Lidl Danmark

Barselsbanko, live podcast og madpakkeworkshop: Lidl inviterer til Danmarks Største Fædregruppe - for hele familien

Del
Tag dit barn, bedre halvdel, søster, onkel, mormor eller måske bedste ven under armen, og kom til Danmarks Største Fædregruppe - for hele familien på Storms Pakhus i Odense søndag d. 12. juni, hvor noget af det fineste i livet skal fejres; nemlig forældreskabet.

Hvis du kan lide at blive klogere på mad i selskab med Kokkelandsholdet, konkurrere i en god omgang banko og ikke mindst bare være i et rigtig dejligt selskab, så skulle du lade søndagsudflugten have kurs mod Storms Pakhus i Odense søndag d. 12. juni til kl. 11, for her har Lidl stablet en dag i børnenes og forældres tegn på benene. 

Så pak klapvognen og kig forbi til Danmarks Største Fædregruppe - for hele familien. Her kande små få sig et kram af Lidls sødeLupilu-maskot Pingvinen Pernille, mens de lidt ældre kan få sig nogle gode tips til børnevenlige madpakker og senere lytte til Mattias Hundebøll, der optager et afsnit til sin podcast Fårking Far live på scenen. Og så er der skønne goodiebags til de 150 første. 

Far og journalist Mattias Hundebøll, der blandt andet kendt for sin podcast Fårking Far, hvor han taler med kendte mænd og kvinder om den helt store titel i livet, nemlig faderskabet, er desuden vært ved arrangementet og tager publikum kyndigt og kærligt gennem dagens strabadser, og det glæder han sig meget til.  

“Det er præcis sådan noget, der har manglet! Vi en ny generation af fædre, som går all in på far-rollen, og jeg elsker, at vi nu får en dag, hvor vi kan møde hinanden, blive inspirerede og måske også lære noget nyt. Vi mænd er simpelthen for dårlige til at sætte ord på vores oplevelser med at blive forældre og for dårlige til at bruge hinanden som sparring. Dét, håber jeg, at den her dag kan være med til at ændre på.”  

Lupilu i spotlight til Danmarks Største Fædregruppe 

Lidl søsatte tilbage i 2018 produktuniversetLupilu, hvor det store fokus er rettet modbørnefamilier. Siden har baby- og børneuniverset vokset sig større både produktmæssigt, men også i antallet af familier der bruger LidlsLupilu-produkter, og som besøger universet online. Derfor er det helt på sin plads med et arrangement som Danmarks Største Fædregruppe – for hele familien, hvor Lupilu er i højsædet og får den opmærksomhed, som brandet fortjener, fortæller indkøbsdirektør i Lidl, Rasmus Pape.  

”Vi er enormt stolte af vores baby- og børneunivers, Lupilu. I Lidl forstår vi os på familier, og vi vil gøre vores bedste for at blive børnefamiliernes foretrukne indkøbssted. Vi vil gerne lave endnu flere tiltag for børnefamilierne, end vi allerede gør, fx sponsoratet af LEGOLAND, og med Danmarks Største Fædregruppe giver vi børnefamilierne endnu en mulighed for at tilbringe nogle hyggelige og lærerige timer sammen med deres kære, og hvor de samtidig kan udforske voresLupilu-univers.”  

Lupilu er Lidls eget brand ogselve fundamenteti universet er børnevenlige produkter af høj kvalitet lige fra økologisk babymad til Svane- og allergimærkede pusle- og plejeprodukter samt tips og tricks til kommende forældre og børnefamilier.   

Dagens program: 

  • Kl. 11: God formiddag og velkommen til 

  • Kl. 11.15-12.00: Madpakkeworkshop med Kokkelandsholdet - en station med fokus på 0-3-årige og en station med fokus på 3-6-årige (kun for tilmeldte medplads til 30)

  • Kl. 12.15-13.00: Barselsbanko med præmier fra Lidl (åbent for alle) 

  • Kl. 13.15-14.00: Livepodcast ‘Fårking Far’: Mattias Hundebøll taler med journalist, influencer og fuldtidsfar Anders Krog 

  • Kl. 14.00: Mange tak for i dag 

Kom til Danmarks Største Fædregruppe søndag d. 12. juni kl. 11-14 i Storms Pakhus i Odense.  

Læs endnu mere om arrangementet og tilmeld dig til Kokkelandsholdets madpakkeworkshop på Storms Pakhus’ facebook-side.  

____ 

For yderligere information, kontakt: 

Thomas Sejersen, presseansvarlig i Lidl: presse@lidl.dk, tlf. 76 35 00 10. 

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Information om Lidl Danmark

Lidl Danmark
Lidl Danmark
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus C

7635 0000http://www.lidl.dk

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 163 danske butikker.Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning. 

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse

Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.

Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.

Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse

Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye