#LETSWOW – Verdenspremiere for Lidl og Heidi Klum
#LETSWOW New York
Heidi Klum og Lidl løfter sløret for hemmeligheden omkring #LETSWOW-kampagnen, der bliver skudt i gang i 28 Lidl-lande, den 7. september 2017 i New York City. I forbindelse med afsløringen får Lidl og Heidi Klums første fælles kollektion premiere. Alle kollektionens dele bliver vist i et internationalt show, som løber af stablen, når New York Fashion Week begynder.
"Lidl er tidligere ikke blevet forbundet med fashion. Det vil vi nu ændre på med Heidi Klum som kreativ inspirationskilde og succesrig designer ved vores side. #LETSWOW står for, at fashion skal være sjovt, og kampagnen skal overraske – ligesom Lidl overrasker i modeverdenen”, siger Heidi Vittrup, marketingchef i Lidl Danmark.
Hvad angår kampagnen, er New York – metropolen, hvor trends opstår og får liv – langt mere end blot det sted, hvor kollektionen bliver vist. Det tyske modeikon blev nemlig inspireret af sin yndlingsby til "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City".
Mange facetter – lige som Heidi Klum
Og resultatet er bestemt værd at kigge nærmere på. Kollektionen fremstår i et urbant look med WOW-effekt, ”vild som New York”, og med mange facetter som Heidi Klum:
Leopardmønstrede blazere og fine toppe, bomberjakker og super-skinny-jeans, sarte blonder og cool læder i klare blå farver og varme cognac-nuancer. Alle dele fås i en god kvalitet til prisen – som er det, Lidl forbindes med. Priserne på de enkelte dele ligger mellem 49 kr. og 250 kr. – undtagen læderjakken i bikerstil til 499 kr.
”Mit mål er at skabe mode med WOW-effekt, der nemt kan kombineres og får enhver kvinde til at se fantastisk ud – alt sammen til fordelagtige priser”, fortæller Heidi Klum.
I butikkerne fra september
Den 18. september begynder salget af kollektionen i alle Lidls 107 butikker i Danmark. Udover tøj (i str. 34-44) finder man også accessories og sko (i str. 36-41) i sortimentet. På internationalt plan sælges kollektionen i 28 lande – i over 10.000 Lidl-butikker.
Nøgleord
Information om Lidl Danmark
Om Lidl:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 107 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
- Med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande og USA - og over 225.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl fejrer 20 år i Danmark og åbner pop up-butik på Kærligheden til Smukfest4.7.2025 06:04:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl åbner en spritny pop up-butik midt i et af festivalens hjerter, nemlig campingområdet Kærligheden. Aftalen med Smukfest skal være med til at fejre Lidl 20-års jubilæum i Danmark. Med i aftalen er også, at Lidl sender fire frugtstande ind på festivalpladsen, så gæsterne kan få sunde snacks mellem koncerterne.
Vigtig kundeinformation vedr. Carribean Style drikkeklar kokosnød med sugerør1.7.2025 15:47:19 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder af forsigtighedsprincip: Carribean Style drikkeklar kokosnød med sugerør, da det pga. indtagelse med sugerør ikke er synligt, om produktet kan være ramt af råd, også selvom nøddens skal er intakt.
Lidl-kampagne imponerer: Stor vækst i salget af økologisk frugt og grønt1.7.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salget af økologiske frugter og grøntsager er steget med 21 % i kædens butikker på landsplan i forbindelse med Lidl Danmarks ugentlige øko-kampagner, der kører en gang om måneden i Lidl-Plus-appen. Indkøbsdirektør i Lidl, Peer Sandtner, er glad for, at kunderne har taget tilbuddene til sig, for det skal være nemmere at tage sunde og økologiske valg, siger han.
Lidls tøjkollektioner har før ramt plet – nu lander ny Lidl-Trek-kollektion i butikkerne20.6.2025 14:33:43 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl har lanceret en ny Lidl-Trek-kollektion i alle danske butikker inspireret af et af verdens bedste cykelhold. Kollektionen henvender sig til både hverdagscyklister og sportsentusiaster og lander midt i en sommer præget af Mads Pedersens etapesejre i flere af forårets løb samt weekendens afholdelse af Copenhagen Sprint, hvor Lidl er Official Fresh Food Partner.
Lidls nye butik i Hillerød er åbnet, og den er helt uden tobak og nikotin12.6.2025 18:44:54 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag morgen blev snoren klippet til Lidls nye butik på Frederiksværksgade i Hillerød. Dermed har byen fået sin første tobaks- og nikotinfrie dagligvarebutik, og kunderne strømmede til fra morgenstunden for at besøge den nye butik.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum