VRS får nye ambassadører

Tekstilbrandet VRS, som forhandles eksklusivt i føtex og Bilka, har scoret dobbelt jackpot.
Tidligere supermodel Renée Toft Simonsen og hendes datter, Ulrikke Toft Simonsen, bliver nemlig frontfigurer for modebrandet.
- Vi er stolte over, at Renée og Ulrikke vil vise vores nyeste kollektioner frem. De to skønne kvinder er begge virkelig modebevidste og går ind for god kvalitet til gode priser, og det er lige i hjertet af VRS' værdier, siger Ann Brandt, Brand Manager for VRS.
Kvalitet til hele familien
VRS er et dansk "value for money" modebrand, der har været på markedet i godt et år. VRS er modetøj, sko, tilbehør og basistøj - til hele familien. Det nye samarbejde med de to gange Toft Simonsen skal udbrede kendskabet til brandet yderligere og sætte endnu mere fokus på det brede sortiment.
- VRS er allerede et hit hos kunderne i føtex og Bilka, og vi scorer højt på parametre som "mode for hele familien" og "value for money", når vi spørger kunderne. Den nye kampagne skal i højere grad også sætte fokus på kvalitet og fremvise vores brede basissortiment, siger Ann Brandt.
Mens Renée Toft Simonsen især appellerer til de voksne målgrupper, taler Ulrikke Toft Simonsen til de yngre målgrupper. Netop kombinationen af mor og datter giver VRS en ekstra dimension og understreger, at VRS er for alle.
Første glimt af de to modeller kommer i en ny kampagne, der kommer til at køre fra 31. marts som reklamer på sociale medier, landsdækkende tv, ourdoor og instore.
Kontaktinformation
Ann Brandt, Brand Manager for VRS: 20477898
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Salling Group styrker ledelsen med to markante profiler11.3.2025 14:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med to nyoprettede stillinger i topledelsen understreger Salling Group ambitionerne om et styrket kundefokus, innovation, investeringer og opkøb som en del af Aspire 28.
Salling Group køber Rimi Baltic5.3.2025 08:10:00 CET | Pressemeddelelse
Salling Group indgår historisk aftale med svenske ICA Gruppen om overtagelse af dagligvarekoncernen Rimi i Estland, Letland og Litauen. Aftalen er betinget af myndighedernes godkendelse.
føtex i nyt sundhedsfremstød: Prismatcher Nøglehulsvarer med discount og presser på for ny lovgivning28.2.2025 07:30:00 CET | Pressemeddelelse
Sundhed og priser er vigtige parametre, når danskerne skal handle dagligvarer. I føtex vægter de både sundhed og pris højt, og derfor kan kunderne fra i dag købe Nøglehulsvarer til discountpris. føtex har flere planer på sundhedsfronten, men savner tilladelse til at kunne benytte ny sundhedsmærkning
Kan kunstig intelligens hjælpe os til at forebygge stroke?24.2.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Hver femte dansker rammes på et tidspunkt i livet af stroke, som er den hyppigste årsag til, at voksne får et handicap og den fjerde hyppigste dødsårsag i Danmark. Nu skal nyt forskningsprojekt fra Aalborg Universitet i et samarbejde med både erhvervsliv og det frivillige Danmark undersøge, om kunstig intelligens kan styrke forebyggelsen på området.
tjæpt rykker ind, hvor Express siger farvel17.2.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Efter godt et år med Express på Blegdamsvej i København raffineres konceptet, som fra april vil ændre navn og blive kendt som tjæpt. Den karakteristiske lyserøde farve forbliver, men butikken får en markant opgradering med større udvalg af convenience og et fokus på at gøre indkøbet endnu nemmere end sin forgænger.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum