Jeudan A/S

Jeudan udvider direktionen med ny direktør

1. september 2022 indtræder vicedirektør og CFO, Søren B. Andersson, i Jeudans direktion i rollen som direktør og CFO. Direktionen i Jeudan består herved af adm. direktør i Jeudan, Per W. Hallgren, og direktør og CFO Søren B. Andersson.
Jeudan udvider med direktionen med Søren B. Andersson som ny direktør 1. september 2022. PR-foto: Jeudan

Fremover vil adm. direktør, Per W. Hallgren, tegne direktionen i Jeudan med direktør og CFO, Søren B. Andersson, der 1. september 2022 indtræder i direktionen. Udvidelsen sker blandt andet i lyset af Jeudans stigende aktivitetsniveau.

”Jeudan har fået en størrelse, der gør det naturligt at udvide direktionen. Hvis vi ser tilbage på de seneste år, har Jeudan ikke kun oplevet en stor kundetilgang og fremgang i udlejningen, men vi har også introduceret vores kunder for en række nye initiativer. At vi nu udvider direktionen med en erfaren profil som Søren skal derfor ses som en både naturlig og rettidig udvidelse af organisationen,” siger Per W. Hallgren, der fra september deler den øverste ledelse med Søren B. Andersson.

Søren B. Andersson har siden marts 2021 været en del af Jeudans Executive Commitee med forretningsansvar for Jeudans Finansafdeling.

”Jeudan er en virksomhed med stærke værdier og en langsigtet vækststrategi, som jeg er stolt af at være en del af. Målene er ambitiøse, og fællesskabet er stærkt. Koncernens medarbejdere bidrager hver som en til den gode og tætte dialog med kunderne og den løbende tilpasning af vores vilkår, produkter og services til kunderne. Jeg ser frem til at blive en del af direktionen og fortsætte det gode samarbejde med kollegaer, kunder og samarbejdspartnere,” siger Søren B. Andersson.

Søren B. Andersson er 45 år og cand.merc. i Finansiering og Regnskab fra Copenhagen Business School og ESADE Business School i Barcelona. Han har tidligere været medlem af Jeudans bestyrelse og revisions- og risikoudvalg fra 2016 og frem til 2020, hvor han udtrådte af bestyrelsen og blev ansat som økonomidirektør. Søren B. Andersson har tidligere været ansat i Demant A/S.

”Søren har et unikt kendskab til Jeudan og indgående indblik i forretningen. Vi har igennem seks år arbejdet sammen med den øvrige ledelse om udviklingen i Jeudan. Først i kraft af Sørens medlemskab i Jeudans bestyrelse og senest som tæt sparringspartner i Jeudan Executive Commitee. Jeg vil derfor se meget frem til at fortsætte udviklingsarbejdet i direktionen,” slutter Per W. Hallgren.

Per W. HallgrenAdm. direktørJeudan

Tlf:39479102

Billeder

Download
Adm. direktør i Jeudan vil fra september dele den øverste ledelse med Søren B. Anderson.
Download
Jeudan har hovedkontor i Bredgade 30-34 i København K.

Information om Jeudan A/S

Jeudan A/S
Bredgade 30

7010 6070https://www.jeudan.dk/

Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større erhvervs- og boligejendomme i København. Koncernen tilbyder et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på værdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har ca. 600 medarbejdere. Selskabets aktier er noteret på Nasdaq Copenhagen (JDAN). www.jeudan.dk.

Følg pressemeddelelser fra Jeudan A/S

Flere pressemeddelelser fra Jeudan A/S

Jeudan forventer et historisk højt resultat for 2021 i niveauet DKK 3 mia.2.2.2022 07:45:09 CET | Pressemeddelelse

I dagens selskabsmeddelelse melder koncernen om et tilfredsstillende resultat af den primære drift (EBVAT) for 2021 indenfor de tidligere udmeldte forventninger. Efter Jeudans bestyrelse har gennemgået det foreløbigt opgjorte regnskab for 2021, der indeholder positive reguleringer af såvel ejendommenes værdi som de finansielle gældsforpligtelser, er forventningen et historisk højt resultat før skat i niveauet DKK 3 mia.

Jeudan og Clever indgår Københavns største aftale om infrastruktur til elbiler14.12.2021 17:22:56 CET | Pressemeddelelse

Næsten 500 nye ladepunkter er snart på vej til indre København. Jeudan, der ejer og driver nogle af Københavns mest centrale parkeringshuse, har netop indgået en aftale med ladeoperatøren Clever om at etablere 480 ladepunkter i Jeudans parkeringshuse i løbet af 2022. Aftalen er den hidtil største af sin art i København og vil føre til en markant forbedring af ladeinfrastrukturen i byen.