![Sylvester Hvid & Co](/data/images/legacy/prlogos/32600b83-40b2-40b5-bf6b-c82d6a7d7974-w_300_h_100.jpg)
Billy Adamsen: Den politiske præmis driller erhvervslivet!
Virksomhedsledere skal i deres kommunikation ikke længere kun fagligt og sagligt kunne forklare og argumentere for deres handlinger og produkter. De skal også politisk kunne forklare og argumentere for deres værdier over for politiske forbrugere, regering, opposition, politiske organisationer m.fl. Der er tale om en ny tid, der kræver ny kommunikation for den politiserede virksomhed.
>>Tidligere blev virksomhedsledere fornærmet og følte afmagt, når deres virksomheds drift blev en del af en politisk dagsorden. Og omvendt, hvis erhvervsledere blandede sig i politik. Der er ikke længere nogen, der diskuterer, om Novozymes burde stille op til et politisk partis landsmøde. De diskuterer, om det er det rigtige parti, som Novozymes knytter relationer til<< fortæller Billy Adamsen, strategidirektør hos Sylvester Hvid & Co.
Al politisk kommunikation hviler på præmisser som etik, moral, værdier og holdninger, og den politiske debat er en kamp om at overbevise vælgerne om, nogle værdier og holdninger er bedre at lede samfundet ud fra end andre. Med politiseringen af hele samfundet gælder disse præmisser nu for erhvervslivets kommunikation - og ledere og virksomheder inkluderes nu i den politisk debat med fare for, at lederes og virksomheder image får ridser i lakken og sværere ved at afsætte deres produkter;
>>Der er ganske enkelt ikke plads til erhvervsledere uden politisk forståelse<< uddyber Billy Adamsen, der netop har skrevet pamfletten 'Den politiserede virksomhed - ny tid, ny kommunikation'.
Den politiserede virksomhed - ny tid, ny kommunikation kan downloades på www.shc.dk
For yderligere informationer kontakt:
Billy Adamsen, telefon 0045 20 46 60 59
Information om Sylvester Hvid & Co
Følg pressemeddelelser fra Sylvester Hvid & Co
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Sylvester Hvid & Co
Vandforsyninger går sammen om at stoppe brug af sprøjtemidler16.3.2011 13:26:00 CET | Pressemeddelelse
”Mange mener, at det er ok at bruge sprøjtemidler eller klar-til-brug midler i haven, men det mener vi ikke. Vi finder rester af sprøjtemidlerne i vores grundvand og det betyder, at vi må lukke vandboringer.”
I morgen starter verdens første samtalefestival22.9.2010 17:27:52 CEST | Pressemeddelelse
Der er arbejdet på drømmen i et år og i morgen sker det: Copenhagen Talks starter.
Billy Adamsen bliver ny strategidirektør hos Sylvester Hvid & Co22.12.2009 11:49:00 CET | Pressemeddelelse
Tidligere spindoktor for statsminister Poul Nyrup Rasmussen og senest kommerciel direktør i Malmø Arena, Billy Adamsen, bliver 4. januar ny strategidirektør hos Danmarks ældste kommunikationsbureau, Sylvester Hvid & Co, hvor han skal forene sin viden om politisk kommunikation, oplevelsesøkonomi og ledelseskommunikation
Fernandos Reklametaktik.22.10.2009 14:44:41 CEST | Pressemeddelelse
Som kun den fjerde adm. direktør i bureauets 110 år lange historie fejrer Fernando Olsen og Sylvester Hvid & Co i morgen fredag fødselsdag som Danmarks og Nordens ældste reklamebureau.