Verizon Business

Verizon Business implementerer Zero Trust-netværk for Siemens

Verizon Business støtter Siemens med en række muligheder for netværksopkobling, som skal give Siemens' medarbejdere på mindre kontor-lokationer en problemfri 'plug and play'-brugeroplevelse samtidig med, at sikkerhed og zero trust-principper prioriteres.

Siemens' Zero Trust Program sikrer, at alle Siemens' enheder bliver autentificeret, autoriseret og valideret, før der gives adgang, eller før adgangen bevares, til virksomhedens forretningskritiske applikationer og data. Verizon Business vil implementere ’internet only’-opkobling, såsom et globalt Managed Wide Area Network, baseret på Cisco Merakis teknologi, hvilket er afgørende for, at Siemens' ’never trust, always verify’-program kan få succes.

"Alle virksomheder har brug for en sikker arbejdsinfrastruktur, men kunsten med at balancere sikkerhedsrisici og samtidig stræbe efter at levere en digitaliseret arbejdsoplevelse, som er brugervenlig, er fortsat IT-afdelingernes udfordring. Det er her,  et intelligent netværk kan gøre den underliggende arkitekturer mere smidig ved at styre trafikken og gøre driften mere effektiv,” siger Sanjiv Gossain, EMEA Vice President for Verizon Business

Siemens er en af de teknologivirksomheder i Europa. Den multinationale koncern med tyske rødder fokuserer på automatisering og digitalisering i proces- og fremstillingsindustrien, på intelligent infrastruktur til bygninger og distribuerede energisystemer og på intelligente mobilitetsløsninger til jernbane og veje.

En nylig undersøgelse blandt over 600 branchefolk med ansvar for sikkerhedsstrategi, -politik og -styring afslørede, at over 70 procent af virksomhederne var enige i, at distancearbejde havde en negativ indvirkning på cyber-sikkerheden og øgede arbejdsbyrden for deres sikkerhedsteam.

"Med Verizon har vi fundet en ny partner til at levere sikker og internetbaseret netværksadgang for vores kontor-lokationer. Den innovative opkoblingsløsning er designet til at opfylde kravene i vores Zero Trust-program, hvor vi aldrig stoler, men altid verificerer,” siger Elmar Spreitzer, leder af IT Digital Foundation hos Siemens

Verizons globale IP-netværk inkluderer langdistanceløsninger samt løsninger i storbyer og undersøisk, der transporterer IP-, data- og taletrafik på tværs af mere end 1 million route miles, hvilket muliggør håndtering af over 500.000+ netværks-, hosting- og sikkerhedsenheder over hele verden. Løsningen bygger på Verizons network as a service-fundament og understøtter private netværk, mobile edge compute og vækstfremmende forretningsløsninger.

Læs den originale pressemeddelelse her https://www.verizon.com/about/news/verizon-business-deploys-zero-trust-network-capabilities-siemens

About Siemens AG

Siemens AG (Berlin and Munich) is a technology company focused on industry, infrastructure, transport, and healthcare. From more resource-efficient factories, resilient supply chains, and smarter buildings and grids, to cleaner and more comfortable transportation as well as advanced healthcare, the company creates technology with purpose adding real value for customers. By combining the real and the digital worlds, Siemens empowers its customers to transform their industries and markets, helping them to transform the everyday for billions of people. Siemens also owns a majority stake in the publicly listed company Siemens Healthineers, a globally leading medical technology provider shaping the future of healthcare. In addition, Siemens holds a minority stake in Siemens Energy, a global leader in the transmission and generation of electrical power.

In fiscal 2022, which ended on September 30, 2022, the Siemens Group generated revenue of €72.0 billion and net income of €4.4 billion. As of September 30, 2022, the company had around 311,000 employees worldwide. Further information is available on the Internet at www.siemens.com.

Information om Verizon Business

Verizon Business

About Verizon

Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) was formed on June 30, 2000 and is one of the world’s leading providers of technology and communications services. Headquartered in New York City and with a presence around the world, Verizon generated revenues of $136.8 billion in 2022. The company offers data, video and voice services and solutions on its award-winning networks and platforms, delivering on customers’ demand for mobility, reliable network connectivity, security and control.

VERIZON’S ONLINE MEDIA CENTER: News releases, stories, media contacts and other resources are available at verizon.com/news. News releases are also available through an RSS feed. To subscribe, visit www.verizon.com/about/rss-feeds/.

Følg pressemeddelelser fra Verizon Business

Flere pressemeddelelser fra Verizon Business

Rapport om IT-kriminalitet: Hyppigheden og omkostningerne ved social engineering-angreb skyder i vejret7.6.2023 09:20:05 CEST | Pressemeddelelse

Uddrag fra Verizon 2023 Data Breach Investigations Report: Omkostningerne pr. ransomware-angreb er fordoblet i løbet af de seneste to år, og de udgør nu hver fjerde brud på IT-sikkerheden. Angreb vha. pretexting (Business Email Compromise) er mere end fordoblet i det forløbne år. Det menneskelige element er involveret i 3 ud af 4 angreb. Analyse af Log4j-sikkerhedshændelsen viser omfanget af den og effektiviteten ved en koordineret reaktion. Dyk ned i den omfattende rapport (vedhæftet) og find mange flere resultater i analysen af IT-kriminaliteten - herunder bl.a., hvordan den rammer forskellige brancher.

BlueJeans by Verizon leverer Online Media Center til Eurovision Song Contest 20234.5.2023 08:33:43 CEST | Pressemeddelelse

Verizon Business meddeler i dag, at videokonferencetjenesten BlueJeans by Verizon skal levere en skræddersyet virtuel platformløsning til BBC, der er vært for Eurovision Song Contest 2023. Løsningen skal fungere som et online mediecenter og vil gøre det muligt for op til 2.000 journalister i næsten 50 lande både onsite og offsite at tilgå Europas største underholdningsbegivenhed.

Undersøgelse peger på stor afstand mellem ledelse og medarbejdere3.11.2022 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Verizon Business udgiver nu rapporten Time to Change the Way We Work, der peger på en betydelig kløft mellem opfattelsen af ​​de vigtigste forretningsprioriteter i tiden med hybrid-arbejde efter pandemien. Rapporten er baseret på en undersøgelse udført af Omdia med bidrag fra over 1.100 ledere, it-beslutningstagere og medarbejdere i virksomheder. "Ledelsen har alt for ofte en tendens til at se deres virksomhed gennem rosenrøde briller, hvilket kan resultere i en stor afstand mellem virksomhedens forventninger og medarbejdernes oplevelse af de løsninger og discipliner, der er nødvendige for at forblive konkurrencedygtige og skabe udvikling på arbejdspladsen. Jo tættere på hinanden, virksomhedernes ledere og medarbejdere er, jo mere succesfulde vil de være i denne periode med store omvæltninger, siger Massimo Peselli, CRO, Global Enterprise and Public Sector, Verizon Business. Organisatorisk nærsynethed påvirker forretningsdriften Rapporten kortlægger betydelige forskelle mellem, hvordan