Ford Motor Company A/S

FORD GØR OP MED MYTERNE

Del
Landsdækkende prissikring på service og reparationer hos Ford forhandlerne

Selv den prisbevidste Ford-ejer kan trygt vælge det autoriserede Ford værksted, når bilen skal serviceres eller repareres. Med et tilbud om prissikring vil Ford matche alle sammenlignelige reparations- og servicetilbud fra uautoriserede værksteder. Ford betinger sig blot, at tilbuddet fra det uautoriserede værksted er under tre uger gammelt, at det uautoriserede værksted ligger mindre end 20 kilometer fra det pågældende Ford værksted, og at tilbuddet er baseret på brugen af originale Ford reservedele.

"Med kampagnen vil vi gerne gøre op med myten om, at autoriseret service er uforholdsmæssig dyr" forklarer marketingchef Helle Mathiasen Dam fra Ford Motor Company A/S om baggrunden for den netop igangsatte kampagne.

"Samtidig vil vi gerne fortælle alle Ford-ejere, at uanset hvordan man vender og drejer tingene, så er der altså forskel på autoriseret og uautoriseret service. Vores mekanikere er specialister i Ford og Ford teknologi. De råder over alle specialværktøjer og har en viden, som i sidste ende er Ford-ejerens bedste garanti for korrekt udført arbejde. Det er derfor, vi har valgt at kalde kampagnen ’Din bil – men vores baby’".

"Men det handler i lige så høj grad om, at vi gerne vil give alle Ford-ejere de fordele og den tryghed, der følger med autoriseret service. Det er ikke kun et spørgsmål om garanti og gensalgsværdi, men også om sikkerhed. Vi ved for eksempel, at mange af de uautoriserede værksteder benytter uoriginale reservedele. Det behøver ikke nødvendigvis at være noget skidt. Men man skal tænke på, at alle komponenter i en Ford er gennemtestet på kryds og tværs og over lang tid. Det er sjældent tilfældet med uoriginale reservedele".

Prissikringskampagnen er et led i en større omorganisering af hele Fords servicekoncept. Ford i Europa har besluttet at gøre service – og ikke mindst kundernes oplevelse af service – til et centralt omdrejningspunkt for hele virksomheden.

"Det handler om at give kunderne en individuelt orienteret og unik service oplevelse, uanset om det foregår på et Ford værksted i Barcelona eller Brønderslev. Fra 2014 vil Ford simpelthen være synonym med markedets bedste service", siger Helle Mathiasen Dam.

# # #

For yderligere oplysninger, kontakt marketingchef for eftermarkedet Helle Mathiasen Dam, Ford Motor Company A/S, på telefon 43480665 eller mail: hmathias@ford.com

Billeder

Landsdækkende prissikring på service og reparationer hos Ford forhandlerne.
Landsdækkende prissikring på service og reparationer hos Ford forhandlerne.
Download
Det handler om at give kunderne en individuelt orienteret og unik service oplevelse, uanset om det foregår på et Ford værksted i Barcelona eller Brønderslev
Det handler om at give kunderne en individuelt orienteret og unik service oplevelse, uanset om det foregår på et Ford værksted i Barcelona eller Brønderslev
Download

Information om Ford Motor Company A/S

Ford Motor Company A/S
Ford Motor Company A/S
Borupvang 5 D-E
2750 Ballerup

43480620http://www.ford.dk/
Ford Motor Company Danmark ligger i Ballerup og består af ca. 60 engagerede mennesker. Ford er en global og dynamisk organisation, hvor udadvendthed og tæt samarbejde med forhandlere, værksteder og partnere har højeste prioritet.

Følg pressemeddelelser fra Ford Motor Company A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Ford Motor Company A/S

Ford Focus RS – unikt indblik i udviklingen af en ny skelsættende superhatchback28.12.2015 15:08:17 CET | Pressemeddelelse

Det sker utrolig sjældent, at offentligheden kommer med helt ind i det helligste af det helligste hos en bilproducent, nemlig i udviklingen af en ny bilmodel. I otte unikke episoder af 'Rebirth of an Icon' kommer man helt tæt på den nye Ford Focus RS og får et unikt indblik i, hvordan den dynamiske model med 350 hk er blevet skabt – lige fra de første tanker om superhatchbacken i designstudiet til testkørsler i de mest ekstreme egne af verden.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye