Interflora lancerer ny lavalkohol ølserie
I Danmark buldrer salget af alkoholfrie og lavalkohol øl frem. Alene i 2017 kom der 17 nye øl på markedet med en lavere alkoholprocent end 3 %, og ifølge Bryggeriforeningen er salget af alkoholfri øl steget med hele 241 procent på fire år.
Nu lancerer Interflora en helt ny serie af lavalkohol øl, som er inspireret af den vilde natur ved Heather Hill-bakkerne i Nordsjælland.
Lavalkoholøl med smag og fylde
”Vi har stor succes med vores fyldige og mørke ASK specialøl, men vi manglede et godt supplement til dem, der ønsker at nyde en god øl uden for høje
alkoholprocenter,” siger Søren Flemming Larsen, administrerende direktør for Interflora Danmark, og fortsætter:
”Med ølserien Heatherhill, er det lykkedes at få en masse smag og fylde i en øl med en alkoholprocent på 2,7 %, og vi tror på, at trenden med lavalkohol øl er kommet for at blive,” siger han.
Heatherhill, er brygget i samarbejde med Næstved bryghus og lanceres i fire smagsvarianter, der alle indkapsler den vilde, danske natur. Derudover er hver enkel Heatherhill-flaske pakket ind i genbrugelig papir.
Heatherhill sælges i 33cl flasker og kan købes på Interflora.dk. Ølserien sælges enten enkeltvis eller i praktiske små kartoner med seks flasker i hver, hvilket er en oplagt gaveidé.
Fakta om Heatherhill øl:
- Lavalkoholserien lanceres i fire smagsvarianter: Citrongræs, lyngblomst, grannåle og hyben & rosenkronblade.
- Ølserien har en alkoholprocent på 2,7 % svarende til 0,6 genstande.
- Flaskerne og etikkerne på øllene er lavet af genbrugelige materialer.
- Heatherhill kan købes på Interflora.dk fra DKK 29,-
Vedhæftede billeder er til fri redaktionel afbenyttelse.
For yderligere information, kontakt venligst - Søren Flemming Larsen, administrerende direktør, Interflora Danmark, tlf. 23 69 12 29
- Thomas Schmidt Jørgensen, PR-kontakt, Brandhouse PR, tlf. 26 70 77 14
Nøgleord
Billeder
Links
Information om Interflora
Om Interflora
Interflora er en verdensomspændende organisation, der personligt leverer blomster- og gavehilsner på tværs af landegrænser. Organisationen blev stiftet ved en verdenskongres i København i juli 1946. I Danmark tæller Interflora over 344 butikker, der dækker hele landet og sælger alt fra blomster, chokolade, vin og specialiteter. Foreningen af Interflora florister, som ejes af danske blomsterhandlere, har en webshop på www.interflora.dk.
Følg pressemeddelelser fra Interflora
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Interflora
Nyt onlineunivers hos Interflora skal styrke den digitale købsoplevelse30.9.2019 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Som et led i en ny digital strategi lancerer Danmarks førende blomsterkæde, Interflora, et nyt onlineunivers med stort fokus på egne lokalproducerede specialiteter. Det nye onlineunivers skal inspirere og styrke den digitale købsoplevelse hos forbrugerne.
Far var en af de helt store vindere på valgdagen5.6.2019 16:30:14 CEST | Pressemeddelelse
Til trods for at folketingsvalget i år faldt d. 5. juni på Fars dag, så havde danskerne ikke glemt fædrenes mærkedag. Blomsterkæden Interflora oplever igen i år vækst på 17 pct. og en stor interesse for Fars dag. I år er det store salg af buketter, øl, vin og spiritus på Fars dag med til at skabe tusindvis af nye træer i Zambia.
Trods grundlovsdag og folketingsvalg: Danskerne glemmer ikke far på Fars Dag d. 5. juni31.5.2019 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Selvom vi i år på Fars Dag d. 5. juni skal stemme til folketingsvalget, så forventer Danmarks største formidler af kærlige hilsner, Interflora, ikke, at danskerne glemmer far. Fars Dag har nemlig været i stigning de seneste år, og ifølge Søren Flemming Larsen, administrerende direktør hos Interflora Danmark, fortjener han mindst ligeså meget opmærksomhed som mor. I år planter Interflora et træ for de buketter, øl, vin og spiritus, der blandt andet bliver solgt på Fars Dag d. 5. juni.
Stemmerne er talt op – mor slår alle rekorder12.5.2019 13:49:51 CEST | Pressemeddelelse
Hvis antallet er af blomsterbuketter på Mors Dag søndag kunne sidestilles med stemmer, er der ingen tvivl om, hvem der ville vinde valget. Igen i år oplevede blomsterkæden Interflora en stor stigning i salget af blomsterbuketter og gaver til Mors Dag. Gennem et stort nyt samarbejde med den danske organisation Global Climate Institute i samarbejde med den internationale NGO, WeForest blev der plantet et træ i Zambia for hver buket, der blev sendt til mor.
Videnskabeligt studie slår fast: Vi prioriterer mor højere end vennerne10.5.2019 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Hvis du som mor nogle gange føler, at din teenagedatter eller -søn ville vælge vennerne over dig, så kan du godt ånde lettet op. For de vil nemlig være mere tilbøjelige til at vælge mor fremfor vennerne. Det viser en ny undersøgelse fra UCLA Psychology. På søndag d. 12. maj fejrer danskerne og Danmarks største formidler af kærlige hilsner, Interflora, Mors dag.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum