Lidl Danmark

Heidi Klum og Lidl sætter kulør på hverdagen

Del
Søndag den 16. september lancerer Lidl og Heidi Klum den femte ”esmara by Heidi Klum” kollektion #LETSSHAKEITUP. Smukke røde nuancer og uundværlige basics i pink, bordeaux og skønne bærfarver giver klædeskabet et friskt pust og byder på utallige kombinationsmuligheder.

Den femte kollektion fra Lidl og Heidi Klum er farverig og afslappet. Med sine klassiske snit og spændende farvekombinationer byder #LETSSHAKEITUP på utallige spændende kombinationsmuligheder og lyser op i en grå hverdag. Med kendte Lidl-priser fra 25 DKK til 199 DKK omfatter den nye kollektion sko, tøj og tilbehør.

Jeg elsker tidløse klassikere som trenchcoats, pullovers og stofbukser,” siger Heidi Klum og tilføjer:

”I min nye Lidl-kollektion skinner disse styles igennem med friske røde nuancer – det gør kollektionens basics spændende og iøjnefaldende.”

Basics – gentænkt og moderne

Fra pink til bordeaux – den nye ”esmara by Heidi Klum” kollektion giver et friskt pust i hverdagen med sine forskellige farverige røde nuancer. Uanset om det er de strålende keypieces knaldrøde stofbukser, en oversize cardigan i intens pink eller støvletter i smukke kraftige nuancer – kollektionen er det perfekte udgangspunkt, når garderoben skal piftes op. Kollektionen sprudlende farver suppleres perfekt af styles i dybe sorte og beige toner, så stilbevidste kvinder kan skabe deres helt eget moderne og individuelle look.

”Med vores nye dametøjskollektion tilbyder vi dagligdagsfavoritter af høj kvalitet i både subtile og iøjnefaldende røde nuancer, så vores kunder kan være kreative med deres personlige stil og sætte knald på farverne i hverdagen,” siger indkøbsdirektør for Lidl, Mikko Forsström.

Salgsstart: 16. september 2018

Salget af den nye damekollektion #LETSSHAKEITUP fra ”esmara by Heidi Klum” starter søndag den 16. september 2018 som led i ”Lidl Fashion Week”. Foruden sko (i str. 36-41) og dametøj (i str. 34-46) indeholder kollektionen også jeans, jeggins og stofbukser (i str. 34-46).

Kollektion kan købes i alle 114 Lidl-butikker over hele landet.

Bliv inspireret på lidl.dk/fashionweek

Nøgleord

Information om Lidl Danmark

Lidl Danmark
Lidl Danmark
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus C

7635 0000http://www.lidl.dk

Om Lidl:

  • 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 114 dagligvarebutikker og flere end 2.550 medarbejdere i Danmark.
  • Med flere end 10.500 butikker i 30 europæiske lande og USA - og over 260.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse

Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.

Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.

Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse

Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye