Call me-logo

Call me

  • Call me
Meddelelsestype
Vis

Tal ordentligt: Hvem tager ansvar for den hårde tone?1.2.2019 16:30:00 CET | Pressemeddelelse

En nyere undersøgelse foretaget af Wilke for Call me viser, at 82 % af alle danskere oplever, at tonen er blevet skærpet i Danmark inden for de seneste fem år. Konsekvensen er, at vi hver især trækker os fra diskussioner og bliver mindre udadvendte. Det er et problem for den enkelte, men også for samfundet og den demokratiske samtale, når omgangstonen og debatkulturen bliver rå og uforsonlig. ”Hos Call me har vi haft fokus på denne fælles udfordring i de seneste syv år, siden vi første gang valgte at bruge vores kommunikationskanaler og markedsføringsressourcer på kampagnen ’Tal ordentligt.’ Har det så hjulpet? Det er svært at afgøre – men alle undersøgelser viser i hvert fald, at emnet stadig er yderst relevant”, siger Sofie Heilskov, Brand Activation Manager i Call Me. Mange ofre, ingen skyldige Især på de sociale medier er retorikken blevet hård – når vi diskuterer i alenlange kommentarspor, der fyldes med verbale granater, sendt afsted i ly af computerskærmen. I en undersøgelse til

Tusindvis af børn løber for at hjælpe andre børn24.9.2018 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse

På skolernes motionsdag vil skolebørn på tværs af landet trække i træningstøjet og bevæge sig for mere end deres egen sundheds skyld. De deltager nemlig i Venskabsløbet, som både har til formål at styrke fællesskabet og trivslen blandt eleverne og samtidig løbe penge ind til Red Barnets arbejde for de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden. Dermed har den traditionsrige Skolernes Motionsdag, som har eksisteret siden 1982, fået en ekstra positiv dimension. Venskabsløbet er udviklet i et samarbejde mellem Call me og Red Barnet og foregår for langt de fleste skolers vedkommende den 12. oktober. Sidste år samlede over 13.000 skolebørn lige over 780.000 kroner ind i denne gode sags tjeneste. - Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, og vi gerne gøre en forskel i relationen mellem mennesker. Det vil vi, fordi vi lever af kommunikation, og fordi vi ønsker at bidrage til en verden, hvor vi både lytter og taler ordentligt til hinanden. Derfor har vi etableret et tæt s

Call me: Virksomheder skal tage ansvar for deres produkter17.7.2018 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Walk the talk. Purpose er blevet et brandvarmt ord i virksomheds-Danmark. Godt, synes man hos Call me, der samtidigt mener, at der skal helt konkret handling bag formålet – ellers bliver det hele en tom omgang Kejserens nye klæder. Call me lever at sælge mobilabonnementer, mobilt bredbånd, mobiltelefoner og tablets. Samtidigt er selskabet, som alle andre, vidne til, at tonen på især nettet bliver hårdere og hårdere. Og det er ikke blot en gisning - i en ny undersøgelse foretaget af analyseinstituttet Wilke for Call me svarer tæt på ni ud af 10 danskere (88,2 %), at de oplever, at tonen på nettet er for hård. ”Den måde, vi taler til og om hinanden på nettet, er helt generelt ude på et sidespor. Hvis ikke alle os, der giver mennesker adgang til nettet, også tager et ansvar for de produkter, vi tilbyder, så mener jeg ikke, man har ret til at have adgangsbillet til de danske forbrugere,” siger Sofie Wedel Heilskov fra Call me. Call me, som står bag den aktuelle undersøgelse, startede for s

Call me har Danmarks mest loyale kunder26.6.2018 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i branchen. Det viser et nyt brancheindex fra Loyalty Group. Opskriften er, at alle mennesker, der ringer eller skriver, er lige vigtige – og at kundeservicemedarbejderne skal have frihed til at udøve service, der ikke er skemalagt. Siden 2012 har Call me sat alle sejl for at aktivere selskabets Tal Ordentligt-bevægelse i blandt danskerne og internt ud i alle led at forretningen. ”Uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen,” siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me, og fortsætter: ”Vores kollegaer i kundeservice har fået større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på kundernes behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt. Vi favoriserer hos Cal

700 skoler sætter trivsel på skoleskemaet2.3.2018 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

I dag er det Skolernes Trivselsdag. Det markerer flere end 700 skoler og 157.000 elever landet over ved at arbejde med undervisningsmaterialet Min skole – Min ven, som Red Barnet og Call me – Tal ordentligt står bag. I år fokuserer materialet især på digital mobning. Glostrup Skole får besøg af Socialdemokratiets formand, Mette Frederiksen. Trivselstræer kommer til at skyde op på hundredvis af skoler i dag, mens elever får travlt med at sætte kronblade på træerne med ord om, hvad der skal til for at skabe gode fællesskaber og forebygge mobning. Det gør de som en del af Skolernes Trivselsdag den første fredag i marts. Flere end 700 skoler og 157.000 elever landet over har tilmeldt sig det gratis undervisningstilbud Min skole – Min ven, som Red Barnet og mobilselskabet Call me – Tal ordentligt står bag. Som afrunding på dagen skriver eleverne på et såkaldt trivselstræ, hvilke handlinger der ifølge dem kan skabe god trivsel i deres klasse og på deres skole. Red Barnets generalsekretær, Jo
  • Call me
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye