Nordic Coating: ”Vi joker tit med, at jeg har min egen ringetone på Kenneths telefon”

Hvis slyngerenseren hos Nordic Coating i Horsens går i stå, er det højst sandsynligt fredag. Og hver gang det sker, ringer Christina Lærke, den ene af virksomhedens ejere, til VS Automatic.

Trofast, hurtig og kompetent hjælp er alfa og omega for industrilakereren i Horsens. I tre år har de været fast kunde hos VS Automatic.

”De ved, at hver gang jeg ringer om fredagen, så er det den maskine, den er gal med,” siger hun. Inden længe er industrielektriker Kenneth Sørensen på adressen, og maskinen, som blæser små metalkugler på et emne og dermed fjerner snavs og rust, er tilbage i aktion.

”Kenneth er min wing man, og jeg kan ikke undvære ham. Vi joker tit med, at jeg har min egen ringetone på hans telefon,” siger Christina Lærke. ”Han er uundværlig, for hvis en produktion som den her går ned et eller andet sted, så er det bare uhyre vigtigt, at vi kommer op at køre igen.”

De sidste tre år har VS Automatic været fast industrielektriker for Nordic Coating, der lakerer til industrien. På værkstedet på Saturnvej giver de farve og overfladebehandling til alt fra skruer og beslag over maskindele til vindmøllevinger og skibsbomme. Emnerne spender bredt og er til tider komplicerede, men den professionelle håndtering og høje kvalitet er den samme.

Og den direkte kontakt til VS Automatics industrielektriker betyder meget:

”Det er alfa og omega herfra, at vi har et menneske og ikke en telefonsvarer, vi kan ringe til. Vi kan ringe direkte efter hjælp, og så er han her,” siger Christina Lærke.

Anbefaler VS Automatic uden at blinke

Til spørgsmålet om, hvorvidt Christina Lærke kunne finde på at anbefale VS Automatic til andre virksomheder, kommer svaret prompte:

”Det har jeg allerede gjort. Hvis nogen mangler en elektriker, så anbefaler vi VS Automatic uden at blinke,” siger Christina Lærke.

”Jeg synes, de løser opgaven, som de skal. Jeg kan også godt lide, at der er en humor og en jargon, som gør at man kan tage lidt pis på hinanden. Og når vi mødes med VS Automatic i andre sammenhænge, så er der altid et smil på læben, og man kan gå hen og sige hej. Det synes jeg, er fedt.”

Vil du også have det direkte nummer til en dygtig industrielektriker?

Tid er penge i industrien, hvor produktionsstop og strømafbrydelser kan koste dyrt. Hvis uheldet er ude, kan den rette industrielektriker gøre en stor forskel.

Med en industrielektriker fra VS Automatik får du en pålidelig, erfaren og dygtig elektriker indenfor rækkevidde, som stræber efter at løse problemet så hurtigt som muligt.

Læs mere og få det direkte nummer til en dygtig industrielektriker her: Industrielektriker fra VS Automatic.