Organic Beauty Supply

Børst tænder med kul: Ny tandpasta med trækul rammer dagligvarehylderne

Biomed er en ny tandpasta-serie, der blandt andet fås i en udgave med hele tre slags kul i. Serien er økologisk og bliver nu en fast del af sortimentet hos Føtex og Bilka.
Den nye økologiske tandpasta Biomed Charcoal indeholder hele tre forskellige slags kul og styrker mundhygiejnen. Foto: PR.

Det kan føles modstridende, at kul skulle give hvidere tænder. Men det er ikke desto mindre tilfældet med den nye tandpasta Biomed Charcoal, der netop har ramt hylderne i Føtex og Bilka. Tandpastaen indeholder hele tre slags kul – bambuskul, aktiveret kul og trækul – der giver effektiv fjernelse af plak, absorberer ophobede belægninger på tænderne og bleger – uden at slide på tandemaljen.

Tandpastaen, der er fluorfri og indeholder 99 procent naturlige ingredienser, hjælper både til at styrke mundhygiejnen, give hvidere tænder, friskere ånde og sundere gummer.

Udgave med kokosolie, kanel og ananas

Biomed-tandpasten fås også i en udgave med kokosolie, ananas- og kanelekstrakt, der beskytter mod bakterier og bleger tænderne nænsomt. Er man bekymret for smagen af de tre hovedingredienser, kan man roligt ånde lettet op, for smagen af Biomed Superwhite er meget mild.

Begge tandpastaer har klinisk dokumenteret effekt og er både veganske og halal-certificerede. De er netop blevet en del af det faste sortiment hos Føtex og Bilka og koster 24,95 kroner for en tube på 100 gram.

Anne-Mette Juhl Nygaard-Petersen
CEO, Organic Beauty Supply
info@beauty-supply.dk

Billeder

Download
Tanpastaserien Biomed har også en tandpasta med kokosolie, ananas og kanel. Serien er netop blevet en fast del af sortimentet hos Føtex og Bilka. Foto: PR.
Download

Information om Organic Beauty Supply

Organic Beauty Supply
Københavnsvej 11