Lidl Danmark

#LETSWOW – Verdenspremiere for Lidl og Heidi Klum

Del
"Heidi & The City" er temaet for den første fælles kollektion fra Heidi Klum og Lidl. Kollektionen får verdenspremiere den 7. september 2017 under New York Fashion Week. Det internationale salg af kollektionen "Esmara by Heidi Klum” begynder den 18. september 2017.

#LETSWOW New York
Heidi Klum og Lidl løfter sløret for hemmeligheden omkring #LETSWOW-kampagnen, der bliver skudt i gang i 28 Lidl-lande, den 7. september 2017 i New York City. I forbindelse med afsløringen får Lidl og Heidi Klums første fælles kollektion premiere. Alle kollektionens dele bliver vist i et internationalt show, som løber af stablen, når New York Fashion Week begynder.

"Lidl er tidligere ikke blevet forbundet med fashion. Det vil vi nu ændre på med Heidi Klum som kreativ inspirationskilde og succesrig designer ved vores side. #LETSWOW står for, at fashion skal være sjovt, og kampagnen skal overraske – ligesom Lidl overrasker i modeverdenen”, siger Heidi Vittrup, marketingchef i Lidl Danmark.

Hvad angår kampagnen, er New York – metropolen, hvor trends opstår og får liv – langt mere end blot det sted, hvor kollektionen bliver vist. Det tyske modeikon blev nemlig inspireret af sin yndlingsby til "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City".

Mange facetter – lige som Heidi Klum
Og resultatet er bestemt værd at kigge nærmere på. Kollektionen fremstår i et urbant look med WOW-effekt, ”vild som New York”, og med mange facetter som Heidi Klum:
Leopardmønstrede blazere og fine toppe, bomberjakker og super-skinny-jeans, sarte blonder og cool læder i klare blå farver og varme cognac-nuancer. Alle dele fås i en god kvalitet til prisen – som er det, Lidl forbindes med. Priserne på de enkelte dele ligger mellem 49 kr. og 250 kr. – undtagen læderjakken i bikerstil til 499 kr.

”Mit mål er at skabe mode med WOW-effekt, der nemt kan kombineres og får enhver kvinde til at se fantastisk ud – alt sammen til fordelagtige priser”, fortæller Heidi Klum.

I butikkerne fra september
Den 18. september begynder salget af kollektionen i alle Lidls 107 butikker i Danmark. Udover tøj (i str. 34-44) finder man også accessories og sko (i str. 36-41) i sortimentet. På internationalt plan sælges kollektionen i 28 lande – i over 10.000 Lidl-butikker.

Nøgleord

Information om Lidl Danmark

Lidl Danmark
Lidl Danmark
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus C

7635 0000http://www.lidl.dk

Om Lidl:

  • 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 107 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
  • Med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande og USA - og over 225.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse

Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.

Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.

Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse

Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye