Copenhagen Bike Show gentager successen

Aller-magasinet Cycling Planet er mediepartner, når Copenhagen Bike Show for andet år i træk klikker pedalerne i og sætter tempoet for det kommende år med Skandinaviens største cykelmesse.
Fra d. 11. til d. 13. marts kan man opleve de seneste trends og tendenser samt få forsmag på nyt udstyr til sæsonen, når Copenhagen Bike Show slår dørene op for årets absolut største cykeludstilling.
De storslåede lokaler i Københavns rustikke Lokomotivværksted lægger ramme til begivenhederne, og de mere end 10.000 m2 store haller vil blive fyldt med de største cykelmærker fra ind- og udland, special- og niche butikker fra København og omegn og en stor indendørs testbane, hvor du kan teste og lege med de nyeste cykler. Der vil også være mulighed for at køre omgange på den såkaldte ’Pump Track Speed Ring’ – en bane designet til at opnå den maksimale hastighed på cykel.
På messen kan man blandt andet opleve en perlerække af interessante foredrag, auktioner, filmforevisninger og meget mere, imens der nydes musik og god mad under de mange timer i selskab med andre cykelglade mennesker. For de mindste vil der være masser af underholdning i Kids Zone i form af konkurrencer, lege og indslag med Cykelmyggen fra Østre Gasværks teateropsætning af samme navn.
I år kendetegnes arrangementet af endnu flere internationale udstillere og et skarpere udvalg af de forskellige produkter fra cyklingens verden, da messen opdeles i 6 individuelle zoner:
ROAD+MTB: Innovation og lir i højeste potens indenfor racercykler, mountainbike og crosscykler
TRI: Cykler & udstyr til de dedikerede triatleter
URBAN LIVING: De fedeste cykler og produkter til byens cyklister
E-MOBILITY: Ladcykler, familiecykler og almindelige cykler. Alle i elektriske udgaver
GET-A-WAYS: Inspiration til din næste cykelferie eller motionscykelløb i ind- eller udland
KIDS: Et stort legeområde med aktiviteter til de mindste, samt produkter målrettet de små cyklister
GOODIEBAG til de første 2.000, der køber en dagsbillet:
I samarbejde med CyclingPlanet er der en lækker goodiebag med cykelmagasin, blade og andre små overraskelser til de første 2.000, der køber en dags-billet online.
Dagsbillet: Gyldig til 1 af de 3 udstillingsdage. Denne koster kr. 75,-
Partout billet: Gyldig i alle udstillingsdage. Denne koster kr. 95,-
Gratis adgang for børn op til 12 år ifølge med en voksen.
Billetter kan købes via dette link på: Billetto.dk.
Der vil også være billetsalg ved indgangen.
Praktisk:
COPENHAGEN BIKE SHOW A/S
Otto Busses Vej 5A
Bygning OBV037
DK-2450 København SV
Åbningstider:
Fredag den 11. marts: Kl. 10.00 – 20.00
Lørdag den 12. marts: Kl. 10.00 – 18.00
Søndag den 13. marts: Kl. 10.00 – 16.00
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 70 % og ca. 1 mio magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
HULiGENNEM fejrer 1 års-fødselsdag: Fra idé til anerkendt børnemedie på rekordtid25.11.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
HULiGENNEM har fødselsdag og fejrer sit første år som det nyskabende danske lydunivers for børn i alderen 3-13 år. Redaktionen ser tilbage på et år, hvor HULiGENNEM er vokset i både ambition, publikum og kritisk anerkendelse.
Ny kampagne laver opråb til Techgiganterne12.11.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
For første gang nogensinde er femina i Danmark, femina i Sverige og Kvinner og Klær i Norge gået sammen om en ny kampagne under navnet ’Smalgoritmen’. Kampagnen er et opråb til Techgiganterne og deres ansvar i forhold til at udsætte helt unge piger for uholdbare kropsidealer.
Ny undersøgelse: Hver fjerde danske, unge kvinde vil forsørges af deres partner11.11.2025 09:00:17 CET | Pressemeddelelse
Når man spørger, hvilke sociale forhold, der bekymrer de danske kvinder mest, ligger priser og leveomkostninger helt øverst, kun overhalet af frygten for krig og konflikt. Måske er det også derfor, at der hos kvinderne hersker et stort behov for både økonomisk kontrol og uafhængighed, og samtidigt et ønske om at have nogen at dele den økonomiske byrde med og blive forsørget. Det viser Aller Media Nordics nye kvindelivs-undersøgelse ”The Nordic Women Report”, hvor hver fjerde danske, unge kvinde (18-29 år) hemmeligt ønsker at blive forsøget af deres partner.
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet indgår nyt samarbejde29.9.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet slår sig sammen om nyt digitalt samarbejde. Fremover kan alle Aller Media Denmarks Pling-abonnenter med fuld digital adgang også få adgang til Ekstra Bladets daglige e-avis sammen med alle Allers kendte titler samt tusinde andre magasiner og ugeblade fra ind- og udland.
Aller Media styrker sit nordiske samarbejde – etablerer fælles kommerciel organisation og tilføjer nyt forretningsområde15.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Efter halvandet år med en nordisk organisationsstruktur tager Aller Media nu næste skridt i sin udvikling. Fra den 1. oktober samles den kommercielle forretning i en fælles nordisk organisation med tre forretningsområder og flere støttefunktioner, der skal drive vækst, innovation og effektivt samarbejde på tværs af landegrænser. Der tilføjes desuden et helt nyt forretningsområde, Retail Media Business, der skal hjælpe virksomheder med at øge mulighederne inden for annoncesalg.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum

