Ny guldmærkekampagne med stilfulde, italienske køkkenprodukter i føtex og Salling

Sommerens festivaler og campingferier er ved at være ovre, og Hi-Tec telte og soveposer fra Dansk Supermarkeds seneste guldmærkekampagne kan nu rulles sammen og pakkes væk for en stund.
Til gengæld får danskerne fra den 12. september mulighed for at samle guldmærker og opnå store rabatter på en række stilfulde, italienske køkkenprodukter fra Guzzini. Den nye serie omfatter bl.a. blender, el-kedel, brødrister og citrus juicer.
Guzzini er et italiensk mærke, der sælges i 85 lande verden over. Virksomheden er kendt for sine funktionelle og stilfulde produkter med et enkelt design, og de har mere end 100 års erfaring med fremstilling af køkkenudstyr. Derudover har Guzzini vundet flere designpriser for deres innovative og stilfulde udtryk.
Danskerne er ikke mætte af køkkenprodukter
Indkøbsdirektør i Nonfood, Henrik Schmidt, er en af de ansvarlige bag kampagnen. Han er spændt på, hvordan den nye serie bliver modtaget af kunderne.
- Vi har store forventninger til kampagnen, fordi vi ved, at kunderne sætter pris på køkkenprodukter af høj kvalitet. Guzzini er en virksomhed med en lang historie, der altid har været kendt for deres moderne design og udtryk, og vi forventer, at serien vil falde i mange danskeres smag, siger han.
Siden 2012 har kunderne samlet mærker i Dansk Supermarkeds butikker for at opnå fordelagtige rabatter på blandt andet køkkenudstyr. Tidligere guldmærkekampagner med alt fra køkkenknive, gryder, bestik og sports- og outdoorudstyr har medført et salg på mellem 500.000 til 1,7 millioner varer pr. kampagne. Set i det lys, mener Henrik Schmidt ikke, at danskerne er mættede på køkkenfronten endnu.
- Vores kunder har vist sig at være meget interesserede i køkkenprodukter, og jeg tror ikke, at markedet er mættet på den front. Men det bliver spændende at se, hvad kunderne synes om den funktionelle og flotte serie fra Guzzini, siger han.
Om Guzzini-kampagnen
- Guldmærkekampagnen med køkkenprodukter fra det italienske mærke Guzzini starter den 12. september 2015 og løber til og med den 31. december 2015
- Fyldte samleplader kan indløses til og med den 8. januar 2016 i et af føtex eller Sallings varehuse
- For hver 50 kr. man køber for i føtex, Salling eller på hjemmesiden Salling.dk, optjener man 1 guldmærke
- Ved at samle 30 guldmærker kan kunderne opnå op til 61 pct. rabat på syv forskellige køkkenprodukter fra Guzzini
- I forbindelse med kampagnen kan kunderne desuden deltage i en konkurrence, hvor de kan vinde to gavekort på 10.000 kr. til henholdsvis føtex og Salling
Læs mere om Guzzini her: www.fratelliguzzini.com
Læs mere om Kampagnen på http://dsguld.dk/
Kontaktinformation
Yderligere oplysninger: Maia Sejersen, Dansk Supermarked Telefon 87 78 52 08 - mls@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
føtex sætter ambitiøse sundhedsmål for 203011.6.2025 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Med fokus på Nøglehulsmærkede varer samt mindre sukker og fedt i det samlede varesortiment vil føtex gøre det lettere for kunderne at træffe et sundere valg.
Erfaren detailprofil skal styrke Netto i Tyskland10.6.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det er en erfaren leder med erfaring fra både dagligvarebranchen og den internationale scene, der får ansvaret for at styrke udviklingen af Salling Groups tyske forretning, Netto.
Salling Group gør klar til Danmarks største firmafest med rekordmange deltagere6.6.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
25.000 Salling Group-medarbejdere sætter søndag 8. juni kurs mod hovedkontoret i Aarhus, hvor der henover hele dagen holdes fest med nogle af landets største kunstnere til allin25.
Salling Groups opkøb af Rimi Baltic gennemført2.6.2025 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Danmarks største dagligvarekoncern har netop gennemført virksomhedens største opkøb nogensinde, efter ejerskabet over Rimi Baltic i dag har skiftet hænder. Det betyder, at Salling Group per dags dato vil være tilstede i seks europæiske lande.
Salling Group justerer ledelsesstrukturen til ny strategi28.5.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Omsætningen hos landets største dagligvarekoncern, Salling Group, er over de seneste år vokset markant. Med ambitioner om yderligere vækst, også udenfor Danmarks grænser, justerer virksomheden nu sin ledelsesstruktur med fokus på de geografiske områder, hvor virksomheden er til stede.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum