BlueJeans by Verizon leverer Online Media Center til Eurovision Song Contest 2023
BlueJeans by Verizon vil også lette livestreamingen af interaktive interviews med alle 37 kunstnere, der deltager i dette års konkurrence, på en af begivenhedens officielle sociale medieplatforme. Disse interviews kan ses globalt af både medier og den brede offentlighed.
Gennem den tilpassede BlueJeans Expo-oplevelse får journalister fra hele verden adgang til liveoptrædener, generalprøver og mediekonferencer, som skaber en omfattende brugeroplevelse og øger begivenhedens globale rækkevidde.
"Vi er glade for at samarbejde med BlueJeans by Verizon som officiel leverandør til Eurovision Song Contest 2023, hvor denne platforme vil spille en afgørende rolle i at hjælpe fans over hele kloden med at interagere med kunstnerne via sociale medier og til at dele prøver og pressekonferencer med medier, der ikke kan være på stedet hos os i Liverpool,” siger Dave Goodman, ESC Digital and Communications Manager for European Broadcasting Union. "Vi ser frem til at arbejde tæt sammen i de kommende uger og skabe en stærk behind the scenes-adgang til verdens største livemusik-begivenhed."
Ved at udnytte det nyligt annoncerede partnerskab med Sparq Live til event management, har BlueJeans by Verizon engageret Sparq til at facilitere produktionsopsætningen – kameraer, lys, lyd og teknologi – og streaming til sociale medier. Den skræddersyede platform vil derefter blive brugt til at streame kunstnerinterview live, og den brede offentlighed vil være i stand til at stille deltagere spørgsmål gennem platformen.
"Eurovision er verdens største livemusik-begivenhed og samtidig den længstvarende årlige internationale tv-musikkonkurrence. Alle alle hos Verizon er begejstrede for at være en del i dette års begivenhed via vores skræddersyede BlueJeans-løsning, som hjælper værterne med at dele dækning af Eurovision-konkurrencen til presse og medier og til fans over hele kloden,” sagde Joseph McStravick, Managing Director, EMEA & APAC for BlueJeans by Verizon.
"Begivenheden er så elsket, at sidste år så næsten 180 millioner mennesker over hele verden den. Vores rolle vil være at give medierne en problemfri og dyb oplevelse, så de kan dele alle optrædener, behind-the-scenes-action og den generelle spænding med publikum over hele verden."
Den innovative skræddersyede løsning, som BlueJeans af Verizon har skabt, inkorporerer en live streaming-løsning og intelligent begivenhedsproduktion til repræsentanter for medierne, både online og onsite. Platformen vil levere maksimal effekt foruden at skabe et inkluderende rum, der samler journalister over hele verden om den unikke begivenhed.
For mere information om BlueJeans by Verizon, besøg: https://www.bluejeans.com/products/events
Læs den originale pressemeddelelse her https://www.verizon.com/about/news/bluejeans-verizon-deliver-online-media-centre-eurovision-song-contest-2023
Læs evt. også pressemeddelelse fra 28. marts: With new interactive enhancements, nothing fits better than BlueJeans video https://www.verizon.com/about/news/new-interactive-platform-enhancements-nothing-fits-better-bluejeans-video
Kontakter
Mediehenvendelser til Verizon Business i DanmarkKontakt venligst
verizonbusinessdk@kontekstkommunikation.dkBilleder
Information om Verizon Business
Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) was formed on June 30, 2000 and is one of the world’s leading providers of technology and communications services. Headquartered in New York City and with a presence around the world, Verizon generated revenues of $133.6 billion in 2021. The company offers data, video and voice services and solutions on its award-winning networks and platforms, delivering on customers’ demand for mobility, reliable network connectivity, security and control.
VERIZON’S ONLINE MEDIA CENTER: News releases, stories, media contacts and other resources are available at verizon.com/news. News releases are also available through an RSS feed. To subscribe, visit www.verizon.com/about/rss-feeds/.
Medie-henvendelser til Verizon Business Group i Danmark, kontakt venligst: Mail: verizonbusinessdk@kontekstkommunikation.dk.
Følg pressemeddelelser fra Verizon Business
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Verizon Business
Rapport om IT-kriminalitet: Hyppigheden og omkostningerne ved social engineering-angreb skyder i vejret7.6.2023 09:20:05 CEST | Pressemeddelelse
Uddrag fra Verizon 2023 Data Breach Investigations Report: Omkostningerne pr. ransomware-angreb er fordoblet i løbet af de seneste to år, og de udgør nu hver fjerde brud på IT-sikkerheden. Angreb vha. pretexting (Business Email Compromise) er mere end fordoblet i det forløbne år. Det menneskelige element er involveret i 3 ud af 4 angreb. Analyse af Log4j-sikkerhedshændelsen viser omfanget af den og effektiviteten ved en koordineret reaktion. Dyk ned i den omfattende rapport (vedhæftet) og find mange flere resultater i analysen af IT-kriminaliteten - herunder bl.a., hvordan den rammer forskellige brancher.
Verizon Business implementerer Zero Trust-netværk for Siemens17.4.2023 10:38:04 CEST | Pressemeddelelse
Verizon Business støtter Siemens med en række muligheder for netværksopkobling, som skal give Siemens' medarbejdere på mindre kontor-lokationer en problemfri 'plug and play'-brugeroplevelse samtidig med, at sikkerhed og zero trust-principper prioriteres.
Verizon Business demonstrerer Enterprise Intelligence og 5G-løsninger på årets Mobile World Congress i Barcelona22.2.2023 12:29:00 CET | Pressemeddelelse
Fra 27. februar – 2. marts vil Verizon vise, hvordan nye teknologier som Enterprise Intelligence og Verizon 5G er afgørende for at møde tempoet i erhvervslivet.
Undersøgelse peger på stor afstand mellem ledelse og medarbejdere3.11.2022 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Verizon Business udgiver nu rapporten Time to Change the Way We Work, der peger på en betydelig kløft mellem opfattelsen af de vigtigste forretningsprioriteter i tiden med hybrid-arbejde efter pandemien. Rapporten er baseret på en undersøgelse udført af Omdia med bidrag fra over 1.100 ledere, it-beslutningstagere og medarbejdere i virksomheder. "Ledelsen har alt for ofte en tendens til at se deres virksomhed gennem rosenrøde briller, hvilket kan resultere i en stor afstand mellem virksomhedens forventninger og medarbejdernes oplevelse af de løsninger og discipliner, der er nødvendige for at forblive konkurrencedygtige og skabe udvikling på arbejdspladsen. Jo tættere på hinanden, virksomhedernes ledere og medarbejdere er, jo mere succesfulde vil de være i denne periode med store omvæltninger, siger Massimo Peselli, CRO, Global Enterprise and Public Sector, Verizon Business. Organisatorisk nærsynethed påvirker forretningsdriften Rapporten kortlægger betydelige forskelle mellem, hvordan
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum