Stryhns Gruppen A/S-logo

Stryhns Gruppen A/S

Stryhns Gruppen står bag mærkevarerne Stryhn’s, Graasten Salater, Langelænder, K-Salat, Jensens Køkken, Royal leverpostej, og foodserviceforretningen Delitaste. Alle mærker har en lang tradition for at levere høj ensartet kvalitet og madglæde, der i generationer har været med til at hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag, med mere smag. Siden 2008 har Stryhns Gruppen været en del af den familieejede norske fødevarekoncern Agra. Agra har en årlig omsætning på mere end 3 mia. kroner om året.

  • Stryhns Gruppen A/S
  • Vester Kirkevej 15
  • 4000 Roskilde
Meddelelsestype
Vis

Stryhns Gruppen opnår vækst og slår rekord i omsætning trods udfordrende markedsvilkår1.7.2024 07:10:00 CEST | Pressemeddelelse

I det samlede regnskab opnåede Stryhns Gruppen i 2023 en vækst i omsætning på 9% ift. året før, og satte dermed historisk omsætningsrekord. Et stærkt fokus på kerneforretningen og effekten af tidligere optimeringsinvesteringer, har sikret fremgang i omsætningen og årsresultatet. Stryhns Gruppen, som råder over mærkerne Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K-Salat, Jensens Køkken, Langelænder og foodserviceforretningen Delitaste, begynder at se resultater af en nødvendig tilpasning i et udfordret marked. Den samlede forretning leverede i 2023 en rekordomsætning på 1,2 mia. som er en forbedring på 9%, og den højeste omsætning i Stryhns Gruppens historie. Det konsoliderede årsresultat (Stryhns Gruppen inkl. Delitaste og ejendomme) landede på 59,3 mio. kr., hvilket er en stigning på 21,6% ift. 2022. ”2023 har været et udfordrende år ovenpå fortsat inflation, stigende omkostninger og en større prisfølsomhed blandt forbrugerne. Set i lyset af de omstændigheder, har vi fået et udmærket res

Stryhns Gruppen bruger ”gris” som våben mod produktspild i bæredygtighedsprojekt, som kan spare over 1 mio. tuber remoulade om året10.5.2024 09:27:20 CEST | Pressemeddelelse

Som led i Stryhns Gruppens mål om at reducere det totale madspild med 50% og blive klimaneutrale i egen produktion i 2030, har fødevarevirksomheden investeret stort i at bekæmpe produktspild og nedsætte klimabelastningen. En ny tankfarm hos Graasten Salater, har indtil videre nedsat produktspild svarende til 82 tons eller 545.000 tuber remoulade på et år. Når tankfarmen står færdig og har fuld effekt, forventes besparelsen på produktspild at svare til 155 tons, eller over en million tuber remoulade årligt. Siden Stryhns Gruppen i 2018 blev en del af Danmark Mod Madspild, har fødevarevirksomheden arbejdet intensivt på at nedsætte madspild og mindske CO2-udledningen. Indtil videre er det lykkedes at nedsætte færdigvarespildet med 95%, og det totale spild med en tredjedel. En af de helt store investeringer, Stryhns Gruppen har foretaget for at nå målene, er projektet Graasten Go Green: En 600 kvm tankfarm, der opføres som tilbygning til fabrikken i Gråsten, som skal sikre mere ansvarlig p

Stryhn’s ikoniske blå viking vækkes til live som 3D-figur for at styrke socialt ansvar i nyt kommunikationsunivers6.5.2024 15:13:16 CEST | Pressemeddelelse

Den historiske viking har været ”ansigtet” på Stryhn’s Leverpostej siden 1965, hvor den første gang dukkede op på Stryhn’s produkterne. Nu vækkes den velkendte viking for første gang til live som animeret 3D-figur og bliver talerør for samarbejdet mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår. Når Stryhn’s brandet præsenterer et nyt kommunikationsunivers bliver det med en 3D-version af den ikoniske blå viking som frontfigur i en kampagne med øget fokus på Stryhns Gruppens samarbejde med Børns Vilkår. I over to år har Stryhns Gruppens støtte været med til at holde BørneTelefonen døgnåbent, så børn og unge altid kan ringe og tale med en voksen, der altid står klar til at lytte og hjælpe. ”Vi har glædet os til at præsentere en fornyelse af kommunikationsuniverset for Stryhn's Leverpostej, som i højere grad bygger bro til Stryhns Gruppens fælles kerneværdier, og vores ønske om at gøre en forskel i hverdagen og tage socialt ansvar. Stryhn’s har dybe rødder i dansk madkultur, som vi er stolte af og

De eneste i Danmark: Stryhns Gruppens foodservicevirksomhed lancerer SELECTA produktserie af grise, som fodres med kastanjer15.3.2024 09:25:01 CET | Pressemeddelelse

Når Nordens største fødevaremesse Foodexpo afholdes d.17-19. marts, præsenterer foodservicevirksomheden Delitaste, som ejes af Stryhns Gruppen, en helt ny produktserie lavet af kastanjefodrede grise fra Galicien i Spanien. En sjælden delikatesse, som ikke fandtes på markedet i Danmark før nu. Foodservicevirksomheden Delitaste tilføjer en helt ny produktserie af charcuteri, som er produceret af grise, der blandt andet fodres med lokale spisekastanjer. Delitaste udvider sortimentet med to slags salami sticks, én serrano skinke og to slags pålægspølser produceret af det sjældne kød. Den nye produktserie, som går under navnet Selecta, tilføjes til Delitastes sortiment som led i foodservicevirksomhedens strategi for at tilbyde deres kunder i restaurationsbranchen sjældne delikatesser og eksklusive smage. ”Vores vigtigste opgave er at skabe værdi for vores kunder, og for at gøre det, skal vi både lytte til deres ønsker, men også overraske og inspirere med unikke produkter. Det er det, vi håb

Stryhns Gruppen vil udvide foodserviceposition med ny strategi3.1.2024 08:56:34 CET | Pressemeddelelse

Med sit seneste opkøb af foodserviceforretningen Delitaste i juni 2022, markerede Stryhns Gruppen sin ambition om at udvide positionen på foodservicemarkedet. Nu vil fødevarevirksomheden opnå organisk vækst i foodservice, i kombination med eventuelle opkøb. Derfor skal foodservicesporets potentiale for alvor rulles ud og synergier udnyttes bedre i ny strategiperiode fra 2024-2026. Eksklusive charcuteri-nyheder, egenproducerede saucer, mere fokus på slutkunden og digitalisering er nogle af grebene, Delitaste tager i brug for at opnå målet om vækst. Delitaste blev opkøbt af Stryhns Gruppen i juni 2022, og blev fusioneret med Stryhns Gruppens eksisterende foodserviceaktiviteter. Nu skal synergier og fordele ved fusionen udfoldes i den kommende strategi. ”Efter Delitaste er blevet en del af Stryhns Gruppen, og vi har slået vores fælles kompetencer sammen, står vi stærkere end nogensinde før. Vores fornemmeste opgave er at skabe værdi for vores kunder, og det får vi endnu bedre mulighed for

Stryhns Gruppen vil fortsætte vækstrejsen med ny strategi fra 202418.12.2023 15:14:54 CET | Pressemeddelelse

Når Stryhns Gruppen indleder en ny 3-årig strategi fra 2024, er det med ambitionen om at styrke markedslederpositionen inden for fødevarevirksomhedens kernekategorier og opnå organisk vækst i både dagligvarehandlen og på foodservicemarkedet. Fra 2024 tager Stryhns Gruppen hul på den 3-årige strategi, Fuld Fart Frem, som fokuserer på at styrke kerneforretningen og fremtidssikre produktion og værdikæde. Målet er organisk vækst i kombination med eventuelle opkøb. Trods en udfordrende periode med inflation, stigende omkostninger og et større prisfokus, er Stryhns Gruppen allerede godt på vej. ”Vi er en dynamisk organisation med markedsledende mærkevarer, og vi har været i fremgang i over 10 år. Derfor stræber vi naturligvis efter at fortsætte vækstrejsen. Efter en periode med afmatning i fødevarebranchen forventer vi en gradvis normalisering af markedet og fornyet mærkevarevækst. Det er en tendens, vi allerede ser i vores egne tal. De sidste 3 måneder har vi haft stigende markedsandele i a

