Dansk Supermarked skifter mediebureau
Når spots for Netto, føtex, Bilka, bilka.dk og Salling fra tidligt næste år ruller over Tv-skærmen eller strømmer ud af radioen, er det IUM, der står for mediahåndtering og mediaplanlægning. Dansk Supermarked har valgt IUM som mediebureau, foreløbigt frem til udgangen af 2016.
De seneste godt 10 år har MEC været mediebureau for Dansk Supermarked, og vi takker for et godt samarbejde, men efter en grundig udbudsrunde i efteråret er det besluttet at vælge ny samarbejdspartner.
- Vi har fundet det naturligt at hente ny inspiration og få nogle nye øjne på vores virksomhed, og der har IUM præsenteret os for de bedste idéer og løsninger, siger Nanna Harder, produktionschef i føtex og ansvarlig for implementeringen af den nye aftale på tværs af Dansk Supermarked.
CEO fra IUM Michael Thim udtaler, at IUM er stolt over den nye aftale med Dansk Supermarked.
- Der er et virkelig godt match mellem Dansk Supermarked og IUM, og på den baggrund ser vi rigtig meget frem til samarbejdet, siger Michael Thim.
Den nye aftale mellem Dansk Supermarked og IUM træder i kraft d. 1. januar 2014.
Kontaktinformation
Mads Hvitved Grand
Pressechef
Telefon: 87 78 52 07
Mobil: 29 65 45 66
E-mail: mhg.hra@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkInformation om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
føtex sætter ambitiøse sundhedsmål for 203011.6.2025 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Med fokus på Nøglehulsmærkede varer samt mindre sukker og fedt i det samlede varesortiment vil føtex gøre det lettere for kunderne at træffe et sundere valg.
Erfaren detailprofil skal styrke Netto i Tyskland10.6.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det er en erfaren leder med erfaring fra både dagligvarebranchen og den internationale scene, der får ansvaret for at styrke udviklingen af Salling Groups tyske forretning, Netto.
Salling Group gør klar til Danmarks største firmafest med rekordmange deltagere6.6.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
25.000 Salling Group-medarbejdere sætter søndag 8. juni kurs mod hovedkontoret i Aarhus, hvor der henover hele dagen holdes fest med nogle af landets største kunstnere til allin25.
Salling Groups opkøb af Rimi Baltic gennemført2.6.2025 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Danmarks største dagligvarekoncern har netop gennemført virksomhedens største opkøb nogensinde, efter ejerskabet over Rimi Baltic i dag har skiftet hænder. Det betyder, at Salling Group per dags dato vil være tilstede i seks europæiske lande.
Salling Group justerer ledelsesstrukturen til ny strategi28.5.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Omsætningen hos landets største dagligvarekoncern, Salling Group, er over de seneste år vokset markant. Med ambitioner om yderligere vækst, også udenfor Danmarks grænser, justerer virksomheden nu sin ledelsesstruktur med fokus på de geografiske områder, hvor virksomheden er til stede.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum