Call me: Virksomheder skal tage ansvar for deres produkter17.7.2018 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Walk the talk. Purpose er blevet et brandvarmt ord i virksomheds-Danmark. Godt, synes man hos Call me, der samtidigt mener, at der skal helt konkret handling bag formålet – ellers bliver det hele en tom omgang Kejserens nye klæder. Call me lever at sælge mobilabonnementer, mobilt bredbånd, mobiltelefoner og tablets. Samtidigt er selskabet, som alle andre, vidne til, at tonen på især nettet bliver hårdere og hårdere. Og det er ikke blot en gisning - i en ny undersøgelse foretaget af analyseinstituttet Wilke for Call me svarer tæt på ni ud af 10 danskere (88,2 %), at de oplever, at tonen på nettet er for hård. ”Den måde, vi taler til og om hinanden på nettet, er helt generelt ude på et sidespor. Hvis ikke alle os, der giver mennesker adgang til nettet, også tager et ansvar for de produkter, vi tilbyder, så mener jeg ikke, man har ret til at have adgangsbillet til de danske forbrugere,” siger Sofie Wedel Heilskov fra Call me. Call me, som står bag den aktuelle undersøgelse, startede for s