Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi

Mand dømt for butikstyveri i Kolding

Del

18.6.2026 11:20:09 CEST | Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi 

En 29-årig rumænsk statsborger er i dag ved Retten i Kolding blevet idømt 50 dages ubetinget fængsel samt en advarsel om udvisning. Manden blev dømt for – i forening med en anden - at have stjålet varer den 26. maj i Bilka i Kolding i form af spiritus, kaffe, kul og andre dagligdagsvarer til en samlet værdi af 28.707 kr. Manden modtog dommen.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi

37-årig idømt fængsel for butikstyveri og overtrædelse af indrejseforbud19.6.2026 13:26:21 CEST | Myndighedsmeddelelse

En 37-årig litauisk statsborger blev fredag ved Retten i Kolding idømt 40 dages ubetinget fængsel ved en straksdom. Manden blev fundet skyldig i den 18. juni 2026 at have stjålet varer for 2.092,50 kroner fra Bilka i Vejle. Han blev desuden dømt for at have opholdt sig i Danmark i strid med et tidligere indrejseforbud på fire år. Retten besluttede samtidig at udvise den 37-årige af Danmark med et nyt indrejseforbud på seks år. Manden modtog dommen.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye