hjem.dk

Nethandel version 3.0

Del
Man køber ind som man plejer, og vælger så at betale via faktura. Derefter sender hjem.dk dine varer, og du modtager dem hjemme hos dig selv. Først herefter betaler du for varerne. På den måde håber hjem.dk, at kunne fjerne den sidste frygt, som folk har i forhold til at handle på nettet.


Internetfirmaet hjem.dk lancerer nu, hvad de selv kalder ”Nethandel version 3,0”. Det seneste tiltag i jagten på at gøre det nemmere og især sikrere for danskerne at handle over nettet, er, at kunderne hos hjem.dk kan vælge først at betale varerne 14 dage efter, at de har modtaget dem. ”Vi har netop implementeret faktura betaling vel at mærke for private. Mange af vores kunder har ytret ønske om, at kunne betale med faktura - og det ønske har vi selvfølgelig indfriet. Betaling med faktura er nemlig én af de sikreste betalingsmetoder – der skal ikke opgives kortoplysninger og fakturaen skal først betales, når varen er leveret,” forklarer Thomas Dybdahl, adm. Direktør i hjem.dk

Personlig kundeservice  
Det er ikke det eneste tiltag, som hjem.dk har lavet for at gøre det nemmere at handle på nettet. Hos firmaet har man de seneste måneder udryddet andre hurdler for kunderne. Det handler blandt andet om, ubegrænset returret, prisgaranti på de mest populære varer, gratis levering på alle varer og personlig kundeservice på telefon eller personligt fremmøde.

”Vi er bevidste om, hvilke hindringer, der har holdt kunder fra at handle på nettet, derfor har vi slået ned på præcis de ting, som tidligere har voldt kunderne problemer hos andre netbutikker. Det er jo mildest talt meget irriterende, at man for eksempel ikke kan tale med en medarbejder personligt, men i stedet skal sende en mail, som man så ikke ved, hvornår man får svar på. Derfor har vi kun ansat faguddannet personale til at servicere kunderne via telefonen. Oven i købet er man velkommen til at dukke op her på kontoret i Århus, hvis man skal have hjælp til noget,” uddyber Thomas Dybdahl. Han fortæller, at mange af opkaldene bruges til at guide de mindre rutinerede kunder gennem betalingssystemet, da det første gang, kan være ukendt og måske lidt usikkert.

Julegave garanti
Til forskel fra butikkerne på Strøget, så slipper kunderne hos hjem.dk for at stå i timelange køer for at bytte julegaverne lige efter jul. For firmaet tilbyder ubegrænset returret på alle varer. Der er ingen deadline, varen skal blot være i ubrudt emballage. 

Yderligere informationer om Nethandel version 3.0 kontakt:
Thomas Dybdahl, adm. Dir. hjem.dk. Telefon: 20 22 65 25

Jesper Granzow Andersen, innovationsmanager, hjem.dk. Telefon: 61 12 30 00

Information om hjem.dk

hjem.dk
hjem.dk
Oddervej
8270 Højbjerg

61 12 30 00http://www.hjem.dk

Følg pressemeddelelser fra hjem.dk

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra hjem.dk

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye