Nybolig

Nybolig lancerer ny reklamekampagne

Del
Danskernes boligbehov ændrer sig hele livet igennem. Ny reklamekampagne fra Nybolig zoomer ind på en række af de små hverdagsøjeblikke, hvor det står klart, at der er behov for en ny ramme om tilværelsen.

Danskerne er et særdeles flytteivrigt folkefærd. Alene sidste år var der i Danmark 895.000 flytninger. Og året inden var tallet helt oppe på rekordhøje 950.000 flytninger. Meget af udviklingen kan tilskrives demografiske forhold; at vi lever længere og at der er blevet flere af os. Men udviklingen hænger også sammen med, at vores flyttevaner og familieformer er under forandring.

- Blandt sidste års 895.000 flytninger foregik knap 558.000 af dem inden for kommunen. Det fortæller jo helt klart noget om, at danskernes flytteiver ikke primært er drevet af behovet for at flytte udenbys – eller af udlængsel så at sige – men derimod af ændrede livsbetingelser, siger Peter J. Mattsen, adm. direktør for Nybolig.

Nyboligs nye reklamekampagne sætter billeder på det forhold, at vores prioriteter ændrer sig hele livet igennem – og at vores boligbehov ændrer sig tilsvarende. For eksempel kan der hurtigt opstå behov for mere plads, når to bliver til tre, eller når to familier smelter sammen til én med dine og mine børn. Andre står pludselig med for meget plads, mens atter andre drømmer om at bytte altanen ud med en have. Danskerne har kort sagt et utal af forskellige bevæggrunde for at skifte bolig.

- Hos Nybolig ser vi det som vores fremmeste opgave, at hjælpe danskerne godt videre i livet. Både i opgangstider og i nedgangstider. Uanset om man skal sælge, købe eller leje. Og uanset hvilke omstændigheder, der har ført de nye boligbehov med sig. Sådan har det været igennem årtier. Og sådan bliver det ved med at være, siger Peter J. Mattsen.

Reklamekampagne består af flere korte film, som alle zoomer ind på en række små hverdagsøjeblikke, hvor det med ét bliver tydeligt, at man har behov for en ny ramme om tilværelsen.

I en af filmene møder vi en midaldrende mand og kvinde, der er på romantisk middagsdate. »Har du også børn?« spørger manden. Det har hun. Og sammen bliver de enige om, at sige i kor, hvor mange børn de hver især har. Det bliver til 6 i alt – »i ulige uger« – og hurtigt står det klart, at den spirende romance kalder på flere kvadratmeter og ikke mindst kyndig rådgivning fra en ejendomsmægler, der forstår deres behov.

- Ethvert boligskifte er en vigtig livsbegivenhed. Med en ny bolig får man ikke bare en ny adresse – man får reelt en helt ny ramme om livet. Det kalder på kompetent rådgivning, målrettet den enkeltes unikke situation og behov. Og her mener jeg virkelig, at Nybolig har noget særligt at tilbyde danskere på udkig efter et nyt hjem, siger Peter J. Mattsen.

Den omtalte film fra kampagnen finder du i sin fulde længde på Nyboligs hjemmeside. Her kan du også læse mere om, hvad Nybolig kan gøre for dig i netop den situation, du står i.

Kontakter

Frederik Kragh Nielsen
Pressekontakt
fkni@nykredit.dk
+45 2448 6266

Billeder

Information om Nybolig

Nybolig
Nybolig
Nørregade 49
1165 København K

4455 6300http://www.nybolig.dk

Nybolig er en landsdækkende ejendomsmæglerkæde med 220 forretninger fordelt over hele Danmark. Ejendomsmæglerne i Nybolig har et stort lokalkendskab og mange års erfaring med at hjælpe danskere, der skal købe eller sælge bolig. Nybolig ejes af Nykredit Mægler, som er en del af Nykredit.

Følg pressemeddelelser fra Nybolig

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nybolig

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye