Dansk Supermarked Group slår rod med stor online-blomsterhandel

Nu bliver det endnu nemmere at glæde enten en, man holder af, eller sig selv med en flot og frisk buket blomster.flowr.dk er nemlig Danmarks og Dansk Supermarked Groups nye online-blomsterbutik, og med flowr.dk kan du få sendt blomster direkte fra blomsterbordet til døren.
- Vi har skabt en online blomsterhandel, der har meget konkurrencedygtige priser uden skjulte ekstra udgifter. Friske buketter bundet omhyggeligt samme dag - og en direkte forbindelse mellem billedet på hjemmesiden og buketten ved døren.
Det er kort fortalt filosofien bag flowr.dk, fortæller Peter Kousted, der er ansvarlig for indkøb af alle indendørsblomster i Dansk Supermarked Group.
Skarpere koncept med stort potentiale
Mens det for mange er blevet helt naturligt at shoppe online, har det endnu ikke slået helt an med blomster. Med flowr.dk er det hensigten, at det skal ændre sig. Netop fordi at det man ser på hjemmesiden, er det man modtager ved døren.
- At blomsterne kommer direkte fra gartnerierne til blomsterbinderen betyder samtidig, at kunden altid får friske blomster til priser, der i høj grad er til at komme i nærheden af, pointerer Peter Kousted.
Han fremhæver samtidig buketternes holdbarhed. Når man lægger sin bestilling på flowr.dk, kan buketten bindes og sendes samme dag og kan derfor allerede være klar til levering den følgende dag hos kunden.
- På den måde sikres en høj kvalitet og en buket med lang holdbarhed - og det er netop en af de ting, vi skal være kendte for på flowr.dk, uddyber Peter Kousted.
Ingen skjulte priser
En anden og meget vigtig pointe er fraværet af skjulte priser. På samme måde som billedet på hjemmesiden svarer til den buket, der leveres, er de priser, der er angivet, alt inklusive.
- Det vil sige, at kunden aldrig oplever, at prisen på buketten vokser, fordi der kommer merudgifter til leverance, gaveæske og kort. Det er nemlig inkluderet i vores priser, der i øvrigt ligger lavere end det generelle niveau på markedet, siger Peter Kousted.
flowr.dk er netop gået i luften, og det er allerede nu muligt at bestille på flowr.dk. Ved bestilling inden kl. 13, kan buketten blive leveret helt til døren den følgende dag.
Kontaktinformation
Peter Kousted via Dansk Supermarked - Group Communication på:
Telefon: +45 87 78 50 02
Email: press@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Køb billetter til Grøn 2025 i Bilka, Netto og føtex3.4.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group støtter igen i år Muskelsvindfondens arbejde og gør det muligt at købe billetter til Grøn Koncert, når du handler i deres butikker.
Bilka udvider sin hjemmelevering markant og tester ny version af BilkaToGo PickUp1.4.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Bilka har i 2025 tilføjet et stort tocifret antal postnumre til listen over byer, der kan benytte sig af BilkaToGo Hjemmelevering. Men ambitionerne er større, og Bilka ønsker at nå ud til endnu flere danskere, og derfor er de nu klar med endnu et tiltag – BilkaToGo PickUp Stigsborg.
føtex og Bilka tilpasser sig kundernes ændrede alkoholvaner med nyt sortiment28.3.2025 11:14:36 CET | Pressemeddelelse
Bilka og føtex er til for kunderne, og som direkte respons på livsstilsændringer og nye behov introducerer føtex og Bilka nu et stort sortiment af vinflasker i halv størrelse samt flere alkoholfrie alternativer.
Salling Group når ud til endnu flere kunder med godkendelse af COOP-aftale26.3.2025 11:53:00 CET | Pressemeddelelse
Netto og føtex rykker ind på nye adresser på tværs af Danmark, efter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen netop har godkendt aftalen, der ender med en overdragelse af 33 COOP-butikker og projekter til Salling Group.
Salling Group styrker ledelsen med to markante profiler11.3.2025 14:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med to nyoprettede stillinger i topledelsen understreger Salling Group ambitionerne om et styrket kundefokus, innovation, investeringer og opkøb som en del af Aspire 28.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum