KOKKELANDSHOLDET

Dansk Cater indgår fireårig sponsoraftale med KOKKELANDSHOLDET

KOKKELANDSHOLDET har indgået en aftale med Dansk Cater om varesponsorat af alle tre danske kokkelandshold for en fireårig periode. Aftalen dækker alle brands under Dansk Cater : AB Catering, BC Catering, Inco samt deres brand på ferske varer: Fantastisk Frisk.
Sten Slot (tv) fra Kokkelandsholdet og Søren Kyed fra Dansk Cater giver hinanden hånden på fire års samarbejde.

- Vi er utroligt glade for denne aftale, der nu sikrer alle tre landshold varer til alle træningssamlinger frem mod OL i 2020 og VM i 2022. Dansk Cater er kendt for deres høje serviceniveau og punktlighed, og vi glæder os også til at stifte bekendtskab med deres Fantastisk Frisk koncept, som vi forventer os meget af, siger Sten Slot, direkte for KOKKELANDSHOLDET.

Hos Dansk Cater ser man frem til samarbejdet.

- Vi er både glade og stolte over at have indgået et samarbejde med Kokkelandsholdet (Senior), Cateringlandsholdet og ikke mindst Kokkelandsholdet (Junior). Med dette sponsorat rammer vi bredt i de danske professionelle køkkener med vores sponsorat. Lige fra de bedste danske restauranter med vores sponsorat af Kokkelandsholdet og ikke mindst alle de dygtige kantinekøkkener, der er i Danmark, som vi støtter med vores sponsorat af Cateringlandsholdet, siger Søren Kyed fra Dansk Cater.

Her ser man sponsoratet som en investering – ikke mindst i fremtiden.

- Vi er rigtig stolte over at kan være med til at sikre fremtiden i dansk gastronomi med vores sponsorat af Kokkelandsoldet (Junior). Det er jo dem, som på sigt skal sørge for, at vi stadig har så mange gode restauranter og kantinekøkkener i Danmark, fastslår Søren Kyed.

Dansk Cater vil med sponsoratet blandt andet vise, at selskabets brands er den professionelle leverandør, som kan levere til alle - lige fra landets mange kantiner til landets mange toprestauranter.

Aftalen er trådt i kraft og løber de næste fire år.

AB Catering har afdelinger i Aalborg, Ribe, København, Holstebro og Aarhus. BC Catering i Aalborg, Odense, Herning, Roskilde, Skanderborg og Kolding. Inco er beliggende i Glostrup, Aarhus og København. Herudover indgår også Cater Food i Vinderup og Nykøbing Mors samt Cater Grønt i Slagelse i Dansk Cater, der har hovedkontor i Svenstrup syd for Aalborg.

Yderligere information:
Søren Kyed, Dansk Cater, tlf. 2551 0017
Sten Slot, KOKKELANDSHOLDET, tlf. 4029 1550

Billeder

Information om KOKKELANDSHOLDET

KOKKELANDSHOLDET
Cookery, C. F. Tietgens Boulevard 26-28
5250 Odense SØ

+45 2621 1145http://www.kokkelandsholdet.dk

Sekretariat for KOKKELANDSHOLDET (Senior), KOKKELANDSHOLDET (Junior) CATERINGLANDSHOLDET samt TJENERLANDSHOLDET.

Følg pressemeddelelser fra KOKKELANDSHOLDET

Flere pressemeddelelser fra KOKKELANDSHOLDET