Sunset Boulevard

Rødekro: Sønderjyllands første Sunset Boulevard åbner med en fest

Et årsforbrug af burgere skaber kø, når Sunset Boulevard åbner i Rødekro den 13. december som kædens første restaurant i Sønderjylland. Den 26-årige restaurantchef glæder sig til at byde gæsterne indenfor.
Sunset Boulevard åbner sin første restaurant i Sønderjylland den 13. december klokken 10.00, når restaurantchef Mikkel Nielsen slår dørene op i Rødekro. Foto: PR.

Stikker man en knappenål i et danmarkskort ved hver Sunset Boulevard-restaurant, vil der være et stort tomt område i hele Sønderjylland. Restaurantkæden har i flere år fået mange henvendelser fra sønderjyder, der gerne så en restaurant i lokalområdet, og nu får de deres ønske opfyldt. Sunset Boulevard åbner nemlig en spritny restaurant den 13. december klokken 10.00 på Kometvej 3 ved motorvejsafkørslen mod Rødekro.

– Der har længe været en efterspørgsel på en restaurant i Sønderjylland, som vi gerne har villet komme i møde. Vi har fundet den perfekte lokation lige ved motorvejen i et område, der allerede er kendt som et samlingssted for sultne trafikanter og lokale gæster. Vi har derfor store forventninger til den nye restaurant, fortæller Jens Broch, der er CEO i Sunset Boulevard.

Gratis burgere i et år

Den ny Sunset Boulevard bliver kædens restaurant nummer 43, hvilket bliver markeret på åbningsdagen. De første 43 gæster, der køber en stor menu, får nemlig et årsforbrug af burgere – svarende til en gratis burger hver uge i et år. Mikkel Nielsen, der er restaurantchef i den ny restaurant, forudser en travl åbningsdag.

– Jeg håber, at vores gæster tager godt imod vores mange åbningstilbud. Jeg glæder mig helt vildt til at vise vores spritnye restaurant frem. Vi åbner med en masse gode tilbud og nye produkter på menukortet. Vi glæder os til at tage imod gæsterne, og det er helt sikkert, at vi står klar til at servere et frisklavet måltid til dem alle,siger Mikkel Nielsen.

Den 26-årige restaurantchef kommer med fem års erfaring fra fast food-verden, og har i de seneste to måneder været i intens oplæring for at få rutinerne i Sunset Boulevard ind under huden. Han er næsten i mål med ansættelsen af de cirka 50 unge, der sammen skal lange burgere, sandwicher og salater over disken.

– Fast food-branchen er lige mig, og jeg glæder mig til at komme i gang. Tiden flyver simpelthen bare af sted i det høje tempo sammen med en flok engagerede unge mennesker. Og vi er klar, for vi har alle været i træningslejr i restauranterne i Kolding, Fredericia og Nyborg, siger Mikkel Nielsen.

Nyder at have travlt

På trods af restaurantchefens unge alder, er Jens Broch tryg ved at overlade roret i den nye, store restaurant til Mikkel Nielsen.

– Mikkel har erfaringen, energien og gåpåmodet til at gøre denne restaurant til et fantastisk spisested. Det er tydeligt, at han nyder at have travlt og er god til at tage sig af de mange medarbejdere. Vi glæder os til at se Mikkel og teamet brillere og for alvor udfordre det lokale madmarked, siger Jens Broch.

Olav Arnkjær
PR Consultant, Epicent PR
oar@epicent.dk

Billeder

Download
Den ny restaurant kommer til at ligge lige ved motorvejsafkørslen mod Rødekro – et område, der i forvejen er et samlingssted for sultne trafikanter. Foto: PR.
Download
Den 26-årige Mikkel Nielsen glæder sig til at stå i spidsen for Sunset Boulevards restaurant nummer 43. Trods sin unge alder har han mange års erfaring fra fast food-branchen. Foto: PR.
Download
De første 43 betalende gæster modtager et hæfte med 52 vouchere til gratis burgere – én til hver uge i et helt år. Foto: PR.
Download
– Mikkel har erfaringen, energien og gåpåmodet til at gøre denne restaurant til et fantastisk spisested. Det er tydeligt, at han nyder at have travlt og er god til at tage sig af de mange medarbejdere, der bliver tilknyttet restauranten, siger Jens Broch, der er CEO i Sunset Boulevard. Foto: PR.

Information om Sunset Boulevard

Sunset Boulevard
Kongensgade 31-33, 2. sal
6700 Esbjerg

75 45 32 66https://www.sunset-boulevard.dk/

Sunset Boulevard er en dansk restaurantkæde med over 40 restauranter fordelt over hele Danmark og én på Færøerne. Med et bredt sortiment af burgere, sandwich og salater tager Sunset Boulevard kampen op mod de store, internationale fastfood- og restaurantkæder. Siden begyndelsen i Odense i 1996 har kæden oplevet konstant vækst, og fremtiden byder også på yderligere restaurantåbninger. Den nye restaurant er beliggende på Kometvej 3, Rødekro.

Følg pressemeddelelser fra Sunset Boulevard

Flere pressemeddelelser fra Sunset Boulevard