Aller Media mediepartner og producent på Årets Rambuk 2019
Rambukken er en af årets største prisoverrækkelser i mediebranchen, hvis formål er at fremhæve, hædre og sætte pris på dem, der sætter en høj standard inden for måden de anvender medier på i deres markedsføring i Danmark.
Som noget helt nyt afholdes Rambukken i Aller Huset på Havneholmen i København, idet Aller Mediesalg og Aller Live har indgået en aftale med Dansk Markedsføring om at afvikle eventen.
Kreativt samarbejde med Dansk Markedsføring
I Aller Mediesalg ser man frem til at løfte én af de vigtigste kreative fejringer herhjemme til et helt nyt niveau – både før, under og efter selve showet.
- Vi har indgået et super spændende samarbejde med Dansk Markedsføring, som vi glæder os til at løfte sløret for, siger salgsdirektør i Aller Mediesalg, Ann Forup, der ser frem til – sammen med annoncører og bureauer – at hylde det stærke faglige fællesskab og til at inspirere, udfordre og stille skarpt på den fortsatte udvikling på mediemarkedet:
- Med samarbejdet med Dansk Markedsføring vil vi gerne byde det danske mediemarked og ikke mindst annoncørerne op til dans, og diskutere, hvordan vi sikrer den høje kvalitet i det kreative samarbejde fremover, siger hun.
Også direktør for Dansk Markedsføring og juryformand, Thomas Wahl, er glad for samarbejdet og Aller Husets smukke rammer og unikke beliggenhed som venue for Årets Rambuk 2019:
- Jeg er utrolig glad for samarbejdet, da Aller Media med sin historik og position er en helt oplagt partner for os. Vi ser frem til at afholde Årets Rambuk i de smukke rammer på Havneholmen hos en af Nordens største publicister.
Aller Live vil skabe bevægende oplevelser
En helt central del af Aller Medias strategi er at skabe vækst og bedre liv for læsere, brugere og kunder i både B2B og B2C-segmentet ved at engagere mennesker i bevægende oplevelser og mangfolkelige fællesskaber. Og derfor er det også et helt perfekt match, at Aller Live er producent på en sådan event:
- I Aller Live er vi utrolig stolte over at producere Årets Rambuk. Vi vil skabe rammerne for en fantastisk aften i vores smukke Aller-bygning her på Havneholmen, siger direktør i Aller Live, Jesper Hartley, og fortsætter:
- Aller Live er et strategisk vækstområde for Aller Media, som – ud over at producere alle Aller-koncernens events – fremadrettet også producerer ’Corporate Events’ og ’Special Events’ for eksterne kunder, siger han.
Rambukken 2019: Her er finalisterne
På mediebureaufronten er det OMD, der har flest shortlister, mens konkurrenterne fra Orchestra, Carat og PHD er lige i hælene.
Derudover gør en del annoncører og bureauer af alle slags sig bemærket – det gælder blandet andet for Mensch, Nord DDB og Robert/Boisen & Like-minded, der er shortlistet flest gange blandt reklamebureauerne.
På annoncørsiden kan bryggerigiganten Carlsberg, Food Folk Denmark (McDonalds i Danmark) og IT- og teleselskabet Stofa glæde sig over flest vinderchancer ved Årets Rambuk 2019.
Slagets gang styres af Camilla Ottesen, Jakob Kjeldbjerg og Joachim Boldsen.
Fakta om Årets Rambuk 2019
- Afholdes den 3. oktober 2019 i Aller Huset i København.
- Det er Rambukkens formål at inspirere og udfordre alle, der arbejder med mediestrategi og rådgivning.
- Dansk Markedsføring står bag Rambukken, og mediepartnere er Aller Media, Out of Home og Nordic Entertainment Group.
Program
17.00-18.00 Indtjekning og velkomst
18.00-18.30 ”GEJST, arbejdsglæde og positiv psykologi" ved Mikael Kamber
18.30-19.00 Pre-dinner drinks og loungemusik
19.00-23.00 Gallamiddag og awardshow ved årets værter Camilla Ottesen og Jakob Kjeldbjerg
23.00-01.00 Afterparty og fri (blød) bar. McDonalds sørger for natmad kl. 23.30
01.00 Tak for i år
Tilmeld dig her.
Relaterede links
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comInformation om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
femina lancerer nyt digitalt plus-univers og kommer tilbage som magasin23.4.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
femina lancerer et nyt digitalt plus-univers som et led i en større oprustning af brandet. Nydelsen ved at sætte sig med et fysisk magasin bliver stadig efterspurgt af læserne, og derfor kommer femina samtidigt tilbage som et månedsmagasin.
Vi Elsker Serier løfter sløret for Danmarks nye kulturpris: Det Vi Elsker Prisen9.4.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Vi Elsker Serier er stolte af at kunne præsentere Danmarks nye kulturpris Det Vi Elsker Prisen, som ønsker at hylde fortællingerne, der samler os. Når Det Vi Elsker Prisen løber af stablen for første gang den 4. juni 2025 i Store VEGA, kan publikum se frem til en storslået aften i underholdningens tegn. Her vil aftenens vært Afshin Firouzi guide publikum gennem uddelingen af 11 priser på tværs af film, serier, tv, bøger og teater.
HULiGENNEM - Danmarks nye lydunivers til børn lanceres i dag25.11.2024 05:00:00 CET | Pressemeddelelse
I dag, mandag den 25. november, er der endelig hul igennem til planeten HULiGENNEM. Et public service-univers fuld af sjov, inspirerende og lærerig lyd til børn.
Aller Media vinder mediestøtte til otte brands1.11.2024 15:42:18 CET | Pressemeddelelse
Det er netop blevet offentliggjort, at både femina, Vi Elsker Serier, SØNDAG, BILLED-BLADET, SE og HØR, Familie Journal, Ude og Hjemme og Isabellas er blevet tildelt mediestøtte fra den nye magasinpulje, der nu gør det muligt for magasiner med publicistisk indhold at få en bid af mediestøttekagen.
Aller Media bliver en nordisk integreret medievirksomhed - Aller Media Nordic12.9.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic bliver nu fuldt ud til "One Company" ved at gå fra fire landeorganisationer til en fælles organisationsstruktur, der er baseret på integrerede funktioner. Den nye organisationsstruktur træder i kraft den 1. oktober 2024
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum