Smooth

Landsdækkende Beautykæde indtager Aalborg

Hvad sker der egentlig på Gravensgade 12? I de seneste uger har håndværkere været i gang med en stor renovering af butikslokalerne. Årsagen er, at beautykæden SMOOTH åbner studio i Aalborg.

Efter ønsker fra beboere i og omkring Aalborg kommer SMOOTH endelig til den nordjyske storby. Tidligere har SMOOTH haft stor succes med åbninger i København, Aarhus og Odense - hvor især sidstnævnte endte i fuldt bookede tider flere måneder frem allerede fra første dag.

“Vi leder altid efter nye områder at åbne i, og Aalborg var et naturligt valg. Både fordi vi ved, at mange af vores kunder i Aarhus kommer fra Nordjylland, og fordi vores kundeservice har fået mange henvendelser fra mennesker, der bor i Aalborg”, siger Selima Utsijeva, stifter og administrerende direktør.

Udover at indtage Aalborg får aalborgenserne samtidig adgang til et helt nyt produkt. For samtidig med at SMOOTH allerede er blandt de bedste på det danske marked inden for permanent hårfjerning, så åbner SMOOTH også som noget helt nyt SMOOTH Shapes - hvor formerne er i fokus - også i den nye klinik i Aalborg.

Gennem nøje udvalgte og gennemtestede kropsbehandlinger vil man som kunde nu kunne få strammet op, finetunet og også krympet områder på ens krop, som man ikke selv kan få bugt med gennem sund kost og træning.

“Vi vil gerne give vores kunder flere muligheder, og derfor kommer vi også til at tilbyde begge ydelser i alle vores klinikker. SMOOTH Shapes har samme gode service og kvalitetsgaranti som SMOOTH, så det er naturligt, at når vi åbner nye studios, skal kunderne også have mulighed for at drage nytte af begge muligheder,” siger Selima Utsijeva.

Den nye klinik åbner dørene 13. november for de første behandlinger. Men allerede 1. november bliver der åbnet op for online bookinger. Og tidligere erfaringer viser, at tiderne bliver revet væk  hurtigt.

Senere på året vil der også blive afholdt en stor housewarming, hvor man som kunde eller nysgerrig aalborgenser kan komme inden for i SMOOTH Studio og høre mere om SMOOTH, og hvilke behandlinger klinikken tilbyder.

Om SMOOTH

SMOOTH blev grundlagt af Selima Utsijeva i 2020, da hun havde et helt almindeligt behov og så, at der var et hul i markedet. Selima Utsijeva havde et stort ønske om at opfinde den perfekte løsning for kvinder med uønsket hår og besværet, som oftest følger med. Derfor skabte hun SMOOTH, som i dag er blevet til et helt univers skabt af kvinder for kvinder. SMOOTH er et community, som er baseret på troværdighed, ærlighed og tryghed. SMOOTH inviterer alle til at fortælle om deres oplevelser og historier og giver plads til banebrydende, provokerende og ærlige fortællinger. Samtidigt bliver man rost for at være sig selv, og virksomheden vægter you-do-you-attituden højt. SMOOTH er et koncept, hvor man kan få professionelle behandlinger af grundigt trænede og certificerede medarbejdere, men op til 30% billigere end hos andre klinikker med samme udgangspunkt. SMOOTH er førende inden for permanent hårfjerning med laser og stræber efter at inspirere kvinder i at jagte deres drømme og give alle en bedre livskvalitet.