Bæredygtighedsrapport fra Stryhns Gruppen viser markant fald i CO2-udledning i 202226.6.2023 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

I 2030 skal Stryhns Gruppen have en CO2-neutral produktion, og i 2022 kom fødevarevirksomheden tættere på målet med en CO2-reduktion på 12,7% for Scope 1 og 2 ift. 2021. Investeringer i bæredygtighedsprojektet Gråsten Go Green, ammoniak som kølemiddel, genanvendelse af etiketbagsider og vægtoptimeret emballage er nogle af de bæredygtige tiltag, der skal være med til at sikre, at Stryhns Gruppen når i mål. Som én af de første danske fødevarevirksomheder, fik Stryhns Gruppen sine klimamålsætninger videnskabeligt valideret af Science Based Target-initiativet i 2021. Nu følger fødevarevirksomheden op med en ny bæredygtighedsrapport for 2022, der afslører pæne resultater som følge af implementeringen af en række bæredygtige tiltag. ”Vi har en seriøs bæredygtighedsstrategi for, hvordan vi sikrer CO2-neutral produktion i 2030 og gennem hele vores værdikæde i 2050. Vi arbejder løbende med at optimere og blive mere bæredygtige ude på lokationerne. Det er vigtigt for os, at bæredygtighedsstrateg

Uforudsigeligt år præger Stryhns Gruppens resultat i 20221.6.2023 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Fødevarekoncernen Stryhns Gruppen har netop offentliggjort sit resultat for 2022, der ender på 42,9 millioner kroner, hvilket er en nedgang på 43 procent sammenlignet med 2021. Resultatet for 2022 afspejler et år, som var præget af høj inflation, stor stigning i omkostninger på tværs af værdikæden og ændret forbrugeradfærd. ”2022 har været et udfordrende år, hvilket årets resultat også afspejler. Den kraftige inflation i fødevaresektoren har medført stigende omkostninger på bl.a. råvarer, energi, emballage, transport mm. samt et stort prisfokus og ændret forbrugeradfærd. Vi har gjort, hvad vi kunne for at absorbere prisstigningerne og holde hånden under mærkevarerne samt investere i fortsat udvikling af forretningen. Det betyder, at vi kommer ud med et resultat, der var under vores forventninger i starten af 2022. Et endnu stærkere fokus på kerneforretningen skal sikre den fremtidige vækst og bæredygtige udvikling,” siger Kristian Kornerup Jensen, administrerende direktør i Stryhns Gru

Stryhns Gruppen får grønt lys til integrationen af Delitaste28.2.2023 13:00:00 CET | Pressemeddelelse

Myndighederne har nu officielt godkendt Stryhns Gruppens opkøb af foodservicevirksomheden Delitaste, hvilket markerer startskuddet til et nyt væksteventyr for mærkevarekoncernen. Fra den 1. marts 2023 er integrationen mellem Stryhns Gruppen og Delitaste fuldendt, og endnu et væksteventyr kan starte for mærkevarekoncernen. Ambitionen er, at Stryhns Gruppens foodservice­forretning skal omsætte for en halv milliard kroner inden for de kommende tre år. ”Det er naturligvis dejligt, at vi med myndighedernes godkendelse nu kan fuldende det arbejde, som vi påbegyndte i maj 2022. Det har vi ventet længe på. I de seneste måneder har vi forberedt sammenlægningen grundigt, og vi er mere end klar til at komme ud over rampen og gøre os endnu mere gældende i foodservicebranchen,” siger Kristian Kornerup Jensen, administrerende direktør i Stryhns Gruppen, og fortsætter: ”Vi har fået mange positive tilbagemeldinger på nyheden om opkøbet af Delitaste, og vi kan allerede nu se, at der sker krydssalg til

Ny tapaslinje fra Stryhns Gruppen forener Langelænder, Stryhn’s og K-Salat25.1.2023 07:00:00 CET | Pressemeddelelse

Stryhns Gruppen lancerer en række spændende nye produkter, der fortolker danske klassikere, så de passer perfekt som et supplement til tapasbordet. Med lanceringen samler Stryhns Gruppen for første gang flere brands i én produktlinje. Convenience har gennem flere år vundet mere og mere indpas hos landets forbrugere, og særligt tapas-kategorien er i fremmarch. Derfor lancerer Stryhns Gruppen nu ’Dansk Tapas Favorit’, der samler flere af fødevarekoncernens stærke brands i én og samme produktlinje. Med en række smagfulde tapasprodukter, der har afsæt i danske klassikere fra Langelænder, Stryhn’s og K-Salat, er målet at gøre det nemt for forbrugerne at tilføje nye, danskproducerede produkter til tapasbordet. ”’Med Dansk Tapas Favorit’ kommer vi med vores bud på velsmagende produkter til tapastallerkenen med udgangspunkt i nogle af de ting, som danskerne værdsætter allermest. Med tapaspostej fra Stryhn’s, tapaspølser fra Langelænder og fiskeriletter fra K-Salat, kombinerer vi det bedste fra

Stryhns Gruppen lancerer nøglehulsmærkede pålægssalater som de første i markedet17.1.2023 07:00:00 CET | Pressemeddelelse

Som en del af ambitionen om at sikre sundere alternativer til forbrugerne, lancerer Stryhns Gruppen nu nøglehulsmærkede pålægssalater fra K-Salat som den første fødevareproducent i kategorien. Med afsæt i velkendte hverdagsklassikere fra K­-Salat, er Stryhns Gruppen de første i markedet til at lancere nøglehulsmærkede pålægssalater. Det betyder, at pålægssalaterne fremover vil indeholde 30 % mindre fedt, salt og sødt – og flere grøntsager. ”Som en af landets største leverandører, tager vi et medansvar i at sætte sundhed på dagsordenen, og vi har som mål, at vi inden 2025 tilbyder danskerne et sundere alternativ til de originale varianter. Derfor er vi utroligt stolte af, at vi nu er klar til at lancere nøglehuls­mærkede pålægssalater – og så endda som de første,” siger Lars Bo Christiansen, marketingdirektør i Stryhns Gruppen. Med nøglehulsmærket melder K-­Salat sig for alvor på banen med et sundere alternativ inden for pålægssalater. ”Forbrugerne efterspørger i stigende grad sundere o

Coop og Stryhns Gruppen indgår ny leverandøraftale25.10.2022 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Med indgåelsen af en ny leverandøraftale er Stryhns Gruppens sortiment tilbage på hylderne i alle Coops butikker. Coop og mærkevarevirksomheden Stryhns Gruppen er nået til enighed om en ny leverandøraftale, der samtidig markerer enden på den konflikt, som opstod mellem de to parter i slutningen af juni 2022. Den nye leverandøraftale betyder, at en stor del af det normale sortiment fra Stryhns Gruppen igen vil være at finde i butikkerne fra uge 47 – lige i tide til julehandlen. Fra uge 4 2023 vil alt samhandel være fuldt ud genoptaget som inden konflikten. ”Vi er naturligvis meget glade for, at det er lykkes at indgå en ny aftale med Coop. Det er til glæde for os alle – og ikke mindst forbrugerne, som har været et fælles fokus gennem hele forløbet. Dialogen med Coop har været god og konstruktiv, og begge parter har været stærkt opsatte på at komme frem til en løsning. Nu ser vi fremad,” siger Kristian Kornerup Jensen, administrerende direktør i Stryhns Gruppen. Samme melding lyder fra C

Fra arbejdsløs til toppen af Alpe D’huez: 22-årige Alexander Thyssen har cyklet sig til job på Graasten-fabrikken3.8.2022 07:32:00 CEST | Pressemeddelelse

Sammen med 31 unge uden for jobmarkedet startede Alexander Thyssen tilbage i februar en rejse, hvor han sideløbende med at cykeltræne til en svendeprøve af en cykeltur mod Alpe D’huez også startede i virksomhedspraktik på Graasten-fabrikken. Et afgørende skridt og starten på et helt nyt liv, mener Alexander Thyssen, der netop er blevet tilbudt fast job på fabrikken. 10 ugers målrettet træning og fast fremmøde på jobbet. Det var rammen for projektet Unge På Toppen, der startede tilbage i februar i år. Med i projektet var 32 unge kontanthjælpsmodtagere fra Graasten og omegn. En af dem er 22-årige Alexander Thyssen, der i flere år har stået uden for arbejdsmarkedet – og selvom ønsket om at blive selvforsøgende og flytte i egen lejlighed længe har været stort, har det været svært at bryde med en fortid, der tæller både misbrug og hjemløshed. Et besøg hos en sagsbehandler i Sønderborg kommune skulle vise sig at blive et vendepunkt for Alexander Thyssen, der blev anbefalet at deltage i et lo

