Dansk Supermarked skifter mediebureau
Når spots for Netto, føtex, Bilka, bilka.dk og Salling fra tidligt næste år ruller over Tv-skærmen eller strømmer ud af radioen, er det IUM, der står for mediahåndtering og mediaplanlægning. Dansk Supermarked har valgt IUM som mediebureau, foreløbigt frem til udgangen af 2016.
De seneste godt 10 år har MEC været mediebureau for Dansk Supermarked, og vi takker for et godt samarbejde, men efter en grundig udbudsrunde i efteråret er det besluttet at vælge ny samarbejdspartner.
- Vi har fundet det naturligt at hente ny inspiration og få nogle nye øjne på vores virksomhed, og der har IUM præsenteret os for de bedste idéer og løsninger, siger Nanna Harder, produktionschef i føtex og ansvarlig for implementeringen af den nye aftale på tværs af Dansk Supermarked.
CEO fra IUM Michael Thim udtaler, at IUM er stolt over den nye aftale med Dansk Supermarked.
- Der er et virkelig godt match mellem Dansk Supermarked og IUM, og på den baggrund ser vi rigtig meget frem til samarbejdet, siger Michael Thim.
Den nye aftale mellem Dansk Supermarked og IUM træder i kraft d. 1. januar 2014.
Kontaktinformation
Mads Hvitved Grand
Pressechef
Telefon: 87 78 52 07
Mobil: 29 65 45 66
E-mail: mhg.hra@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkInformation om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Køb billetter til Grøn 2025 i Bilka, Netto og føtex3.4.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group støtter igen i år Muskelsvindfondens arbejde og gør det muligt at købe billetter til Grøn Koncert, når du handler i deres butikker.
Bilka udvider sin hjemmelevering markant og tester ny version af BilkaToGo PickUp1.4.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Bilka har i 2025 tilføjet et stort tocifret antal postnumre til listen over byer, der kan benytte sig af BilkaToGo Hjemmelevering. Men ambitionerne er større, og Bilka ønsker at nå ud til endnu flere danskere, og derfor er de nu klar med endnu et tiltag – BilkaToGo PickUp Stigsborg.
føtex og Bilka tilpasser sig kundernes ændrede alkoholvaner med nyt sortiment28.3.2025 11:14:36 CET | Pressemeddelelse
Bilka og føtex er til for kunderne, og som direkte respons på livsstilsændringer og nye behov introducerer føtex og Bilka nu et stort sortiment af vinflasker i halv størrelse samt flere alkoholfrie alternativer.
Salling Group når ud til endnu flere kunder med godkendelse af COOP-aftale26.3.2025 11:53:00 CET | Pressemeddelelse
Netto og føtex rykker ind på nye adresser på tværs af Danmark, efter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen netop har godkendt aftalen, der ender med en overdragelse af 33 COOP-butikker og projekter til Salling Group.
Salling Group styrker ledelsen med to markante profiler11.3.2025 14:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med to nyoprettede stillinger i topledelsen understreger Salling Group ambitionerne om et styrket kundefokus, innovation, investeringer og opkøb som en del af Aspire 28.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum