
Guldborgsund Kommune inviterer til indvielse af ny, svanemærket skole25.6.2026 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Lørdag den 8. august bliver Guldborgsund Kommunes nye, svanemærkede skole i Sundby officielt indviet. Alle er velkomne til at være en del af fejringen.




