Stryhns Gruppens resultat for 2021 blev som forventet24.6.2022 15:29:00 CEST | Pressemeddelelse

Den danske fødevarekoncern, Stryhns Gruppen, kommer ud af 2021 med et årsresultat på 75 millioner kroner og en omsætning på en milliard, hvilket er i samme niveau som 2020. Resultatet lever dermed op til ledelsens forventninger, lyder meldingen fra adm. direktør, Kristian Kornerup Jensen. 2021 blev et år med fortsat corona og periodevise nedlukninger i samfundet, og mindede derfor meget om 2020. ”I Stryhns Gruppen ser vi tilbage på et år med corona som en tilbagevendende faktor. Fra nytår og langt ind i foråret var samfundet præget af nedlukning og hjemmearbejde. Det betød ekstra travlhed i dagligvaresektoren, mens foodservicesektoren var lukket ned. I løbet af sommeren og efteråret så vi en gradvis normalisering, mens slutningen af året igen bragte nedlukninger med sig. 2021 kom derfor til at minde meget om 2020 hvad angår dynamikken på markedet”, siger adm. direktør i Stryhns Gruppen, Kristian Kornerup, og uddyber: ”Derfor ser vi både en omsætning og et resultat, der ligger i nogenlu

Stryhns Gruppen gør status på et år med bæredygtighedsarbejde16.6.2022 09:19:56 CEST | Pressemeddelelse

Plantebaseret produktlinje, store investeringer i produktionen og overgang til 100% grøn strøm, der har reduceret CO2-aftrykket på energiforbruget med 23%. Det er blandt resultaterne for Stryhns Gruppens bæredygtighedsarbejde i 2021. Et år, hvor vejen mod klimaneutralitet rundende en vigtig milepæl med videnskabelig validering af virksomhedens klimamål, siger adm. direktør Kristian Kornerup Jensen. 2021 blev et vigtigt år for bæredygtighedsarbejdet i en af landets store fødevarevirksomheder, Stryhns Gruppen, der som en af de første i branchen fik sine klimamålsætninger videnskabeligt valideret af Science Based Target-initiativet. Samtidig markerer året startskuddet til en række store, grønne investeringer på fabrikkerne, der ifølge adm. direktør, Kristian Kornerup Jensen, skal fremtidssikre forretningen med en fremadrettet mere ansvarlig produktion. ”I 2021 har vi i Stryhns Gruppen arbejdet systematisk videre med vores bæredygtighedsstrategi, der sætter en ambitiøs ramme for, hvordan v

Stryhns Gruppen fortsætter væksten og opkøber dansk foodservice virksomhed12.5.2022 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Vækstrejsen i en af landets store mærkevarekoncerner, Stryhns Gruppen, fortsætter. Nu offentliggør virksomheden et netop gennemført opkøb af foodservicevirksomheden Delitaste. Målet er at fokusere forretningen og øge efterspørgslen i landets professionelle køkkener, forklarer adm. direktør i Stryhns Gruppen, Kristian Kornerup Jensen. Stryhns Gruppen, som er en af landets største fødevarekoncerner, har netop underskrevet en købsaftale med foodservicevirksomheden Delitaste, der siden 2013 har importeret gourmetcharcuteri og delikatessepålæg fra en række europæiske lande primært målrettet foodservicekunder i både Danmark, Sverige, Finland og England. Opkøbet er Stryhns Gruppens femte i rækken siden 2015 og sker som led i at fokusere forretningen og målrette tilbuddet til foodservicebranchen: ”Vi er nået til et punkt, hvor vi ønsker at fokusere vores forretning. Med opkøbet af Delitaste får vi en klar platform målrettet vilkårene i landets professionelle køkkener. Det giver os mere fleksib

Stryhns Gruppen lancerer ny postej uden kød28.1.2022 09:28:24 CET | Pressemeddelelse

