Nyt mor-eksperiment bryder alle regler
Eksperimenter er efterhånden blevet ethvert brands opskrift på succes. Det driver ned ad væggene med følelser og ægte menneskelige dramaer – og nu har Brandhouse og Interflora skabt det ultimative eksperiment op til følelsernes allerstørste dag: Mors dag.
Filmen tapper ind i en indsigt, de fleste af os kan nikke genkendende til; Selvom vi elsker vores mor, så får vi det ikke sagt til hende.
Langt fra alle får fortalt deres mor, hvad de føler – måske fordi vi tror, hun ved det, eller fordi det er en akavet ting at tale om. Men det vil Interflora ændre på med ”Det Store Mor-Eksperiment”.
Filmen viser en række almindelige mennesker, som mødes med en psykolog for at fortælle om forholdet til deres mor. De bliver bedt om at skrive et brev til deres mor, men pludselig tager eksperimentet en uventet og meget følelsesladet drejning.
Se eksperimentet herunder helt til ende, før du læser videre …
https://www.youtube.com/watch?v=ytge8PAy8qY&t=15s
Med filmen vil vi fortælle, at man ikke behøver et opstillet eksperiment for at vise, at man holder af sin mor,” siger Zvi Goldstein, der er marketingdirektør i Interflora.
Men hvorfor udfordrer Interflora, der ellers har givet os den ene følelsesladede og grandiose film efter den anden, et stort og gribende øjeblik? Vi har spurgt kreativ direktør hos Brandhouse, Mikkel Elung;
”Indsigten om, at de fleste af os ikke får fortalt vores mødre, at vi elsker dem, er skam ægte nok. Men fremfor at lave endnu et eksperiment i en uendelig lang række af eksperimenter, vil vi fortælle, at vejen til at glæde hinanden ikke behøver at være så opstillet og ikke mindst offentlig.”
Pressekontakt
Marketingdirektør, Zvi Goldstein, Interflora 30669255
Presseansvarlig, Thomas Schmidt Jørgensen, Brandhouse, 26707714
Nøgleord
Billeder
Information om Interflora
Følg pressemeddelelser fra Interflora
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Interflora
Nyt onlineunivers hos Interflora skal styrke den digitale købsoplevelse30.9.2019 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Som et led i en ny digital strategi lancerer Danmarks førende blomsterkæde, Interflora, et nyt onlineunivers med stort fokus på egne lokalproducerede specialiteter. Det nye onlineunivers skal inspirere og styrke den digitale købsoplevelse hos forbrugerne.
Far var en af de helt store vindere på valgdagen5.6.2019 16:30:14 CEST | Pressemeddelelse
Til trods for at folketingsvalget i år faldt d. 5. juni på Fars dag, så havde danskerne ikke glemt fædrenes mærkedag. Blomsterkæden Interflora oplever igen i år vækst på 17 pct. og en stor interesse for Fars dag. I år er det store salg af buketter, øl, vin og spiritus på Fars dag med til at skabe tusindvis af nye træer i Zambia.
Trods grundlovsdag og folketingsvalg: Danskerne glemmer ikke far på Fars Dag d. 5. juni31.5.2019 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Selvom vi i år på Fars Dag d. 5. juni skal stemme til folketingsvalget, så forventer Danmarks største formidler af kærlige hilsner, Interflora, ikke, at danskerne glemmer far. Fars Dag har nemlig været i stigning de seneste år, og ifølge Søren Flemming Larsen, administrerende direktør hos Interflora Danmark, fortjener han mindst ligeså meget opmærksomhed som mor. I år planter Interflora et træ for de buketter, øl, vin og spiritus, der blandt andet bliver solgt på Fars Dag d. 5. juni.
Stemmerne er talt op – mor slår alle rekorder12.5.2019 13:49:51 CEST | Pressemeddelelse
Hvis antallet er af blomsterbuketter på Mors Dag søndag kunne sidestilles med stemmer, er der ingen tvivl om, hvem der ville vinde valget. Igen i år oplevede blomsterkæden Interflora en stor stigning i salget af blomsterbuketter og gaver til Mors Dag. Gennem et stort nyt samarbejde med den danske organisation Global Climate Institute i samarbejde med den internationale NGO, WeForest blev der plantet et træ i Zambia for hver buket, der blev sendt til mor.
Videnskabeligt studie slår fast: Vi prioriterer mor højere end vennerne10.5.2019 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Hvis du som mor nogle gange føler, at din teenagedatter eller -søn ville vælge vennerne over dig, så kan du godt ånde lettet op. For de vil nemlig være mere tilbøjelige til at vælge mor fremfor vennerne. Det viser en ny undersøgelse fra UCLA Psychology. På søndag d. 12. maj fejrer danskerne og Danmarks største formidler af kærlige hilsner, Interflora, Mors dag.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum