Nyt ansigt i spidsen for kundeservice i Norlys’ kundevendte telco-forretning

Danmarks næststørste teleudbyder får en ny mand i spidsen for Kundeservice, der tæller 110 ledere og medarbejdere med ansvaret for at hjælpe internet- og tv-kunder fra Stofa med alt lige fra regningsspørgsmål til sammensætning af deres TV pakke.
Årelang erfaring med kundeservice og teknisk support
Mads Skatka kommer med 12 års ledelseserfaring inden for primært kundeservice og teknisk support. Han har blandt andet haft ansvaret for Customer Service i Telenor, inden han i 2020 kom til Norlys, hvor han hurtigt er avanceret fra afdelingsleder i Teknisk Support til senior manager og nu til director for Kundeservice.
- Det har været to spændende år i Norlys, og nu glæder jeg mig enormt meget til at løfte opgaven med at sikre, at vi leverer Danmarks bedste kundeservice til alle vores internet- og tv-kunder med Stofa-produkter. Jeg har efterhånden været en del af branchen i mange år, og netop den gode kundeoplevelse og arbejdet med at skabe en sund, kundevendt kultur er noget, jeg brænder meget for og glæder mig til at tage til næste niveau, fortæller Mads Skatka.
Mads er 41 år og bor i Viborg sammen med sin kone Pia og 2 døtre Clara, og Laura.
Kontakter
Anne LaursenKommunikationspartner
Tlf:+45 26298453annlau@norlys.dkBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.
Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
2024 var et rekordstort investeringsår i Norlys25.4.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys gennemførte rekordstore investeringer i 2024. Først og fremmest i kritisk infrastruktur som elnet, fibernet og offentlige ladestandere, men også i en nødvendig omstilling og fremtidssikring af koncernens kundeforretning. Før integrationsomkostninger, øvrige engangsposter og skat lander resultatet for 2024 på 439 millioner kroner.
Nu rammer Folketingets ekstraregning Norlys’ tv-kunder22.4.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys’ tv-kunder skal fra 1. juli betale mere for deres tv-pakker. Årsagen er en ændring i momsloven, så rettighedsbetalinger ikke længere er momsfritaget. Det kan i sidste ende ramme dansk tv-produktion, mener Norlys.
Nu er Norlys i mobildisplayet hos knap hver sjette dansker10.4.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Fra begyndelsen af april og frem vil nuværende Telia Danmark-kunder opleve, at det er Norlys, der pryder toppen af deres mobildisplay. Logoskiftet i mobiltelefonerne er et af de store skridt mod en fuld integration af Telia Danmark ind i Norlys.
VIKINGBUS kører årligt omkring 60 millioner kilometer: Nu skal Norlys hjælpe selskabet med dets omstilling til elbusser4.4.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
VIKINGBUS har valgt Norlys som opladningspartner, der fremover skal udvikle, etablere og drive busselskabets samlede ladeinfrastruktur og understøtte rejse mod en fossilfri busflåde.
Norlys Vækstpulje støtter rekordmange projekter i årets første uddelingsrunde med i alt 21,5 mio. kroner2.4.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje støtter i årets første uddelingsrunde hele 369 projekter med i alt 21,5 mio. kroner. Det er det højeste antal projekter, som vækstpuljen har støttet nogensinde.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum