Ny sekretariatsleder i Produktionsskoleforeningen

Tidligere vicesekretariatsleder Michael Bjergsø er pr. 1. januar 2019 ansat som sekretariatsleder i Produktionsskoleforeningen.

Michael Bjergsø er ikke ny i foreningens regi. I 2012 blev han ansat som pædagogisk konsulent i foreningen, og i jan. 2017 overgik han fra denne stilling til at være vicesekretariatsleder.

Som vicesekretariatsleder har han især beskæftiget sig med det politiske arbejde, og er således særdeles godt inde i foreningens arbejde generelt og i de udfordringer som foreningen og ikke mindst skolerne står i, i overgangen til den Forberedende Grunduddannelse. Ligeledes er Michael Bjergsø et kendt ansigt på produktionsskolerne og hos skolernes og foreningens samarbejdspartnere.

Axel Hoppe, tidligere sekretariatsleder, tiltræder pr. 1. februar 2019 en ny stilling som leder for Center for anvendelse af it i undervisningen på erhvervsuddannelserne. Produktionsskoleforeningen takker Axel for hans store indsats gennem årene, og ønsker ham god vind fremover i den nye stilling.

Produktionsskolerne virksomhedsoverdrages pr. 1.8.2019 til Forberedende Grunduddannelse.