Nuuday

Hiper runder milepæl på 100.000 kunder længe før forventet

Del
Internetudbyderen Hiper lægger stærkt ud i 2023 og når en vigtig strategisk milepæl på 100.000 kunder godt et halvt år tidligere end forventet. Nu skal der yderligere skub under digitalisering og fiberdækning for Nuuday-virksomheden, som ser frem til at fortsætte kundevæksten.
Det går strålende for internetudbyderen Hiper, som netop har rundet 100.000 kunder. På billedet direktør for Hiper, Mads Hein.
Det går strålende for internetudbyderen Hiper, som netop har rundet 100.000 kunder. På billedet direktør for Hiper, Mads Hein.

Hiper blev stiftet i 2015 med en klar ambition om at levere højhastighedsforbindelser og kundeservice af høj kvalitet til de danskere, der ønsker en enkel og hurtig internetforbindelse. I dag har internetudbyderen flere priser i ryggen for alt fra "Mest værdi for pengene" til "Flest vil anbefale", som også kommer til udtryk i en Trustpilot-score på 4.6. Og med en kundebase, der netop har rundet 100.000, er meldingen ifølge selskabets direktør, Mads Hein, ikke til at tage fejl af.

”Det er en kæmpe milepæl, og jeg er enormt stolt over, at vi er nået hertil. Hiper er sat i verden for at tilbyde lynhurtigt og driftssikkert internet til en konkurrencedygtig pris og med en sublim kundeservice, og det synes jeg i dén grad, at vores 100.000 kunder er et vidnesbyrd om, at vi lykkes med. Nu ser jeg frem til sammen med teamet at fortsætte med at styrke Hipers position som det foretrukne valg for de danskere, der ønsker en god og enkel bredbåndsoplevelse hele vejen rundt,” siger Mads Hein.

Fortsat fokus på digitalisering og fiberdækning
En stor del af Hipers salg foregår allerede i dag digitalt, og i de kommende år vil man arbejde målrettet med at digitalisere forretningen yderligere gennem en række initiativer, der skal gøre kundeoplevelsen endnu bedre.

”Vi lever i en tid, hvor mange kunder orienterer sig digitalt og sætter pris på at kunne betjene sig selv online. Derfor vil vi i de kommende år fokusere på at forbedre kundeoplevelsen yderligere ved at gøre os endnu mere tilgængelige online og skabe intuitive digitale kunderejser,” fortæller Mads Hein.

Også fiber vil fortsat være en høj prioritet for Hiper, som i løbet af 2021 og 2022 har åbnet for salg via nogle af landets største fibernet.

”Vi ser en enorm stor appetit på fiber blandt vores kunder, og derfor bliver fiberdækning også de kommende år en høj prioritet for os. Selvom vi allerede er stærke på fiber og har aftaler med størstedelen af de danske fibernet, vil vi arbejde målrettet på at åbne yderligere op, så vi løbende kan tilbyde endnu flere kunder landet over adgang til det lynhurtige, stabile og driftssikre internet,” uddyber Mads Hein.

Vigtig vækstmotor for Nuuday
Hiper er en del af Nuuday, og her er selskabet en vigtig drivkraft for væksten inden for det strategisk vigtige område højhastighedsbredbånd.

”Hiper har leveret en enorm flot vækstkurve og har været helt afgørende for at skaffe internetkunder ind i forretningen. De spiller en vigtig rolle i, at Nuuday fastholder en stærk position på højhastighedsbredbånd og når succesfuldt i mål med strategien om at blive Danmarks mest innovative og digitale tjenesteudbyder, der leverer de bedste kundeoplevelser,” slutter EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands, herunder Hiper, Telmore, eesy og Relatel.

Om Hiper
Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og dækker over to millioner danske husstande med 1.000 Mbit. Hiper er tre år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group og løb også i 2022 med sejren for prisen ’Flest vil anbefale’.

Kontakter

Billeder

Det går strålende for internetudbyderen Hiper, som netop har rundet 100.000 kunder. På billedet direktør for Hiper, Mads Hein.
Det går strålende for internetudbyderen Hiper, som netop har rundet 100.000 kunder. På billedet direktør for Hiper, Mads Hein.
Download
Mads Hein.
Mads Hein.
Download

Information om Nuuday

Nuuday
Teglholmsgade 1
0900 København C

https://nuuday.dk/

Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.

Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Flere kanaler og mere indhold på vej til YouSee-kunder: YouSee og Warner Bros. Discovery udvider samarbejdet21.5.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

YouSee og Warner Bros. Discovery udvider nu sit samarbejde til også at inkludere den spritnye tjeneste Max samt otte af Warner Bros. Discoverys lineære kanaler. Det betyder, at YouSees tv- og streaming-kunder får glæde af endnu flere store oplevelser og mere fantastisk indhold. Samtidig vil indhold fra Warner Bros. Discovery opnå endnu større rækkevidde i Danmark.

Bedst i test: Kunder hos Nuudays brands er for niende år i træk koblet på Danmarks bedste landsdækkende 5G mobilnet7.5.2024 10:13:33 CEST | Pressemeddelelse

Teknologisk Institut har igen målt mobilnetværksoplevelsen i Danmark. Den omfattende test dokumenterer, at oplevelsen på TDC NET’s mobilnetværk både på landsplan og i alle fem regioner er ”markant bedre” end konkurrenternes. Det er niende år i træk, at TDC NET topper Instituttets måling. Dermed leverer Nuudays brands YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Eesy og Relatel, som opererer eksklusivt på netværket, landets bedste mobilnetværksoplevelse til kunderne.

Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye