Nanoleaf

Farvetrends i vores hjem 2023

I 2023 år vil de varme farver lyse op i mange af vores hjem – men ikke kun. Der bliver også plads til marmor-look tilsat magenta-farver, til greenterior-inspirationer fra haven og til plyspuder i hjørnerne! Velkommen til Nanoleafs bud på fire farvetrends for 2023.

Alle de neutrale varme farver

Trenden med de varme og jordnære farver i vores hjem vil fortsætte i 2023. Vi taler for eksempel om elfenben- og creme-farver, om bløde toner i beige og taupe. Alt det, som kan understrege en følelse af varme, hygge og tryghed. Og med Nanoleafs Elements-lyspaneler med træ-look kan denne stemning få lidt ekstra dynamik.

Klassiske marmormønstre tilsat Viva Magenta

Det lidt kølige marmorlook er fortsat et populært valg hos mange, hvad enten det er i stuen, køkkenet eller på badeværelset. Men de klassiske mønstre kan også få et overraskende nyt liv ved at reflektere intense farver som for eksempel den nye pantone 2023-farve, Viva magenta. Se et eksempel her på, hvordan det kan se ud med Nanoleaf Lines (og hvis magenta ikke er sagen, er der 16 millioner andre farve at vælge mellem – det styrer man nemt fra Nanoleaf-appen på sin mobil).

Greenterior – mødet mellem ude og inde

Planter, botaniske print og farver som Deep Green Lake eller Brown Sand er i høj kurs i 2023. Trenden, der afspejler ønsket om mere naturlighed i indretningen, hedder Greenterior. Udover mange planter spiller tilbehør lavet af rattan og træ også en vigtig rolle, og med Nanoleaf produkter kan man yderligere understrege mødet mellem ude og inde. Et tip: med Nanoleafs døgnlysfunktion man automatisk synkronisere lyspanelernes farvetemperatur med dagslysets skiften i løbet af dagen. På den måde kan du starte dagen med blidt lys om morgenen, opnå fuld lyskoncentrationen i løbet af dagen for igen at blive mødt med varme farver, når aftenen nærmer sig.

Vores hjem, vores retreat

Hjemmet er vores base, vores comfort zone og tilflugtssted i en verden, der drejer stadig hurtigere rundt. Det er her, vi vil kunne slappe af og tanke op i en beroligende og afslappende atmosfære. For mange vil dekorative genstande såsom plyspuder og en indretning med plads til fordybelse og fred være med til at understrege dette behov. Med Nanoleaf Shapes kan du nemt oplyse dit hjem med dine egne yndlingsfarver - og dæmpe dem helt ned for at skabe en varm stearinlyseffekt.

Produkt-test eller gaveidé til en konkurrence?

Medier, som ønsker at teste og anmelde et Nanoleaf-produkt, eller som gerne vil kunne tilbyde et Nanoleaf-produkt som præmie i en konkurrence, er velkommen til at kontakte: Nanoleafpressedk@kontekstkommunikation.dk

Information om Nanoleaf

Nanoleaf

Nanoleaf er en teknologi- og IoT-virksomhed, som ændrer verden med innovative smart-home-løsninger, der kan forvandle almindelige oplevelser og gøre dem ekstraordinære. Med tankevækkende design og ved at indbygge intelligent teknologi i produkterne åbner Nanoleaf for en ny æra inden for smart homes med den største grad af individuel tilpasning. Alle Nanoleafs produkter bygger på filosofien om 'Smarter by Design'.

Nanoleaf blev grundlagt i 2012 af tre ingeniører, der ønskede at tænke nyt og ruske op i lysindustrien. Virksomheden har i dag kontorer i Toronto, Shenzhen, Paris, Hong Kong og Filippinerne. Nanoleaf består af lidenskabelige og nytænkende problemløsere, som stræber efter at transformere og omforme den måde, vi oplever vores verden på. Læs mere om Nanoleaf her:nanoleaf.me

Mediehenvendelser til Nanoleaf i Danmark kontakt venligst: nanoleafpressedk@kontekstkommunikation.dk

Følg pressemeddelelser fra Nanoleaf

Flere pressemeddelelser fra Nanoleaf