostNords Presseafdeling
Tlf:70101300presse@postnord.comBilleder
Følg pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Black Friday i juni? Danskerne shopper online som aldrig før18.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Danskernes store shoppelyst i juni har fået pakkemængderne hos PostNord til at slå nye rekorder for perioden.
Ny skov spirer fra samarbejde mellem PostNord og NorthSide4.6.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
PostNord og NorthSide har bidraget til at plante ny skov ved Vilhelmsborg gennem Klimaskovfonden, og sammen vil de nu engagere festivalgæsterne på dette års NorthSide festival i at plante endnu flere træer og udvide skoven.
PostNord planter endnu en skov ved Vilhelmsborg syd for Århus3.6.2025 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse
PostNord gør klar til at plante endnu en skov i Danmark, og denne gang bliver det ved Vilhelmsborg syd for Århus. Skovplantningen sker i samarbejde med Klimaskovfonden, hvor medarbejdere og kunder griber spaderne og planter skov den 3. juni 2025.
E-barometeret tager pulsen på danskerne: Mobile, bevidste og digitalt krævende13.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Fleksibilitet, valgfrihed og gode priser driver danskernes voksende onlineshoppelyst – og udlandet lokker som aldrig før, viser PostNords helt nye E-barometer 2025.
Ved årsskiftet leverer PostNord sit sidste brev: Tager stort skridt mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør6.3.2025 08:30:00 CET | Pressemeddelelse
PostNord tager nu endnu et stort skridt i sin strategi for at bygge et stærkt PostNord for fremtiden. Med den stigende digitalisering falder antallet af breve i Danmark hastigt, og derfor stopper PostNord i Danmark i 2026 med at levere breve for at fokusere på at være danskernes foretrukne pakkeleverandør.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum