Aller Media

Aller Media støtter Knæk Cancer

Del
For sjette år i træk støtter Aller Media Knæk Cancer-kampagnen gennem salget af Knæk Cancer-blomsten, hvor vi sammen bidrager til Kræftens Bekæmpelses arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte.
FOTO: Jesper Sunesen, BILLED-BLADET
FOTO: Jesper Sunesen, BILLED-BLADET

Aller Media støtter igen i år den store, fælles indsats mod kræft, Knæk Cancer-kampagnen. I næste uge, mandag den 15. oktober, begynder Aller Media salget af Knæk Cancer-blomsten, som du kan købe der, hvor du køber dit ugeblad. Salget foregår i hele uge 42 og 43, og overskuddet går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse. 

Håber på stor støtte

Sidste år kunne chefredaktør på BILLED-BLADET, Annemette Krakau, på Aller Medias vegne overrække over 4,5 mio. kr. fra salget af Knæk Cancer-blomsten ved det store Knæk Cancer-liveshow på TV 2, hvilket var den største enkeltstående donation.

- Vi støtter med stolthed igen i år Knæk Cancer, for det er er en sag, som ligger os alle nær. Kræft er jo desværre en sygdom, som langt de fleste har berøring med. Enten som patient eller pårørende. Derfor håber jeg også, at rigtig mange igen i år vil købe de fine, nye blomster pins, så vi kan støtte med så meget som overhovedet muligt. Det er så vigtigt, siger Annemette Krakau.

Hun suppleres af Lars Sander Matjeka, adm. direktør i Aller Media A/S:

- Knæk Cancer-kampagnen er fuldstændig i tråd med vores værdier, ambition og vores strategi, ”Vækst og bedre liv”. Derfor er det oplagt for os at støtte så vigtig en sag, hvor vi i fællesskab bidrager til en stærk indsats for både patienter og pårørende, hvor målet er at færre får kræft, flere overlever og flere får et bedre liv efter sygdommen, siger Lars Sander Matjeka.

Køb blomsten der hvor du køber dit ugeblad

I uge 42 og 43 kan du købe Knæk Cancer-blomsten der, hvor du køber dit ugeblad. Blomsten koster 25 kr., og overskuddet af salget af blomsten går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Du kan læse mere om blomsten her

Læs mere om Knæk Cancer-kampagnen her

Nøgleord

Kontakter

Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85

Billeder

FOTO: Jesper Sunesen, BILLED-BLADET
FOTO: Jesper Sunesen, BILLED-BLADET
Download

Information om Aller Media

Aller Media
Aller Media
Havneholmen 33
1561 København V

http://aller.dk/

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 70 % og ca. 1 mio magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.

Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland. 

Følg pressemeddelelser fra Aller Media

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Aller Media

Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.

Her er de nominerede til Det Vi Elsker Prisen i 20251.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

I dag kan Vi Elsker Serier offentliggøre, hvem der er nomineret til Danmarks nye kulturpris, hvor 11 priser på tværs af film, serier, tv, bøger og teater bliver uddelt for første gang. De nominerede spænder bredt fra toneangivende dokumentarer og rørende film til humoristiske serier, neglebidende krimier og store klassikere på de skrå brædder. Det Vi Elsker Prisen finder sted 4. juni 2025 i Store VEGA med vært Afshin Firouzi ved roret.

Direktør Michael Aller bliver ny adm. direktør for Aller Media Nordic A/S efter adm. direktør Dag Sørsdahl, som har valgt at fratræde30.4.2025 11:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Aller Media-koncernen besluttede primo 2024 at foretage en strategisk ændring i organisationsstrukturen og gå fra en landebaseret struktur i de fire nordiske lande til en ny, fælles nordisk struktur, Aller Media Nordic. Dag Sørsdahl blev sat i spidsen for at gennemføre dette. Denne ændring er nu velgennemført og i den forbindelse har Dag Sørsdahl efter dialog med bestyrelsen valgt at fratræde. Michael Aller tiltræder som ny adm. direktør for Aller Media Nordic A/S. Aller Media står solidt blandt de førende nordiske medieselskaber med en markant printposition og mange stærke mærkevarer. Det seneste år har koncernen intensiveret sin digitale satsning, hvilket har sikret nye positioner på de digitale flader. Med stærke nationale publikationer leverer Aller Media den bedste journalistik i Norden, båret frem af en udfordrerkultur og branchens dygtigste folk. ”Denne vigtige og krævende transformation, der inkluderer etableringen af et fælles nordisk lederteam og en opdateret strategi samt sa

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye