SuperBrugsen i Ejby bliver til Coop 365discount

Brugsforeningen for Middelfart og omegn vil ombygge SuperBrugsen i Ejby til en Coop 365discount. Discountkæden er med-investor på projektet og kommer desuden til stå for den daglige drift af den nye butik, der åbner i maj.
Coop 365discount kommer til Ejby. (Foto: Coop)

SuperBrugsen i Ejby lukker medio april. Herefter går håndværkerne i gang med at ombygge den 1.445 m2 store dagligvarebutik. Der vil være en lukkeperiode frem til begyndelsen af maj, hvor den nye butik slår dørene op for kunderne – nu som en del af familien i Danmarks hurtigst voksende discountkæde, Coop 365discount.

Den nye butik har en central placering i byen, tæt på Ejby Bageri, blomsterbutikken og tøjhandleren. Og med 70 parkeringspladser udenfor er det nemt at finde en plads til bilen for de handlende.

Ole Ebdrup Andreasen, direktør i Brugsforeningen for Middelfart og omegn, siger:

”Vi tror rigtig meget på projektet. For vi har oplevet stor kundetilfredshed med vores 365discount-butikker i Gelsted og Brenderup. Lave priser, populærere dagligvarer og åbningstider fra 8-21 hver dag - det er noget kunderne har kvitteret for. Det tror vi også, de vil gøre i Ejby.”

Coop 365discount har vundet tre af BT’s ”pristjek” i 2022, og i januar i år tog kæden igen en førsteplads blandt de landsdækkende discountkæder.

Coop 365discount-kæden er med til at investere i butikken i Ejby, og det bliver også discountkæden, som kommer til at stå for den daglige drift. Direktør i Coop 365discount, Thomas Nielsen, siger:

”Vi har rullet 300 butikker ud i Danmark i løbet af 2022, og vi er bestemt ikke færdige endnu. Nu kommer turen til Ejby, og jeg glæder mig over, at kunderne dér nu også får mulighed for at fylde indkøbskurven med friske dagligvarer til gode priser hver dag.”

Coop 365discount ønsker at forsætte samarbejdet med SC Smørrebrød, som i dag lejer delikatessen i den nuværende SuperBrugsen.

For yderligere information

Thomas Nielsen, direktør, Coop 365discount
thomas.nielsen.3@coop.dk

Ole Ebdrup Andreasen, direktør, Brugsforeningen for Middelfart og omegn