Spektakulært fashionshow i New York: Heidi Klum og Lidl præsenterer fælles kollektion
Med et imponerende show i New York præsenterede Heidi Klum og Lidl i går deres fælles kollektion „esmara by Heidi Klum“ for offentligheden for første gang.
I stedet for at satse på en klassisk catwalk, var kulissen en stilistisk interaktiv butik, som iscenesatte Lidls brand på en kreativ og underholdende måde.
Under det to timer lange show viste Heidi Klum og 35 modeller alle 84 dele af kollektionen, lige fra leopard-støvler over paillet-blazere til lækre læderjakker. Modellernes mange forskellige looks understregede kollektionens utallige kombinationsmuligheder.
”Vi kunne ikke forestille os et bedre sted og tidspunkt at præsentere Lidls internationale kollektion end i New York under Fashion Week. Nu glæder vi os til at starte salget her i Danmark mandag den 18. September“, siger Heidi Vittrup, marketing- og kommunikationschef i Lidl Danmark.
En kollektion for alle
Der var også prominente gæster fra Danmark, bl.a. modellen og TV værten Ibi Makienok, og fashionbloggerne Sandra Willer og Tina Maria, som fejrede lanceringen sammen med internationale influencers såvel som kendte repræsentanter fra modeverdenen foran den interaktive butiks-kulisse.
Showet byggede bro mellem New Yorks modeverden og Lidls ønske om at gøre mode prismæssigt overkommeligt for alle. Det fantastiske show indbød til interaktion og deling på sociale medier.
Ud over kollektionen var et andet højdepunkt Heidis personlige stylingområde. Ved hjælp af et såkaldt ”Magic Mirror" gemt bag køleskabsdøre, sammensatte Heidi Klum det perfekte „Heidi & the City“-look til tre gæster og gav individuelle styling-tips.
Heidi Klum gav udtryk for sin begejstring:
„Det var en fantastisk optakt. Lokationen, New York, showet, gæsterne – alt gik op i en højere enhed. Jeg er super stolt af min nye kollektion“, lyder det begejstret fra designeren.
„Jeg er virkelig glad for, at vi viser mode, som klæder alle kvinder, og alle kan kvinder kan bære. Jeg er lykkelig over det, vi her har skabt“, fortæller Heidi Klum videre.
Den britiske modeekspert Louise Roe guidede alle gennem showet via livestream på Facebook. Flere end 20 millioner Lidl Facebook-fans havde mulighed for at følge premieren i New York live i bedste primetime kl. 20.00 CET. Den komplette livestream findes på Lidl Danmarks facebookside www.facebook.com/lidldanmark og på www.letswow.com/fashionshow
SALGSSTART OM ÉN UGE
Fra den 18. september kan „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City-kollektionen“ købes i de danske Lidl-butikker.
Nøgleord
Information om Lidl Danmark
Om Lidl Danmark:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 108 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
- Med flere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande og USA - og over 225.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Ny Chief Customer Officer i Lidl: “Vi skal gøre Lidls kunder til fans”4.6.2025 10:04:50 CEST | Pressemeddelelse
Lidl udvider direktionen med ansættelsen af Mette Schacht Færch som ny Chief Customer Officer (CCO). Mette Schacht Færch kommer fra en stilling som Global Vice President, Categories, Marketing & Consumer Experience i Danish Crown, hvor hun har spillet en central rolle i at styrke og modernisere koncernens image. Nu skal hun styrke Lidls brand og sætte yderligere fokus på dagligvarekædens markante sundhedsinitiativer.
Med 20 års erfaring i bagagen er Kasper klar til at åbne ny Lidl-butik i Hillerød30.5.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag den 12. juni kl. 8 åbner Lidl dørene til sin nye butik på Frederiksværksgade 154 i Hillerød. I front står en lokal og erfaren profil nemlig butikschef Kasper Pichard Nielsen, der ser frem til at hilse på kunderne i byens første tobaks- og nikotinfrie dagligvarebutik. På åbningsdagen kan alle kunder se frem til friskbrygget kaffe, morgenmad og masser af gode åbningstilbud.
Begræns tilgængeligheden af tobaks- og nikotinprodukter: Nye tal viser opbakning til regeringens seneste udmelding28.5.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Regeringens udmelding om at begrænse antallet af salgssteder for tobak og nikotinprodukter vækker stor opbakning i befolkningen, viser en ny undersøgelse. Lidl Danmark, som allerede har 24 tobaks- og nikotinfrie butikker, hilser udmeldingen velkommen og opfordrer til handling i hele branchen.
Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.
Lavbundsjorde i fokus i nyt samarbejde mellem Arla og Lidl5.5.2025 10:11:13 CEST | Pressemeddelelse
Arla Foods og Lidl Danmark gør et af hovedpunkterne i Den Grønne Trepart til virkelighed i et nyt samarbejde, der skal hjælpe Arla-landmænd med at udtage kulstofrige lavbundsjorde. Projektet skal belyse, hvordan udtagning af lavbundsjorde kan reducere CO2-udledningen og på sigt gavne natur og biodiversitet.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum