Spektakulært fashionshow i New York: Heidi Klum og Lidl præsenterer fælles kollektion
Med et imponerende show i New York præsenterede Heidi Klum og Lidl i går deres fælles kollektion „esmara by Heidi Klum“ for offentligheden for første gang.
I stedet for at satse på en klassisk catwalk, var kulissen en stilistisk interaktiv butik, som iscenesatte Lidls brand på en kreativ og underholdende måde.
Under det to timer lange show viste Heidi Klum og 35 modeller alle 84 dele af kollektionen, lige fra leopard-støvler over paillet-blazere til lækre læderjakker. Modellernes mange forskellige looks understregede kollektionens utallige kombinationsmuligheder.
”Vi kunne ikke forestille os et bedre sted og tidspunkt at præsentere Lidls internationale kollektion end i New York under Fashion Week. Nu glæder vi os til at starte salget her i Danmark mandag den 18. September“, siger Heidi Vittrup, marketing- og kommunikationschef i Lidl Danmark.
En kollektion for alle
Der var også prominente gæster fra Danmark, bl.a. modellen og TV værten Ibi Makienok, og fashionbloggerne Sandra Willer og Tina Maria, som fejrede lanceringen sammen med internationale influencers såvel som kendte repræsentanter fra modeverdenen foran den interaktive butiks-kulisse.
Showet byggede bro mellem New Yorks modeverden og Lidls ønske om at gøre mode prismæssigt overkommeligt for alle. Det fantastiske show indbød til interaktion og deling på sociale medier.
Ud over kollektionen var et andet højdepunkt Heidis personlige stylingområde. Ved hjælp af et såkaldt ”Magic Mirror" gemt bag køleskabsdøre, sammensatte Heidi Klum det perfekte „Heidi & the City“-look til tre gæster og gav individuelle styling-tips.
Heidi Klum gav udtryk for sin begejstring:
„Det var en fantastisk optakt. Lokationen, New York, showet, gæsterne – alt gik op i en højere enhed. Jeg er super stolt af min nye kollektion“, lyder det begejstret fra designeren.
„Jeg er virkelig glad for, at vi viser mode, som klæder alle kvinder, og alle kan kvinder kan bære. Jeg er lykkelig over det, vi her har skabt“, fortæller Heidi Klum videre.
Den britiske modeekspert Louise Roe guidede alle gennem showet via livestream på Facebook. Flere end 20 millioner Lidl Facebook-fans havde mulighed for at følge premieren i New York live i bedste primetime kl. 20.00 CET. Den komplette livestream findes på Lidl Danmarks facebookside www.facebook.com/lidldanmark og på www.letswow.com/fashionshow
SALGSSTART OM ÉN UGE
Fra den 18. september kan „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City-kollektionen“ købes i de danske Lidl-butikker.
Nøgleord
Information om Lidl Danmark
Om Lidl Danmark:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 108 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
- Med flere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande og USA - og over 225.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl fejrer 20 år i Danmark og åbner pop up-butik på Kærligheden til Smukfest4.7.2025 06:04:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl åbner en spritny pop up-butik midt i et af festivalens hjerter, nemlig campingområdet Kærligheden. Aftalen med Smukfest skal være med til at fejre Lidl 20-års jubilæum i Danmark. Med i aftalen er også, at Lidl sender fire frugtstande ind på festivalpladsen, så gæsterne kan få sunde snacks mellem koncerterne.
Vigtig kundeinformation vedr. Carribean Style drikkeklar kokosnød med sugerør1.7.2025 15:47:19 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder af forsigtighedsprincip: Carribean Style drikkeklar kokosnød med sugerør, da det pga. indtagelse med sugerør ikke er synligt, om produktet kan være ramt af råd, også selvom nøddens skal er intakt.
Lidl-kampagne imponerer: Stor vækst i salget af økologisk frugt og grønt1.7.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salget af økologiske frugter og grøntsager er steget med 21 % i kædens butikker på landsplan i forbindelse med Lidl Danmarks ugentlige øko-kampagner, der kører en gang om måneden i Lidl-Plus-appen. Indkøbsdirektør i Lidl, Peer Sandtner, er glad for, at kunderne har taget tilbuddene til sig, for det skal være nemmere at tage sunde og økologiske valg, siger han.
Lidls tøjkollektioner har før ramt plet – nu lander ny Lidl-Trek-kollektion i butikkerne20.6.2025 14:33:43 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl har lanceret en ny Lidl-Trek-kollektion i alle danske butikker inspireret af et af verdens bedste cykelhold. Kollektionen henvender sig til både hverdagscyklister og sportsentusiaster og lander midt i en sommer præget af Mads Pedersens etapesejre i flere af forårets løb samt weekendens afholdelse af Copenhagen Sprint, hvor Lidl er Official Fresh Food Partner.
Lidls nye butik i Hillerød er åbnet, og den er helt uden tobak og nikotin12.6.2025 18:44:54 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag morgen blev snoren klippet til Lidls nye butik på Frederiksværksgade i Hillerød. Dermed har byen fået sin første tobaks- og nikotinfrie dagligvarebutik, og kunderne strømmede til fra morgenstunden for at besøge den nye butik.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum