STARK Group vinder prisen som årets byggemarked i Sverige

STARK Groups svenske forretning, Beijer Byggmaterial, er kåret til året byggemarked i Sverige. Prisen blev uddelt ved Market Awards 5 oktober på Grand Hôtel i Stockholm.

Beijer modtog prisen for evnen til at opbygge et betydeligt netværk af tilfredse kunder ved at arbejde målrettet på at tilbyde den højeste kvalitetsoplevelse. Det er lykkedes virksomheden at udstikke en bæredygtig vej til deres kunders hjerter, hvilket også afspejles i deres salgstal.

Ifølge juryen lykkes det Beijer at tiltrække flere og flere kunder ved at tilbyde en oplevelse af højeste kvalitet.

Administrerende direktør i Beijer Byggmaterial, Geir Thomas Fossum, siger:

"Jeg er så utrolig stolt af Beijer og det fantastiske arbejde, vores medarbejdere udfører hver dag for at skabe kundeoplevelser i verdensklasse. At vi vinder årets byggehandler er et kvalitetsstempel og viser, at det store hjerte og det enorme engagement, vi har i Beijer skaber resultater"

Om Market Awards

Market Awards-priserne uddeles til de bedste virksomheder i de ti største detailsektorer i Sverige. Valget af vindere er baseret på en undersøgelse foretaget af magasinet Market og Center for Retailing ved Handelshøjskolen i Stockholm. Undersøgelsen undersøger fem områder: salgs- og overskudsvækst og andre økonomiske målinger, kundeoplevelse, brandstyrke og markedsposition, innovation og bæredygtighed.