Verizon Business

Verizon Business demonstrerer Enterprise Intelligence og 5G-løsninger på årets Mobile World Congress i Barcelona

Fra 27. februar – 2. marts vil Verizon vise, hvordan nye teknologier som Enterprise Intelligence og Verizon 5G er afgørende for at møde tempoet i erhvervslivet.

København 22. februar 2023: Verizon Business vil i Hal 2, Stand 2G60 på Mobile World Congress Barcelona 2023 demonstrere en række markante løsninger, inklusive 5G-brugercases, og vise, hvordan de nyeste teknologier kan løse organisatoriske udfordringer i det globale forretningslandskab, der er under stadig forandring.

"Forbrugernes og virksomhedernes behov har ændret sig dramatisk. Med dette skifte er connectivity og evnen til at udnytte teknologien for at opnå konkurrencefordele blevet helt afgørende for erhvervslivet. Verizon Business og vores globale rækkevidde er unikt positioneret til at løse forretningsmæssige udfordringer for virksomheder i alle størrelser over hele verden, herunder også multinationale selskaber. Verizon 5G, vores verdensklasse-medarbejdere, vores økosystem af partnere og vores brancheførende netværksteknologi vil fortsætte med at positionere os som branchens førende," siger Massimo Peselli, CRO, Global Enterprise & Public Sector, Verizon Business.

Verizon Business’ stand er placeret i hal 2, stand 2G60, og her vil en række aktuelle og fremadrettede scenarier blive demonstreret.

Innovative oplevelser:

• Quality Assurance Warehouse – Verizon 5G Edge Quality Assurance for Warehouse er en privat mobile edge computing-løsning (MEC), der bruger computer vision-teknologi til at forbedre lager- og/eller logistikdrift ved at sikre pluk- og pakningsnøjagtighed og reducere behovet for manuel kontrol. Verizon vil demonstrere en omvendt supply chain usercase for detailhandlere samt automatisering af produktgenkendelse og -inspektion med computer vision og kunstig intelligens (AI), som kan hjælpe med at forbedre hastigheden på returbehandling og få (stadig salgbare) produkter hurtigt tilbage på lageret.
  • Coach-to-Coach Communications - Verizon Business har indgået partnerskab med National Football League (NFL) i USA om at levere en Managed Private Wireless Solution på 30 NFL-stadioner. Løsningen inkluderer fuld understøttelse af træner-til-træner-kommunikation på banen og tilfører NFL hastighed, sikkerhed og pålidelighed, når det gælder kritiske funktioner. Verizon vil fremvise coach-to-coach-løsningen på Mobile World Congress, så besøgende ved selvsyn kan opleve denne næste-generations stemmebaserede kommunikation.
  • Privat 5G - Privat 5G giver virksomheder og offentlige kunder et sikkert 5G-netværk med høj hastighed og lav latens. Den dedikerede båndbredde og rækkevidde med høj kapacitet kan hjælpe organisationer med at møde de voksende krav til automatisering bl.a. Verizon vil præsentere en interaktiv oplevelse designet til at afmystificere private 5G-netværk og desuden fremvise forskellige succeshistorier, der fremhæver, hvordan kunder udnytter Private 5G til at forbedre deres forretning.
  • Cityscape - Verizons interaktive bybillede fremhæver sammenhængen mellem netværk, løsninger og samfund, der anvender 5G-teknologi på tværs af industrier og kundecases. Mobile World Congress-besøgende får mulighed for at udforske snesevis af 5G edge brugercases/løsninger designet til at forbedre forretningsdriften og kundeoplevelserne.

Læs den originale pressemeddelelse her https://www.verizon.com/about/news/verizon-business-showcase-immersive-experiences-mobile-world-congress-barcelona

Information om Verizon Business

Verizon Business

Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) was formed on June 30, 2000 and is one of the world’s leading providers of technology and communications services. Headquartered in New York City and with a presence around the world, Verizon generated revenues of $133.6 billion in 2021. The company offers data, video and voice services and solutions on its award-winning networks and platforms, delivering on customers’ demand for mobility, reliable network connectivity, security and control.

VERIZON’S ONLINE MEDIA CENTER: News releases, stories, media contacts and other resources are available at verizon.com/news. News releases are also available through an RSS feed. To subscribe, visit www.verizon.com/about/rss-feeds/.

Medie-henvendelser til Verizon Business Group i Danmark, kontakt venligst: Mail: verizonbusinessdk@kontekstkommunikation.dk.

Følg pressemeddelelser fra Verizon Business

Flere pressemeddelelser fra Verizon Business

Rapport om IT-kriminalitet: Hyppigheden og omkostningerne ved social engineering-angreb skyder i vejret7.6.2023 09:20:05 CEST | Pressemeddelelse

Uddrag fra Verizon 2023 Data Breach Investigations Report: Omkostningerne pr. ransomware-angreb er fordoblet i løbet af de seneste to år, og de udgør nu hver fjerde brud på IT-sikkerheden. Angreb vha. pretexting (Business Email Compromise) er mere end fordoblet i det forløbne år. Det menneskelige element er involveret i 3 ud af 4 angreb. Analyse af Log4j-sikkerhedshændelsen viser omfanget af den og effektiviteten ved en koordineret reaktion. Dyk ned i den omfattende rapport (vedhæftet) og find mange flere resultater i analysen af IT-kriminaliteten - herunder bl.a., hvordan den rammer forskellige brancher.

BlueJeans by Verizon leverer Online Media Center til Eurovision Song Contest 20234.5.2023 08:33:43 CEST | Pressemeddelelse

Verizon Business meddeler i dag, at videokonferencetjenesten BlueJeans by Verizon skal levere en skræddersyet virtuel platformløsning til BBC, der er vært for Eurovision Song Contest 2023. Løsningen skal fungere som et online mediecenter og vil gøre det muligt for op til 2.000 journalister i næsten 50 lande både onsite og offsite at tilgå Europas største underholdningsbegivenhed.

Undersøgelse peger på stor afstand mellem ledelse og medarbejdere3.11.2022 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Verizon Business udgiver nu rapporten Time to Change the Way We Work, der peger på en betydelig kløft mellem opfattelsen af ​​de vigtigste forretningsprioriteter i tiden med hybrid-arbejde efter pandemien. Rapporten er baseret på en undersøgelse udført af Omdia med bidrag fra over 1.100 ledere, it-beslutningstagere og medarbejdere i virksomheder. "Ledelsen har alt for ofte en tendens til at se deres virksomhed gennem rosenrøde briller, hvilket kan resultere i en stor afstand mellem virksomhedens forventninger og medarbejdernes oplevelse af de løsninger og discipliner, der er nødvendige for at forblive konkurrencedygtige og skabe udvikling på arbejdspladsen. Jo tættere på hinanden, virksomhedernes ledere og medarbejdere er, jo mere succesfulde vil de være i denne periode med store omvæltninger, siger Massimo Peselli, CRO, Global Enterprise and Public Sector, Verizon Business. Organisatorisk nærsynethed påvirker forretningsdriften Rapporten kortlægger betydelige forskelle mellem, hvordan