Den grønne omstilling af danskernes madvaner er hastigt stigende. Faktisk mener hver anden, at det samlede kødforbrug bør reduceres. Det stiller krav til handling fra landets producenter – og nu lancerer Stryhns Gruppen en ny plantebaseret postej som et grønt alternativ til den velkendte hverdagsklassiker. Der skal være flere plantebaserede alternativer til danskerne. Det er meldingen fra Stryhns Gruppen, som inden 2025 har forpligtet sig til at levere et grønt alternativ til alle kerneprodukter. Den 1. februar sender selskabet ny plantebaseret postej på markedet som et alternativ til den velkendte grovhakkede, lyder meldingen fra Henriette Kjær Overgaard, marketingchef i Stryhns Gruppen: ”Mange danskere vil gerne skære ned på kødet – også når det gælder pålæg. Men smagen er en faktor, som de færreste går på kompromis med, og det stiller krav til kvaliteten på de grønne alternativer,” siger hun og tilføjer: ”Det seneste år har vi arbejdet intenst med at finde den bæredygtige balance me

Stryhns Gruppen i nyt samarbejde med Børns Vilkår8.11.2021 07:45:28 CET | Pressemeddelelse

Et nyt samarbejde mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår skal være med til at sikre, at børn og unge kan skrive eller ringe til BørneTelefonen, når de har brug for det – døgnet rundt. I dag offentliggør Stryhns Gruppen et nyt samarbejde med interesseorganisationen Børns Vilkår. Med sin støtte bidrager Stryhns Gruppen til at sikre driften og den fortsatte udvikling af BørneTelefonen, så BørneTelefonen kan være der for børn og unge hele døgnet rundt. ”Vi har i Stryhns Gruppen et ønske om at engagere os i det samfund, vi er en del af. Børns Vilkår udfører en stor og vigtig opgave, og derfor er jeg meget stolt af vores nye samarbejde. Med vores hjælp kan flere børn og unge få råd og støtte hos BørneTelefonen hele døgnet rundt,” siger Kristian Kornerup Jensen, administrerende direktør i Stryhns Gruppen. Siden 1977 har Børns Vilkår arbejdet for at stoppe svigt og for børns ret til en tryg barndom. BørneTelefonen har eksisteret siden 1987 og er børnenes linje til rådgivning, trøst eller en vo

Stryhns Gruppen kommer godt ud af ekstraordinært coronaår31.5.2021 09:16:52 CEST | Pressemeddelelse

Den danske fødevarevirksomhed Stryhns Gruppen kommer ud af 2020 med et årsresultat på 77,5 millioner kroner, og rundede samtidig for første gang en omsætning på mere end 1 milliard kroner. Resultat er drevet af positive coronaeffekter, hvor et markant øget salg i Dagligvarehandlen er med til at trække regnskabet op: ”Der er blevet spist ekstraordinært mange leverpostejsmader på danskernes hjemmekontorer i løbet af det seneste år, og det er noget, vi har mærket en positiv effekt af i Stryhns Gruppen og i forhold til årets resultat,” udtaler Stryhns Gruppens administrerende direktør Kristian Kornerup Jensen. Det er dog ikke alle dele af markedet, der har oplevet en positiv coronaeffekt, hvor lukkede restauranter og kantiner for Stryhns Gruppen har betydet en nedgang i Foodservice-forretningen. Det er således det øgede salg i Dagligvarehandlen, der har trukket årets regnskab op: ”Rigtig mange danskere har været meget hjemme i Danmark en stor del af 2020, og det har for mange betydet mere
  • 1
  • 2
  • Sidste
  • >>

Stryhns Gruppen står bag mærkevarerne Stryhn’s, Graasten Salater, Langelænder, K-Salat, Jensens Køkken, Royal leverpostej, og foodserviceforretningen Delitaste. Alle mærker har en lang tradition for at levere høj ensartet kvalitet og madglæde, der i generationer har været med til at hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag, med mere smag. Siden 2008 har Stryhns Gruppen været en del af den familieejede norske fødevarekoncern Agra. Agra har en årlig omsætning på mere end 3 mia. kroner om året.

  • Stryhns Gruppen A/S
  • Vester Kirkevej 15
  • 4000 Roskilde
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye