Lugt til en panda i Bilka og føtex

I en ny loyalitetskampagne sætter føtex og Bilka fokus på verdens dyr i et samarbejde med Animal Planet. I kampagnen, der løber fra 22. marts til 2. maj, får kunderne udleveret fire dyrekort, hver gang de køber for 100 kroner. På kortene findes informationer om dyrene, og der er mulighed for at samle kortene i en særlig mappe, som kan købes i varehusene. Ved hjælp af viden om dyrene kan kunderne deltage i en konkurrence på bilka.dk, hvor hovedpræmien er en safaritur til en værdi af 70.000 kroner.
Kampagnen hedder Udforsk Verdens Dyr og den afløser guldmærkerne, som har været en stor succes for både føtex og Bilka. Indkøbsdirektør Jean Ladehoff, der er en af de ansvarlige bag projektet, er spændt på kampagnen.
- Vores nye loyalitetskampagne henvender sig til hele familien gennem underholdning, læring og spil. Vi håber selvfølgelig, at kunderne vil tage godt imod det og blive "bidt" af dyrene så at sige, fortæller han.
Inspiration til kampagnen er kommet fra andre detailkæder i udlandet, der har haft lignende koncepter, hvor kunderne samler på alt lige fra dyr til Disney-figurer. Jean Ladehoff fortæller, at Dansk Supermarked har valgt verdens dyr, fordi det er noget både voksne og børn kan forholde sig til.
Blandt de 120 forskellige dyrekort findes der også specialkort. Nogle af dem er selvlysende, mens andre gør det muligt at finde ud af, hvordan en babyelefants hud føles, og hvordan en panda lugter.
Kortene udleveres i varehusene og i slutningen af kampagnen afholder alle føtex og Bilka butikker byttedage, hvor kunder kan bytte kort med hinanden. Kampagnen kan følges på nettet på www.ap.bilka.dk .
Kontaktinformation
For yderligere informationer kontakt Indkøbsdirektør Jean Ladehoff på telefon: 87 78 34 00
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
føtex sætter ambitiøse sundhedsmål for 203011.6.2025 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Med fokus på Nøglehulsmærkede varer samt mindre sukker og fedt i det samlede varesortiment vil føtex gøre det lettere for kunderne at træffe et sundere valg.
Erfaren detailprofil skal styrke Netto i Tyskland10.6.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det er en erfaren leder med erfaring fra både dagligvarebranchen og den internationale scene, der får ansvaret for at styrke udviklingen af Salling Groups tyske forretning, Netto.
Salling Group gør klar til Danmarks største firmafest med rekordmange deltagere6.6.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
25.000 Salling Group-medarbejdere sætter søndag 8. juni kurs mod hovedkontoret i Aarhus, hvor der henover hele dagen holdes fest med nogle af landets største kunstnere til allin25.
Salling Groups opkøb af Rimi Baltic gennemført2.6.2025 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Danmarks største dagligvarekoncern har netop gennemført virksomhedens største opkøb nogensinde, efter ejerskabet over Rimi Baltic i dag har skiftet hænder. Det betyder, at Salling Group per dags dato vil være tilstede i seks europæiske lande.
Salling Group justerer ledelsesstrukturen til ny strategi28.5.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Omsætningen hos landets største dagligvarekoncern, Salling Group, er over de seneste år vokset markant. Med ambitioner om yderligere vækst, også udenfor Danmarks grænser, justerer virksomheden nu sin ledelsesstruktur med fokus på de geografiske områder, hvor virksomheden er til stede.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum