Genåbning af Sunset Boulevard: Familiedynasti overtager ombygget restaurant

Sunset Boulevard i Ringsted genåbner torsdag den 29. november efter en komplet ombygning. I spidsen for den nye flotte restaurant står Jesper Nielsen, hans hustru og deres to døtre.
Hele Familien Nielsen er med i projektet om at skabe fantastiske Sunset Boulevard-restauranter i Ringsted og Slagelse. Foto: PR.

At kaste sig ud i et iværksættereventyr kræver opbakning og forståelse fra familien. Den støtte har Jesper Nielsen i overflod, når han torsdag den 29. november åbner sin Sunset Boulevard restaurant nummer to. Hele familien – hustruen Käthe og døtrene Charlotte og Christina på 19 og 17 år – arbejder nemlig også i familieforetagendet.

– Der bliver talt rigtig meget Sunset Boulevard over spisebordet hjemme hos os. Min hustru og jeg har før arbejdet sammen i 13 år, og vi fungerer rigtig godt sammen. Efter pigerne valgte at blive en del af restauranten, er den blevet et fælles projekt, og alle har forståelse for, at virksomheden skal fungere, forklarer Jesper Nielsen.

Den 47-årige vordingborgenser købte i 2016 sin første Sunset Boulevard-restaurant i Slagelse efter blot et halvt års optræning i forskellige restauranter i kæden. Jesper Nielsen entrerede restaurantbranchen med en alternativ baggrund som brandmand og ambulanceleder i 15 år og herefter 13 år som selvstændig vognmand.

Hurtigere mad med nyt køkken

Restauranten i Ringsted har undergået en komplet ombygning, hvor kun ydermurene har fået lov at stå tilbage. Restaurantområdet er komplet gentænkt, så det fremstår i en helt ny stil og tone. Køkkenet er ligeledes helt nyt, hvilket gør, at personalet kan servere et frisklavet måltid mad endnu hurtigere end tidligere. Det ny køkken betyder også, at restauranten i Ringsted nu kan tilbyde gæsterne et opdateret menukort, men masser af nye lækre produkter.

– Jeg glæder mig helt vildt til at invitere gæster ind i den spritny restaurant. De vil opleve en hyggeligere restaurant i en helt ny stil og tone. Vi åbner med en masse gode tilbud, så jeg håber, at borgerne i Ringsted og omegn har lyst til at kigge forbi, siger Jesper Nielsen.

Den røde løber bliver rullet ud, og snoren klippes præcis klokken 10.00. De første 100 gæster modtager et guld-VIP-kort, der giver dem 20 procent rabat resten af året. Klokken 10.00, 14.00 og 16.00 kan de første 100 kunder desuden købe en Snackburger til blot en krone.

Udfordrer det lokale madmarked

Den ny restaurant skaber mere end 40 jobs i området, og Jesper Nielsen er rigtig glad for det team, han har samlet. Kædekontoret deler optimismen om Jesper Nielsens nye projekt.

– Vi er rigtigt glade for og helt trygge ved, at Jesper Nielsen overtager både forklæde og ansvaret for driften som franchisetager af restauranten i Ringsted. Ombygningen forvandler lokalerne til en fantastisk restaurant med et kæmpe potentiale. Jesper har talent, gejst og gnist, og vi glæder os helt vildt til at ham og teamet brillere og udfordre det lokale madmarked, fortæller Jens Broch, der er CEO i Sunset Boulevard.

Som ejer af to restauranter har Jesper Nielsen og familien rigeligt at se til i øjeblikket, men på sigt kan han sagtens se sig som ejer af flere restauranter i kæden.

Olav Arnkjær
PR Consultant, Epicent PR
oar@epicent.dk

Billeder

Download
Jesper Nielsen trådte ind i restaurationsbranchen for tre år siden med en solid ledelseserfaring som ambulanceleder og senere som selvstændig vognmand. Foto: PR.
Download
Jesper Nielsen er franchisetager i den ombyggede Sunset Boulevard i Ringsted, hustruen Käthe Nielsen er  leder på fuld tid, mens døtrene Charlotte og Christina er henholdsvis i lære som supervisor og mellemleder på fuld tid. Foto: PR.
Jesper Nielsen er franchisetager i den ombyggede Sunset Boulevard i Ringsted, hustruen Käthe Nielsen er leder på fuld tid, mens døtrene Charlotte og Christina er henholdsvis i lære som supervisor og mellemleder på fuld tid. Foto: PR.
Download
“Der bliver talt rigtig meget Sunset Boulevard over spisebordet hjemme hos os. Min hustru og jeg har før arbejdet sammen i 13 år, og vi fungerer rigtig godt sammen. Efter pigerne valgte at blive en del af restauranten, er den blevet et fælles projekt, og alle har forståelse for, at virksomheden skal fungere”, forklarer Jesper Nielsen. Foto: PR.
Download
Jesper Nielsen er glad for både at lave burgere restaurantkøkkenet og drive forretningen. På sigt vil han gerne eje flere restauranter i Sunset Boulevard-kæden. Foto: PR.

Information om Sunset Boulevard

Sunset Boulevard
Kongensgade 31-33, 2. sal
6700 Esbjerg

75 45 32 66https://www.sunset-boulevard.dk/

Sunset Boulevard er en dansk restaurantkæde med 41 restauranter fordelt over hele Danmark. Med et bredt sortiment af burgere, sandwich og salater tager Sunset Boulevard kampen op mod de store, internationale fastfood- og restaurantkæder. Siden begyndelsen i 1996 har kæden oplevet konstant vækst, og fremtiden byder på flere restaurantåbninger. Restauranten er beliggende på Klosterparks Alle 6, 4100 Ringsted.

Følg pressemeddelelser fra Sunset Boulevard

Flere pressemeddelelser fra Sunset Boulevard