Salling Group

Spring køen over hos bageren i føtex Lautrupcentret

Del

føtex' morgentilbud, hvor kunderne kan købe en pose med brød og kager for en 50'er, har længe været populært blandt familier i weekenderne og hos kunder, der tager morgenbrød med til kollegerne.

Nu bliver det endnu nemmere og meget hurtigere at få en pose brød med i hånden ved hjælp af en ny såkaldt Order & Pay-app, som nu bliver tilgængelig i bageren i føtex Lautrupcentret.

Man bestiller sit morgentilbud i appen og angiver, hvor og hvornår man vil hente varerne. Betalingen foregår via MobilePay, som åbner automatisk. Når man har godkendt beløbet, får man en kvittering, som man blot skal vise, når man henter varerne hos føtex-bageren.

- Nye betalingsformer vinder frem i disse år, og derfor er jeg rigtig glad for, at vi i føtex Lautrupcentret som en af de allerførste butikker i Danmark kan præsentere den her løsning. Kunderne vil gerne spare tid, hvor det er muligt. Det vil vi gerne hjælpe dem med, så nu gør vi vejen til føtex Bagerens morgentilbud endnu kortere, siger Kasper Mellerkær, varehuschef i føtex Lautrupcentret.

Videreudvikling af MobilePay som betalingsløsning

Kenneth Nielsen, direktør for e-commerce og digital i Dansk Supermarked, er sikker på, at appen bliver en succes, når kunderne opdager, hvor nemt og hurtigt det er at bestille og afhente brødet.

- Vi er altid på udkig efter måder at lette kundernes hverdag på, og det er lige præcis, hvad vi gør med denne enkle app. Samtidig er den nye app en naturlig videreudvikling af MobilePay som betalingsløsning i vores butikker, forklarer Kenneth Nielsen.

Den nye Order & Pay-app er blevet til i samarbejde med Danske Bank og den danske softwarevirksomhed Trifork og kan hentes i App Store og GooglePlay, hvor den findes under navnet "føtex Bager".




Kontaktinformation

Bettina Steffensen, servicechef, føtex Lautrupcentret: 44 82 70 00

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye