Spar endnu flere penge med Lidls app

Få mere med, når du handler i Lidl. Det er belønningen til kunderne, når de fra d. 1. marts handler med Lidls digitale kundeklub, Lidl Plus. Derved tilføjer Lidl endnu en funktion til dagligvarekædens digitale platforme, der indeholder en række tilbud til kunderne – tilbud, som man i Lidl planlægger at udvide omfanget af markant.
”Lidl Plus er i dag oppe på mere end 275.000 medlemmer, hvilket vi naturligvis er meget glade for. Det understreger samtidig, hvor vigtige de digitale platforme er blevet for dagligvarebranchen. Vi vil være danskernes foretrukne dagligvarekæde, og det indebærer blandt andet, at vi øger vores tilstedeværelse og aktiviteter på de digitale platforme yderligere, så vi fortsat kan tilbyde kunderne alt det, de ønsker af deres indkøbsoplevelse i Lidl”, siger CEO i Lidl, Dirk Fust.
Appens nye funktion virker automatisk, hver gang appen scannes ved kassen i forbindelse med et indkøb. Her registreres beløbet, og når kunden har handlet for 500 kr. eller mere i den pågældende måned, udløser det en bonuskupon, som kan benyttes ved fremtidige køb i Lidl. Helt præcist får kunderne en bonuskupon på 5 kr. ved et samlet beløb på min. 500 kr., en kupon på 10 kr. ved 1.000 kr., en kupon på 20 kr. ved 1.500 kr. og en kupon på 30 kr. ved 2.500 kr. registreret i appen.
Digital Manager fra Lidl, Thomas Thybo, fortæller om baggrunden for udvidelsen af Lidls loyalitetsprogram i den digitale kundeklub:
”Kunderne har taget rigtigt godt imod Lidl Plus, og det vil vi gerne takke dem for. Med bonusordningen giver vi lidt tilbage til alle de mange Lidl Plus-brugere, der trofast scanner appen i butikkerne”.
Flere nye digitale tiltag
Lidl introducerede Lidl Plus for sine kunder tilbage i august sidste år, og sidenhen er det gået stærkt med medlemstallet. Det glæder Dirk Fust, for tilføjelsen af bonusordningen til kundeklubben er blot én af flere digitale tiltag, som Lidl enten har sat i søen eller planlægger at realisere i den nærmeste fremtid.
Dagligvarekæden kan trække på erfaringer fra deres store internationale setup fra andre lande i Europa, hvor nye digitale løsninger bliver testet. I Danmark har man dog også gjort sig nogle erfaringer allerede, og der er store planer for fremtiden:
”Click og Collect er højt på prioritetslisten. Vi har allerede, succesfuldt, testet vores system med en række nonfood-varer og arbejder videre med dette. Der er hård konkurrence om dagligvarehandlen i Danmark, og online-salg er helt sikkert et vigtigt aktiv i kampen om kunderne. Vi vil tilbyde kunderne alle muligheder, og så snart vi kan tilbyde gennemtestede løsninger, bliver de rullet ud i Danmark. I første omgang koncentrerer vi os om nonfood”, siger Dirk Fust.
Læs mere om Lidl Plus og Bonus Plus på Lidl.dk/lidlplus
- Download Lidl Plus gratis i App Store og på Google Play og få en velkomstbonus på 30 kr.
- Bonusordningen er online d. 1. marts. Det kan kræve en opdatering af appen, før bonusordningen bliver aktiv.
- Kunderne optjener løbende bonus gennem deres indkøb, hvor Lidl Plus scannes ved kassen. Købende registreres i appen, og når det samlede beløb når over de definerede mål, udløses bonuskuponerne.
- Når kundens beløb når 500 kr., modtager kunden en kupon på 5 kr. til brug i Lidls butikker. 1.000 kr. udløser en kupon på 10 kr., 1.500 kr. giver en kupon på 20 kr., og 2.500 kr. giver en kupon på 30 kr.
- Bonuskuponer kan benyttes, så længe kuponen er gældende i appen. Datoen angives på kuponen.
- Kundens optjening nulstilles hver måned.
- Der kan kun benyttes en bonuskupon pr. køb.
Nøgleord
Billeder
Information om Lidl Danmark
Om Lidl:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 117 dagligvarebutikker og flere end 2.700 medarbejdere i Danmark.
- Lidl er repræsenteret i 30 lande rundt om i verden og driver i øjeblikket omkring 10.500 butikker og mere end 150 distributionscentre i 29 lande verden over.
- Du kan læse Lidls nyeste profilbrochure her.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.
Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.
Lidl fortsætter sit engagement i cykelsporten: Bliver sponsor for Copenhagen Sprint og fornyer aftale med PostNord Danmark Rundt25.3.2025 06:01:00 CET | Pressemeddelelse
Til sommer bliver Lidl officiel sponsor for det nye World Tour-cykelløb Copenhagen Sprint, hvor blandt andre den danske sprinter Mads Pedersen fra Lidl-Trek stiller til start. Samtidig fornyer Lidl aftalen med Danmarks største etapeløb PostNord Danmark Rundt. Hos PostNord Danmark Rundt og Copenhagen Sprint ser man frem til samarbejdet med en fælles ambition om at styrke cykelsporten og fremme hverdagscyklisme.
Vigtig kundeinformation: Opdateret d. 28.03.2524.3.2025 15:11:07 CET | Pressemeddelelse
Flæskesvær med BBQ-smag af mærket Snack Day, 100g tilbagekaldes grundet risiko for salmonella.
Bornholmsk sennep fra Lidl vinder prestigefyldt europæisk pris24.3.2025 12:40:00 CET | Pressemeddelelse
Lidl Danmark kan igen i år fejre international hæder, efter at kædens klassiske sennep fra Bornholms Oliemølle, som er en del af den populære En Bid af Danmark-serie, har vundet European Private Label Awards 2025 i kategorien ‘Sauces and Condiments’.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum