Eksklusivt kontorhotel på Kongens Nytorv åbner op for nyt og mere fleksibelt medlemskab: Den hybride arbejdsplads kommer i flere former og kan sagtens være 5-stjernet

Fremtidens arbejdsplads kalder i langt højere grad end tidligere på fleksibilitet og hybride løsninger, der understøtter en agil og dynamisk arbejdsdag. Flere erhvervsfolk har ikke længere det samme behov for et fast sted at være hver eneste dag. Det kalder på nye og fleksible kontorløsninger, mener Jonas Larsen, der er general manager for Office Club.
“Vi oplever en stigende efterspørgsel for fleksible kontorløsninger blandt de af vores potentielle kunder, som ikke nødvendigvis benytter kontorfaciliteter hver dag - her vægter kunderne korte opsigelsesvarsler, mulighed for netværk med ligesindede, et højt serviceniveau og muligheden for at sætte sig på netop den plads, hvortil dagens opgave passer bedst. Derfor har vi udviklet et nyt Office Club koncept - Aurora Lounge - der forsøger at imødekomme disse behov”.
Fokus på fleksibilitet og autonomi hos medlemmerne
Office Club, der driver Harsdorffs Hus, Brønnums Hus og Zieglers Gaard - alle tre eksklusive og fredede kontorhoteller i hjertet af København, har indtil nu arbejdet med medlemskaber med længere bindingsperioder, men i kølvandet af Corona-pandemien har der været et stigende behov for mere fleksible aftaler.
Flere virksomheder er blevet mere opmærksomme på, at økonomi og aktiviteter hurtigt kan ændre sig, og en del virksomheder har grundet Corona også ændret deres arbejdsrutiner, hvor kombinationen af hjemmearbejde og muligheden for at komme på kontoret, når behovet er der er kommet i fokus. Netop derfor tilbyder Office Club nu et nyt medlemskab med fuld fleksibilitet til en fordelagtig pris, dog uden at gå på kompromis med service og eksklusivitet.
“Det er langt fra alle forretningsmennesker, der behøver en fast kontorplads hver eneste dag. Mange etablerede professionelle er oftest på farten, ude hos kunder og løser måske også en del arbejdsopgaver, som sagtens kan klares hjemmefra”, vurderer Jonas Larsen og fortsætter:
“Her vil et kontorfællesskab centralt beliggende på Kongens Nytorv give dem muligheden for at være sammen med andre ligesindede etablerede professionelle, hænge med computeren i baren, søge ud i et af vores hyggelige bløde hjørner for at fordybe sig, spise frokost med udsigt til byens fineste plads eller bare stoppe forbi helt kort for at læse dagens aviser sammen med en god kop kaffe - alt sammen når det passer ind i kalenderen.
Et Aurora Lounge membership hos Office Club giver også mulighed for at invitere gæster ind til møder, og man får dermed adgang til at bruge de historiske og eksklusive mødefaciliteter i alle tre Office Club huse - på lige fod med de øvrige mere faste medlemmer i Office Club.
Det nye medlemskab giver også adgang til at deltage i netværksarrangementer, herunder fredagsbarer, vinsmagninger, sommer- og julefester m.m. Det sociale og behovet for at dyrke og pleje netværk er nemlig ikke forsvundet. Det er med dette nye medlemskab Office Club’ vision at give det hybride, travle og kvalitetsbevidste forretningsmenneske en lille bid af Kongens Nytorv, når man har brug for det.
Et kontorfællesskab med karakter og velkendte ansigter
Interessen for alternative kontor- og arbejdsfaciliteter er noget, man generelt har fået øjnene op for i branchen, mener Jonas Larsen.
Her er det blandt andet hotellerne, der åbner op for business-aktiviteter i deres lobbyer, og andre udlejere af kontorfaciliteter er ligeledes begyndt at kigge i retning af mere hybride og fleksible løsninger. Her prøver Office Club at distancere sig til de øvrige spillere i markedet ved at yde en femstjernet og relationsbaseret service, uanset om man kommer dagligt i husene eller bruger faciliteterne mere sporadisk. Office Club sætter desuden en ære i at skabe nutidige og relevante aktiviteter i de gamle historiske huse, siger Jonas Larsen:
“Hos Office Club er servicen i højsædet. Men for os er service ikke bare et spørgsmål om smilende ansigter og god forplejning. Vi gør en dyd ud af at skabe en følelse af kontinuitet og samhørighed for vores medlemmer. Det er en følelse af social forbundethed og den relationsbaserede service, der er i fokus. Her kender man hinanden, hilser på hinanden, hjælper og hepper på hinanden, hvilket er det, der gør Office Club til noget helt særligt. I tråd med visionen om at yde 5-stjernede og relationsbaserede services åbner vi i første omgang også kun op for 40 nye Aurora lounge Members i Harsdorffs Hus”.
Office Club slår dørene op for deres nye Aurora Lounge medlemskab i stueetagen i Harsdorffs Hus den 1. september 2022, og du kan læse meget mere om det nye medlemskab på Office Clubs hjemmeside.
Nøgleord
Kontakter
Jonas LarsenGeneral Manager / Office HotelierOffice Club ApS
Tlf:30734999jonas@officeclub.dkwww.officeclub.dk/da/Billeder
Information om Bonzer
Om Office Club
Hvordan udvikler vi forudsætningerne for det ultimative arbejdsliv? Hvad skal der til for at skabe et professionelt miljø, hvor møder, samtaler og fællesskab kan blomstre? Hvordan skaber vi et godt sted at være – og et sted, der bare fungerer?
Det spurgte vi os selv om. Office Club er svaret.
Følg pressemeddelelser fra Bonzer
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bonzer
Skandinavisk søgeadfærd afslører markant skifte: Forbrugerne vælger lokalt i ny geopolitisk virkelighed8.4.2025 10:57:53 CEST | Pressemeddelelse
Nye tal fra årets første kvartal viser en bemærkelsesværdig tendens blandt forbrugere i Danmark, Norge og Sverige: en markant øget præference for nordiske produkter frem for amerikanske. Denne udvikling ser ud til at være tæt forbundet med den aktuelle geopolitiske situation, hvor både international usikkerhed og toldsatser fylder.
Disse kommuner i Danmark har de højeste skilsmisserater24.3.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Der er stor forskel på skilsmisseraten i de danske kommuner, viser en ny kortlægning fra Lavendla. Især i Syd- og Vestsjælland er skilsmisserne hyppige, mens vestjyderne er særligt gode til at holde sammen. Tallene viser også, at det særligt er i ægteskabets tidlige stadie, at skilsmisserne er flest.
Bonzer and PL & Partners Enter Strategic Partnership: Specialized Expertise with Full-Service Benefits17.3.2025 09:44:04 CET | Pressemeddelelse
Copenhagen, March 2025: Bonzer and PL & Partners are launching a strategic partnership that effectively solves a classic challenge for businesses: the choice between specialized agencies that work in isolation or full-service agencies with broad, but not always deep, expertise. With this collaboration, the two agencies are combining their specialized skills in SEO and performance marketing with a holistic approach, offering clients the best of both worlds. The agencies will continue to operate in their core areas, but will work together as a unified, integrated team around the client. A key benefit of the alliance is that clients will now only need to deal with one coordinated point of contact. Through joint status meetings and direct communication on platforms like Slack, overhead is minimized, ensuring a more efficient workflow. Clients will no longer face the frustration of juggling multiple specialized agencies, while also avoiding the typical compromise with full-service agencies
Bonzer og PL & Partners indgår strategisk samarbejde: Specialiseret ekspertise med fullservice-fordele17.3.2025 09:34:30 CET | Pressemeddelelse
København, marts 2025: Bonzer og PL & Partners lancerer et strategisk samarbejde, der effektivt løser en klassisk udfordring for virksomheder: valget mellem specialiserede bureauer, der arbejder isoleret, eller full-service-bureauer med bred, men ikke altid dyb, ekspertise. Med samarbejdet forener de to bureauer derfor deres specialiserede kompetencer inden for SEO og performance-marketing med en helhedsorienteret tilgang, hvor kunder får det bedste fra begge verdener. Bureauerne opererer fortsat hver især inden for sine kerneområder, men agerer samlet som ét integreret team omkring kunden. En konkret fordel ved alliancen er, at kunderne nu kun skal forholde sig til ét koordineret kontaktpunkt. Gennem fælles statusmøder og direkte kommunikation i systemer som Slack, minimeres overhead og sikres en mere effektiv arbejdsgang. Kunderne slipper dermed for frustrationer med at skulle jonglere flere specialiserede bureauer, samtidig med at de undgår det typiske kompromis ved full-service-bur
Joe & The Juice vælger Bonzer som global SEO-partner for at styrke international tilstedeværelse10.3.2025 12:34:28 CET | Pressemeddelelse
Den verdenskendte juice- og kaffekæde Joe & The Juice har i dag offentliggjort deres valg af det danske SEO-bureau Bonzer som deres globale SEO-partner. Samarbejdet har til formål at øge kendskabet til kædens signature-produkter og styrke den lokale synlighed i de byer, hvor Joe & The Juice er repræsenteret. Partnerskabet markerer således endnu et strategisk skridt i Joe & The Juice's fortsatte internationale ekspansion og digitale tilstedeværelse. "Vi er begejstrede for at samarbejde med Bonzer som vores globale SEO-partner. Deres ekspertise inden for søgemaskineoptimering vil være afgørende for at styrke vores digitale tilstedeværelse og nå ud til endnu flere kunder verden over. Vi ser frem til at se de resultater, dette samarbejde vil bringe", siger Miguel Martin, Digital Marketing Director for Joe & The Juice. Bonzer har allerede sat præg på partnerskabet ved at understøtte lanceringen af den nye premium sandwich 'The Steak' gennem målrettet, optimeret indhold, der danner grundla
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum