Heidi Klum og Lidl sætter kulør på hverdagen
Den femte kollektion fra Lidl og Heidi Klum er farverig og afslappet. Med sine klassiske snit og spændende farvekombinationer byder #LETSSHAKEITUP på utallige spændende kombinationsmuligheder og lyser op i en grå hverdag. Med kendte Lidl-priser fra 25 DKK til 199 DKK omfatter den nye kollektion sko, tøj og tilbehør.
Jeg elsker tidløse klassikere som trenchcoats, pullovers og stofbukser,” siger Heidi Klum og tilføjer:
”I min nye Lidl-kollektion skinner disse styles igennem med friske røde nuancer – det gør kollektionens basics spændende og iøjnefaldende.”
Basics – gentænkt og moderne
Fra pink til bordeaux – den nye ”esmara by Heidi Klum” kollektion giver et friskt pust i hverdagen med sine forskellige farverige røde nuancer. Uanset om det er de strålende keypieces knaldrøde stofbukser, en oversize cardigan i intens pink eller støvletter i smukke kraftige nuancer – kollektionen er det perfekte udgangspunkt, når garderoben skal piftes op. Kollektionen sprudlende farver suppleres perfekt af styles i dybe sorte og beige toner, så stilbevidste kvinder kan skabe deres helt eget moderne og individuelle look.
”Med vores nye dametøjskollektion tilbyder vi dagligdagsfavoritter af høj kvalitet i både subtile og iøjnefaldende røde nuancer, så vores kunder kan være kreative med deres personlige stil og sætte knald på farverne i hverdagen,” siger indkøbsdirektør for Lidl, Mikko Forsström.
Salgsstart: 16. september 2018
Salget af den nye damekollektion #LETSSHAKEITUP fra ”esmara by Heidi Klum” starter søndag den 16. september 2018 som led i ”Lidl Fashion Week”. Foruden sko (i str. 36-41) og dametøj (i str. 34-46) indeholder kollektionen også jeans, jeggins og stofbukser (i str. 34-46).
Kollektion kan købes i alle 114 Lidl-butikker over hele landet.
Bliv inspireret på lidl.dk/fashionweek
Nøgleord
Information om Lidl Danmark
Om Lidl:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 114 dagligvarebutikker og flere end 2.550 medarbejdere i Danmark.
- Med flere end 10.500 butikker i 30 europæiske lande og USA - og over 260.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.
Lavbundsjorde i fokus i nyt samarbejde mellem Arla og Lidl5.5.2025 10:11:13 CEST | Pressemeddelelse
Arla Foods og Lidl Danmark gør et af hovedpunkterne i Den Grønne Trepart til virkelighed i et nyt samarbejde, der skal hjælpe Arla-landmænd med at udtage kulstofrige lavbundsjorde. Projektet skal belyse, hvordan udtagning af lavbundsjorde kan reducere CO2-udledningen og på sigt gavne natur og biodiversitet.
Efter historisk antal butiksåbninger: Lidl har plantet rekordmange træer i samarbejde med Plant et Træ2.5.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Med 18 butiksåbninger satte Lidl Danmark rekord i 2024. Det har de nu markeret med sin hidtil største træplantning: 22.000 træer i samarbejde med Plant et Træ. Sidste del af skoven blev plantet d. 1. maj og er fredskov på kommunal jord.
Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.
Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum