Ny eesy-direktør vil fortsætte væksten
Lars Blach er pr. 1. december ny direktør for Nuuday-virksomheden eesy. Han kommer fra Telia, hvor han har været kommercielt ansvarlig for deres consumer-forretning og bringer omfattende digitale kompetencer ind i stillingen fra fem års vækstrejse med EasyPark i starten af karrieren.
Lars Blach overtager tøjlerne fra Anders Kjær-Jensen, der i august blev annonceret som ny direktør for B2B-virksomheden Relatel - som også er en del af Nuuday - og nu kan koncentrere sig fuldt ud om den nye opgave. Han har ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands herunder Relatel og eesy, den helt rette profil til jobbet:
”Jeg er utrolig glad for at byde Lars Blach velkommen til eesy. Med hans erfaring fra telebranchen forstår han fuldt ud dynamikkerne i et kompetitivt dansk telemarked, og med hans baggrund fra EasyPark, der har skabt stærke digitale kunderejser, kan han bidrage til at realisere de høje ambitioner, vi har for eesys digitale kundeoplevelse. Samtidig passer hans ledelsestilgang og ungdommelige sind godt til eesys uformelle kultur, hvor det handler om at være tæt på kunderne og deres behov,” udtaler Jens Grønlund.
Fuld fart på endnu mere digitalisering
Størstedelen af alle salg i eesy bliver gennemført fuldt ud digitalt, og nye digitale initiativer er i støbeskeen til næste år, som skal forbedre kundeoplevelsen yderligere, hvilket Lars Blach glæder sig til at være med til at realisere.
”Jeg skal bygge videre på det stærke fundament, der er lagt de sidste to år og bidrage til at booste den succes, Anders Kjær-Jensen og hans team allerede har skabt. Her ser jeg særligt frem til at kunne løfte sløret for flere af de tiltag, vi vil søsætte til næste år, som alle vil bidrage til at gøre det så enkelt og nemt at være kunde hos eesy som overhovedet muligt,” uddyber Lars Blach.
Skal fortsætte med at vækste
På kun lidt over to år er eesy skaleret til at have en stærk kundebase, og ifølge Lars Blach er der mange flere danskere, der skal have den gode eesy-mobiloplevelse, der bl.a. resulterer i en Trustpilot-score på 4.7. Ambitionen er, at kundevæksten skal fortsætte i en stejl opadgående kurve.
”Vi vil være det foretrukne valg til de danskere, der bare gerne vil have et simkort med tale og data uden alt muligt overflødigt fyld, og vi er sat i verden for at vækste kunder. Jeg ser frem til sammen med teamet at fortsætte med at tage markedsandele og kæmpe om kunderne i et mobilmarked med intens konkurrence,” slutter Lars Blach.
Om eesy
Eesy er Nuudays digitale lavprismobilselskab, der gør det nemt, enkelt og ligetil at have et mobilabonnement på Danmarks bedste mobilnetværk. Ingen ekstra tilvalg. Ingen binding. Ingen gebyrer. Bare mobil. Det er eesy.
Om Lars Blach
Lars Blach er 32 år gammel og uddannet fra CBS. Han har seneste været kommercielt ansvarlig for Telias consumer-forretning og før det var han Group Marketing Manager i EasyPark Group. Privat er Lars forlovet og har en lille datter.
For yderligere information, kontakt:
Pressechef Mikkel Riis-Jørgensen, tlf.: 3044 2244, mail: mikri@nuuday.dk
Billeder
Information om Nuuday
Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.
Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Solid start på 2024 med stærk mobilvækst og positive underliggende regnskabstal15.5.2024 10:05:49 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday starter 2024 med en nettotilgang på 16.000 nye mobilabonnenter og 15.000 nye fiberkunder. Samtidig fortsætter Nuuday sin transformation og er nu i luften med sin nye IT-platform i alle B2C salgskanaler, mens både serviceomsætning og underliggende EBITDA i Q1 vokser med henholdsvis 0,8% og 1,6%.
Bedst i test: Kunder hos Nuudays brands er for niende år i træk koblet på Danmarks bedste landsdækkende 5G mobilnet7.5.2024 10:13:33 CEST | Pressemeddelelse
Teknologisk Institut har igen målt mobilnetværksoplevelsen i Danmark. Den omfattende test dokumenterer, at oplevelsen på TDC NET’s mobilnetværk både på landsplan og i alle fem regioner er ”markant bedre” end konkurrenternes. Det er niende år i træk, at TDC NET topper Instituttets måling. Dermed leverer Nuudays brands YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Eesy og Relatel, som opererer eksklusivt på netværket, landets bedste mobilnetværksoplevelse til kunderne.
Hiper giver mest værdi for pengene for 5. gang i træk7.5.2024 09:42:24 CEST | Pressemeddelelse
Hiper vinder for 5. år i træk Loyalty Group prisen, som det internetselskab der giver kunderne 'Mest værdi for pengene. Hipers direktør Mads Hein mener det er virksomhedens strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser, som bidrager til den solide fastholdelse af førstepladsen.
Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.
Godt nyt til eesy kunder: Nu kommer eSIM til smartwatch22.2.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Som det første mobilselskab i lavprissegmentet lancerer eesy nu eSIM til smartwatch for nye og eksisterende kunder. Med eSIM vil telefonnummer og data virke fuldstændig ens på både telefon og smartwatch. Dermed kan man være online, modtage opkald og sende beskeder også når telefonen ikke er med på farten.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum