HUMMEL ØGER FOKUS PÅ ESPORT OG INDGÅR NYT PARTNERSKAB MED FRANSK STORHOLD

Efter flere år som tøjsponsor for det danske esporthold Astralis udvider hummel nu sit fokus i den populære gamingindustri med et nyt sponsorat fra øverste hylde.
Det danske sportsbrand har nemlig underskrevet en treårig aftale med det franske storhold Team Vitality, der betyder, at hummel bliver den officielle tøjsponsor og vil udstyre holdet med spillertrøjer, sko og performance wear til både træning og kamp.
Med det nye partnerskab får hummel samtidig mulighed for at øge deres tilstedeværelse inden for esportsbranchen, og det er noget, der vækker stor begejstring hos hummel CEO, Allan Vad Nielsen:
”Der er ingen tvivl om, at esport fortsat er en voksende industri. Ikke kun når det kommer til aktive spillere og fanfællesskaber, men også på det tilhørende merchandise marked. Derfor er vi utrolig stolte over at kunne slå os sammen med Team Vitality, som er blandt de bedste i verden og nyder godt af en massiv fanskare i både Frankrig og resten af verden,” udtaler Allan Vad Nielsen og fortsætter:
”Vi er meget imponeret over Team Vitalitys præstationer og professionalisme i hele organisationen, og vi ser frem til at udvikle vores samarbejde til gavn for begge parter i de kommende tre år.”
Hos Team Vitality ser man hummel som den ideelle tøjpartner til at starte et nyt kapital, og ifølge CEO og medstifter, Nicolas Marer, skal det nye samarbejde bruges til at opnå nye højder på den internationale scene.
”Vi er glade for at kunne byde hummel velkommen som Team Vitalitys nye tøjsponsor for de næste tre år. Hummel er en stærk spiller på markedet, og deres fokus på kvalitet og innovation passer perfekt til vores hold. Vi glæder os til at skrive ny historie sammen omkring vores fælles værdier, og vi vil gøre vores bedste for at få samarbejdet til at skinne igennem i de største internationale turneringer,” udtaler Nicolas Marer.
Det nye partnerskab mellem hummel og Team Vitality træder i kraft fra 1. januar 2023 og løber til udgangen af 2026.
Kontakter
Nicolai JohansenPR & Communication Manager
Tlf:20743751nijo@hummel.dkBilleder
Information om Hummel
hummel er et dansk sports- og modebrand med en historik, der rækker tilbage til 1923. hummel designer, producerer og markedsfører sportstøj, træningstøj, udstyr og sneakers til både børn og voksne, kvinder som mænd. Gennem de fire produktkategorier teamsport, footwear, kids, sport lifestyle samt udvalgte premium co-labs, leverer hummel flere gange årligt nye styles i deres gennemførte mix af retro og tidsaktuelle trends. hummel A/S er en del af Thornico koncernen.
Følg pressemeddelelser fra Hummel
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Hummel
hummel lancerer specialdesignet Equality-trøje i samarbejde med syv internationale fodboldklubber26.9.2023 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det danske sportsbrand hummel har netop lanceret en unik og farvestrålende Equality-trøje, der er skabt i samarbejde med syv af deres største internationale fodboldklubber. Trøjen markerer fejringen af hummels 100-årige historie med at fremme diversitet og inklusion i sportens verden.
hummel med drømme-comeback i Werder Bremen: Ny hjemmebanetrøje slår 10 år gammel salgsrekord12.9.2023 09:59:22 CEST | Pressemeddelelse
Det danske sportsbrand hummel og Werder Bremen er stolte over at kunne annoncere en bemærkelsesværdig milepæl, da klubbens nye hjemmebanetrøje er blevet den bedst sælgende i de seneste ti år. Trøjesalget markererer dermed et ekstraordinært comeback for hummel, der netop er vendt tilbage som sponsor for Werder Bremen efter 45 år.
hummel og Warner Bros. Discovery fejrer 100-års jubilæum med lancering af unik børnetøjskollektion10.8.2023 09:48:42 CEST | Pressemeddelelse
Fejringen af hummels 100-års fødselsdag fortsætter med et unikt samarbejde med gigantiske Warner Bros. Discovery, der også fylder 100 år i år. I en ekstraordinær børnetøjskollektion bringes de populære Looney Tunes-karakterer til live i et fortryllende mashup, der hylder begge brands' jubilæum.
100-års jubilæum: hummel bringer den ikoniske 86-trøje tilbage sammen med danske og internationale storklubber21.6.2023 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Det danske sportsbrand hummel fylder 100 år og fejrer det sammen med ni storklubber i både ind- og udland ved at bringe en af de mest ikoniske fodboldtrøjedesigns nogensinde tilbage på banen. Blandt dem er Brøndby IF, der i dag har offentliggjort, at de skal bære designet fra den legendariske landsholdstrøje i 1986.
Her er fortællingen bag 86-trøjen: Designere rejste 120 dage om året og skabte en af historiens mest ikoniske fodboldtrøjer15.6.2023 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
For 37 år siden designede Birgit Leitner og Anne-Mette Ernst Danmarks ikoniske landsholdstrøje fra VM i 1986, der af mange anses for at være en af de flotteste fodboldtrøjer nogensinde. I forbindelse med hummels 100-års fødselsdag, og relanceringen af trøjen, fortæller de to designere for første gang historien om, hvordan de på baggrund af 120 rejsedage om året fandt inspirationen til et af historiens mest anerkendte trøjedesigns i et sylokale i Hørning.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum