DI Rådgiverne

DI Rådgiverne får nyt medlem og næstformand

Ved branchefællesskabets generalforsamling har DI Rådgiverne fået nyt medlem og ny næstformand i bestyrelsen.

Det nye medlem er Christian Leif Hansen, adm. direktør i Sedgwick Danmark A/S. Derudover er Martin André Dittmer, Managing Partner i Gorrissen Federspiel, blevet den ene af to næstformænd i bestyrelsen.

Bestyrelsesformand i DI Rådgiverne Berit Didriksen, Epinion P/S, byder Christian Leif Hansen, Sedgwick Danmark, velkommen og peger på, at der ligger en stor samfundsopgave forude, som rådgivere kan hjælpe med at finde løsninger på:

- Danske rådgivervirksomheder er klar til at hjælpe Danmark styrket ud af energikrisen og løse nogle af de store udfordringer indenfor blandt andet grøn omstilling og mangel på arbejdskraft, som vores samfund står overfor. Rådgivere har kompetencerne til at gå forrest i arbejdet med at fremtidssikre velfærden, den grønne omstilling og digitalisering, siger Berit Didriksen og understreger, at det er en stærk rådgiverprofil, der træder ind i bestyrelsen.

Berit Didriksen fortsætter:

- Jeg vil også gerne sende en stor tak til afgående medlem og næstformand i bestyrelsen, Mads Jensen Møller fra Nordiq Group, der træder ud efter at have siddet de maksimalt fire år i bestyrelsen. Mads Jensen Møller har gennem sit brændende engagement haft høje ambitioner på det grønne område og fokus på at omsætte ideerne til konkrete initiativer.

Nyt bestyrelsesmedlem i DI Rådgiverne Christian Leif Hansen udtaler:

- Jeg glæder mig til gennem bestyrelsesarbejdet at bidrage til at markere rådgiverbranchen som en central samarbejdspartner i den grønne omstilling og arbejde for adgang til de rette kompetencer til denne omstilling.

Efter konstitueringen d. 27. oktober ser den samlede bestyrelse i DI Rådgiverne således ud:

• CEO Berit Didriksen, Epinion P/S (formand)
  • CEO Jonas Hemmingsen, GroupM Denmark A/S (næstformand)
  • Managing Partner Martin André Dittmer, Gorrissen Federspiel Advokatpartnerselskab (næstformand)
  • Executive Vice President Michael Bindseil, COWI A/S
  • Managing Partner Torben Bender, Ernst & Young A/S
  • CEO Jeanette Hansen, 3XN Copenhagen A/S
  • Managing Partner Karne Lykkebo, Geelmuyden Kiese A/S
  • CEO Hanne Christensen, FORCE Technology
  • Country Market Director Annette Raben, Rambøll Danmark A/S
  • CEO Ulla Persson Sommerfelt, Eggs Design ApS
  • Accenture Nordic and Denmark Country Managing Director Carsten Sachmann, Accenture A/S
  • Managing Partner Michael Jepsen, IBM Global Business Service Denmark
  • Managing Partner Niels Ahrengot, Implement Consulting Group P/S
  • Administrerende direktør Christian Leif Hansen, Sedgwick Danmark A/S

Kort profilbeskrivelse:

Christian Leif Hansen, adm. direktør, Sedgwick Danmark A/S. Christian Leif Hansen overtog ledelsen af Sedgwick Danmark A/S i 2002, og siden er virksomheden vokset fra 12 medarbejdere til over 150. Christian har tidligere arbejdet som Loss Adjuster i London og er uddannet civilingeniør.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
branchedirektør Katrine Ellersgaard Nielsen, DI Rådgiverne, kaen@di.dk, tlf.: 23331817 eller pressekonsulent Camilla Weigel, cawe@di.dk, tlf.: 28345366

Information om DI Rådgiverne

DI Rådgiverne

Følg pressemeddelelser fra DI Rådgiverne

Flere pressemeddelelser fra DI Rådgiverne

Seks nye profiler i DI Rådgivernes bestyrelse – tre stærke kvinder træder ind24.10.2019 15:29:50 CEST | Pressemeddelelse

Hele seks nye bestyrelsesmedlemmer er i dag blevet valgt til bestyrelsen for branchefællesskabet for rådgivervirksomheder i Dansk Industri, DI Rådgiverne. Det er sket i forbindelse med branchefællesskabets årlige konference for medlemmer inklusive generalforsamling. Blandt de nytilkomne findes tre kvindelige profiler, der sammen med den resterende bestyrelse skal sætte kursen for branchefællesskabet.

Seks nye profiler i DI Rådgivernes bestyrelse – tre stærke kvinder træder ind24.10.2019 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse