Aller Mad og nemlig.com rækker ud til danske kvinder med relevant indhold

Formål:
nemlig.com har – siden begyndelsen i 2010 – skabt et 100 % fleksibelt onlinesupermarked, der gør hverdagen lettere for danskerne. Aldrig længere væk end computeren, smartphone eller tablet og tilgængeligt 365 dage om året.
I august 2018 lancerede nemlig.com et nyt koncept i form af Danmarks mest fleksible måltidskasse, der skulle gøre det enkelt, nemt og sjovt at bestille en måltidskasse – helt uden binding.
nemlig.com ønskede at positionere sig stærkt på markedet for måltidskasser samt skabe stor opmærksomhed og øget kendskab til måltidskasserne. Og for at engagere nye kunder, som ønskede at spare tid på madplanlægning og indkøb, valgte nemlig.com Aller Mediesalg og Aller Mad som partnere.
Målgruppen for kampagnen var primært kvinder i alle aldre og i alle familieformer, som ønskede en nemmere måde at lave inspirerende og lækre måltider på i en travl hverdag.
Løsning:
Aller Mad leverer indhold til SPIS BEDRE, spisbedre.dk, femina, Mad & Bolig Gourmet, SØNDAG, Ude og Hjemme og Familie Journal – og de kender danskernes madvaner indgående og ved, hvad der får deres tænder til at løbe i vand, hvad enten læserne bor i Holstebro, Højby eller i hovedstaden.
Aller Mad dækker med andre ord madområdet bredt med medier, der henvender sig til alle målgrupper, og derfor var Aller Mad også det perfekte match for nemlig.com.
Til native-kampagnen blev der udvalgt tre brands, der blev skabt redaktionelt indhold til. Det var SPIS BEDRE (spisbedre.dk), Mad & Bolig (mainlifestyle.dk) og femina. Kampagnen bestod af 12 artikler, otte Instagram-stories og to podcast.
Resultat:
Ved hjælp af både artikler, podcast og Instagram-stories blev kampagnen en stor succes, og resultaterne oversteg målsætningerne til stor glæde for både Aller Mad og nemlig.com. Kampagnen fik aktiveret målgruppen, og det mest imponerende ved kampagnen var artiklernes effekt, som leverede 60 % flere visninger end forventet. Antal lyttere på podcast var 11 % procent højere end forventetog samtidig var der et stort antal visninger på Instagram.
Ved samarbejdet med Aller Mad fik nemlig.com en unik vidensplatform, der både er i kontakt med målgruppens ønsker og indholdets unikke fordele.
Dermed lykkedes det i høj grad for nemlig.com – gennem en kombineret strategi – at øge danskernes kendskab til måltidskasser fra nemlig.com.
Kontakt: 72 34 26 26 / mediesalg@aller.dk
Relaterede links
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Direktør Michael Aller bliver ny adm. direktør for Aller Media Nordic A/S efter adm. direktør Dag Sørsdahl, som har valgt at fratræde30.4.2025 11:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media-koncernen besluttede primo 2024 at foretage en strategisk ændring i organisationsstrukturen og gå fra en landebaseret struktur i de fire nordiske lande til en ny, fælles nordisk struktur, Aller Media Nordic. Dag Sørsdahl blev sat i spidsen for at gennemføre dette. Denne ændring er nu velgennemført og i den forbindelse har Dag Sørsdahl efter dialog med bestyrelsen valgt at fratræde. Michael Aller tiltræder som ny adm. direktør for Aller Media Nordic A/S. Aller Media står solidt blandt de førende nordiske medieselskaber med en markant printposition og mange stærke mærkevarer. Det seneste år har koncernen intensiveret sin digitale satsning, hvilket har sikret nye positioner på de digitale flader. Med stærke nationale publikationer leverer Aller Media den bedste journalistik i Norden, båret frem af en udfordrerkultur og branchens dygtigste folk. ”Denne vigtige og krævende transformation, der inkluderer etableringen af et fælles nordisk lederteam og en opdateret strategi samt sa
femina lancerer nyt digitalt plus-univers og kommer tilbage som magasin23.4.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
femina lancerer et nyt digitalt plus-univers som et led i en større oprustning af brandet. Nydelsen ved at sætte sig med et fysisk magasin bliver stadig efterspurgt af læserne, og derfor kommer femina samtidigt tilbage som et månedsmagasin.
Vi Elsker Serier løfter sløret for Danmarks nye kulturpris: Det Vi Elsker Prisen9.4.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Vi Elsker Serier er stolte af at kunne præsentere Danmarks nye kulturpris Det Vi Elsker Prisen, som ønsker at hylde fortællingerne, der samler os. Når Det Vi Elsker Prisen løber af stablen for første gang den 4. juni 2025 i Store VEGA, kan publikum se frem til en storslået aften i underholdningens tegn. Her vil aftenens vært Afshin Firouzi guide publikum gennem uddelingen af 11 priser på tværs af film, serier, tv, bøger og teater.
HULiGENNEM - Danmarks nye lydunivers til børn lanceres i dag25.11.2024 05:00:00 CET | Pressemeddelelse
I dag, mandag den 25. november, er der endelig hul igennem til planeten HULiGENNEM. Et public service-univers fuld af sjov, inspirerende og lærerig lyd til børn.
Aller Media vinder mediestøtte til otte brands1.11.2024 15:42:18 CET | Pressemeddelelse
Det er netop blevet offentliggjort, at både femina, Vi Elsker Serier, SØNDAG, BILLED-BLADET, SE og HØR, Familie Journal, Ude og Hjemme og Isabellas er blevet tildelt mediestøtte fra den nye magasinpulje, der nu gør det muligt for magasiner med publicistisk indhold at få en bid af mediestøttekagen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum