Ny guldmærkekampagne med stilfulde, italienske køkkenprodukter i føtex og Salling

Sommerens festivaler og campingferier er ved at være ovre, og Hi-Tec telte og soveposer fra Dansk Supermarkeds seneste guldmærkekampagne kan nu rulles sammen og pakkes væk for en stund.
Til gengæld får danskerne fra den 12. september mulighed for at samle guldmærker og opnå store rabatter på en række stilfulde, italienske køkkenprodukter fra Guzzini. Den nye serie omfatter bl.a. blender, el-kedel, brødrister og citrus juicer.
Guzzini er et italiensk mærke, der sælges i 85 lande verden over. Virksomheden er kendt for sine funktionelle og stilfulde produkter med et enkelt design, og de har mere end 100 års erfaring med fremstilling af køkkenudstyr. Derudover har Guzzini vundet flere designpriser for deres innovative og stilfulde udtryk.
Danskerne er ikke mætte af køkkenprodukter
Indkøbsdirektør i Nonfood, Henrik Schmidt, er en af de ansvarlige bag kampagnen. Han er spændt på, hvordan den nye serie bliver modtaget af kunderne.
- Vi har store forventninger til kampagnen, fordi vi ved, at kunderne sætter pris på køkkenprodukter af høj kvalitet. Guzzini er en virksomhed med en lang historie, der altid har været kendt for deres moderne design og udtryk, og vi forventer, at serien vil falde i mange danskeres smag, siger han.
Siden 2012 har kunderne samlet mærker i Dansk Supermarkeds butikker for at opnå fordelagtige rabatter på blandt andet køkkenudstyr. Tidligere guldmærkekampagner med alt fra køkkenknive, gryder, bestik og sports- og outdoorudstyr har medført et salg på mellem 500.000 til 1,7 millioner varer pr. kampagne. Set i det lys, mener Henrik Schmidt ikke, at danskerne er mættede på køkkenfronten endnu.
- Vores kunder har vist sig at være meget interesserede i køkkenprodukter, og jeg tror ikke, at markedet er mættet på den front. Men det bliver spændende at se, hvad kunderne synes om den funktionelle og flotte serie fra Guzzini, siger han.
Om Guzzini-kampagnen
- Guldmærkekampagnen med køkkenprodukter fra det italienske mærke Guzzini starter den 12. september 2015 og løber til og med den 31. december 2015
- Fyldte samleplader kan indløses til og med den 8. januar 2016 i et af føtex eller Sallings varehuse
- For hver 50 kr. man køber for i føtex, Salling eller på hjemmesiden Salling.dk, optjener man 1 guldmærke
- Ved at samle 30 guldmærker kan kunderne opnå op til 61 pct. rabat på syv forskellige køkkenprodukter fra Guzzini
- I forbindelse med kampagnen kan kunderne desuden deltage i en konkurrence, hvor de kan vinde to gavekort på 10.000 kr. til henholdsvis føtex og Salling
Læs mere om Guzzini her: www.fratelliguzzini.com
Læs mere om Kampagnen på http://dsguld.dk/
Kontaktinformation
Yderligere oplysninger: Maia Sejersen, Dansk Supermarked Telefon 87 78 52 08 - mls@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Innovation Day 2025 med historisk stor præmie: Salling Group søger nye og innovative nonfood-produkter31.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group, Danmarks største detailvirksomhed, inviterer endnu en gang kloge og kreative hoveder til Nonfood Innovation Day på hovedkontoret i Aarslev, Aarhus, hvor et helt nyt og kundevendt format introduceres.
Salling Group hugger toppen af ananasen21.7.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Kunder i Bilka, føtex og Netto behøver ikke længere irritere sig over flossede indkøbs- og affaldsposer, idet toppen af ananasen hugges af.
Kvindernes fodbold-EM: Få en signeret fanplakat, adgang til spillerportrætter og lær at lave Zidane-finten26.6.2025 11:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Har du en fodboldfan i hjemmet? Lige nu kan kunder i Salling Groups tre dagligvarekæder Netto, føtex og Bilka tage EM-fodboldfeberen med hjem i stuerne, når de er ude at handle.
Salling Fondene anerkender medarbejdere med millionbeløb20.6.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Igen i år kan 15.000 medarbejdere i Danmark, Tyskland og Polen se frem til en ekstra udbetaling på deres juni-lønseddel, når Salling Fondene uddeler mere end 16 millioner kroner.
føtex sætter ambitiøse sundhedsmål for 203011.6.2025 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Med fokus på Nøglehulsmærkede varer samt mindre sukker og fedt i det samlede varesortiment vil føtex gøre det lettere for kunderne at træffe et sundere valg.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum