”Start ferietouren med en hviledag” – sådan lyder opfordringen i ny sommerkampagne

Zleep Hotels lancerer i dag en ny sommerkampagne under navnet Tour de Zleep og opfordrer samtidig til at starte ferietouren med en hviledag. Kampagnen rummer tydelige referencer, og en iboende hyldest, til sommerens helt store sportsbegivenhed på dansk grund; Tour de France. Især hyldes hviledagenes store betydning for (ferie)tourens resultat, overskud og engagement. Salgsmæssigt giver kampagnen 20 procent i tourrabat og mulighed for at deltage i en ’sommerkonkurrence helt uden for kategori’. Sidstnævnte i samarbejde med kædens globale loyalitetsprogram, H Rewards.
”At verdens største cykelløb kommer til Danmark, skal markeres, og derfor bruger vi den danske tour-start som afsæt til vores kampagne og leger samtidig med tour-begrebets mange betydninger på en humoristisk måde. At gennemføre Tour de France er en sportspræstation uden sammenligning, ingen tvivl om det, men alligevel tillader vi os at sammenligne lidt, idet en ferie også kan være ”hård”. Et alt for stramt program, tre livlige unger i badeland eller dårligt fodtøj på vandreturen er alle årsager til at tage en ekstra hviledag eller to,”fortæller Maria Wagner, Head of Marketing hos Zleep Hotels.
Visuelt tager Tour de Zleep-kampagnen udgangspunkt i en gul kuffert. Den såkaldte gule førerkuffert. Kufferten skal skabe sammenhæng på tværs af kampagnens mange platforme, fra nyhedsbreve til printmaterialer, og vil desuden være at finde i fysiske udgaver på landets Zleep hoteller. Tillige vil kufferten spille en vigtig rolle i kampagnens udfoldelse og engagement på Facebook og Instagram.
”Jeg glæder mig til at følge kampagnens udvikling og til at se den udfolde sig på tværs af digitale kanaler, sociale medier og printmaterialer. Mest af alt glæder vi os dog alle i Zleep Hotels til at tage del i den gule folkefest, når cykelryttere såvel som cykelfans, lokale og turister fylder gaderne og forhåbentlig kigger forbi vores hoteller,” fortæller Maria Wagner afslutningsvist.
Tourrabatten er gældende for ankomster i perioden fra den 8. juni til og med den 11. september 2022 ved reservation af ophold senest den 31. juli 2022. Læs mere om Tour de Zleep.
Nøgleord
Kontakter
Peter Haaber
CEO
ph@zleep.com
+45 51 57 87 00
Billeder
Information om Core Hospitality A/S
Om Zleep Hotels
Zleep Hotels er en del af Deutsche Hospitalitys brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris. I dag består hotelkæden af 14 hoteller i Danmark og et i Sverige, og 10 nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2025 i samarbejde med Deutsche Hospitality.
Om Deutsche Hospitality
Vision, passion og kosmopolitisme. Deutsche Hospitality leverer den perfekte gæsteoplevelse. Tradition og blik for fremtiden samles i en uforlignelig portefølje af otte brands, der opererer mere end 160 hoteller globalt. “Fejrer luksuriøs enkelthed”: Steigenberger Icons er ekstraordinære luksushoteller, der kombinerer historisk unikhed med moderne koncepter. Steigenberger Porsche Design Hotels skaber innovative impulser i segmentet Luxury Lifestyle. Steigenberger Hotels & Resorts repræsenterer indbegrebet af eksklusiv gæstfrihed på tre kontinenter. Jaz in the City’s Lifestyle Hotels dikterer rytmen i den fornemme sektor. House of Beats forener en passion for hotelbranchen med fascinationen af livsstil, mode og musik. IntercityHotel er beliggende i centrum af enhver destination og tilbyder et ægte hjem for komfort og mobilitet i Midscale -segmentet. MAXX by Deutsche Hospitality er et karismatisk konverteringsbrand, som også er placeret i Midscale -segmentet. Zleep Hotels kombinerer design og funktionalitet i økonomisegmentet. Alle disse brands er forenet under H-Rewards, Deutsche Hospitalitys loyalitetsprogram, der giver fordele allerede ved første booking. Visionen er klar. I samarbejde med sin aktionær, Huazhu, har Deutsche Hospitality til formål at blive en af Europas førende hotelvirksomheder.
Følg pressemeddelelser fra Core Hospitality A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Core Hospitality A/S
Fra NGO’er til nordisk hotelkoncern: Bo J. Bleeg bliver CFO hos Core Hospitality26.6.2025 13:38:12 CEST | Pressemeddelelse
Med global ledelseserfaring skal Core Hospitalitys nye IT- og økonomidirektør være med til at sætte retning for næste kapitel i den nordiske ekspansion.
Hotelkæde bringer VIP-overnatning tilbage til Nibe Festival 202522.5.2025 10:38:38 CEST | Pressemeddelelse
For tredje år i træk kan erhvervsfestivalgæster nyde eksklusiv overnatning på Nibe Festival – men i år under nyt navn og med spændende tilføjelser. Det tidligere Zleep Hotel i Danmark er rebrandet til Four Points Flex by Sheraton, og det populære VIP-koncept vender stærkt tilbage under den nye identitet.
Topnavne fra erhvervslivet indtræder i hotelvirksomheds bestyrelse20.5.2025 10:55:56 CEST | Pressemeddelelse
Core Hospitality har etableret en ny professionel bestyrelse som led i virksomhedens strategi om at styrke sin position i hotelbranchen. Fem erfarne brancheprofiler vil bidrage med strategisk sparring og ledelsesmæssigt overblik, mens Core Hospitality fortsætter sin ekspansion i Danmark og Norge.
Nyt kapitel hos Core Hospitality: Nye direktørroller skal løfte nordisk vækst1.5.2025 13:07:25 CEST | Pressemeddelelse
Med et skarpt strategisk snit og ny identitet til 14 hoteller rykker Core Hospitality ind i næste vækstkapitel – og to stærke profiler får nøglerne til hver deres direktørspor i en nordisk satsning på drift og udvikling.
Zleep Hotels bliver til Four Points Flex by Sheraton i Danmark30.1.2025 09:42:01 CET | Pressemeddelelse
28. januar 2025 - Fredag markerer en milepæl for den danske hotelbranche, når den danske gren af Zleep Hotels officielt rebrandes til Four Points Flex by Sheraton i samarbejde med Marriott International.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum