Topdanmark A/S

Kommunikations- og pressepolitik:

Målet for Topdanmarks kommunikationspolitik er at udbrede kendskabet til - og vinde forståelse for - koncernens overordnede mål. Vi ønsker at være lettilgængelige, hurtige og effektive med information på forsikringsområdet.

For at kunne give det bedste svar og af hensyn til vores medarbejdere, ser vi gerne at der, så vidt det er muligt, er en svarfrist på minimum to dage. Vores åbenhed begrænses alene af konkurrencehensyn, hensyn til kunder og medarbejdere samt fondsbørsens oplysningspligter.

Kommunikations- og pressepolitik:

Målet for Topdanmarks kommunikationspolitik er at udbrede kendskabet til - og vinde forståelse for - koncernens overordnede mål. Vi ønsker at være lettilgængelige, hurtige og effektive med information på forsikringsområdet.

For at kunne give det bedste svar og af hensyn til vores medarbejdere, ser vi gerne at der, så vidt det er muligt, er en svarfrist på minimum to dage. Vores åbenhed begrænses alene af konkurrencehensyn, hensyn til kunder og medarbejdere samt fondsbørsens oplysningspligter.